Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГ

от FLM
09.01.2012
Време за четене: 1 мин.
3668
A A
АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГКорейският фотомодел Хиони Канг е модната икона на Запада. Тя е първото азиатско момиче, което печели титлата „Форд Супермодел” на световният конкурс през 2008 г. и е резервирана за над 25 ревюта само през първия си сезон в Ню Йорк.

Преди да спечели престижната титла, през 2008 г. тя участва в седмицата на модата в Ню Йорк и Париж. Там дефилира за световно известни имена като Майкъл Корс, Rock & Republic, Marc by Marc Jacobs и Соня Рикел. През април същата година тя е на корицата на корейския „Вог”. През 2009 г. Хиони участва в кампанията пролет/лято на Lacoste заедно с Альона Османова и Таня Дзиахилева. През годините Канг се появява в рекламни клипове на „Бенетон” и в каталози на „Виктория Сикрет”. Тя е участвала още в рекламни фотосесии за марките: „Томи Хилфигер”, DKNY, „Таргет” и American eagle. Появявала се е на страниците на корейския и испанския „Вог”, позирала е за списание „Тайм” и „Харпърс базар”, снимана от фотографа Оливиеро Тоскани. Крейският ангел Хиони Канг е позирала пред обективите на световно известни фотографи в модните среди като Том Алън, Уил Дейвидсън, Чад Питман, Скот Шуман.

Хиони Канг е родена в Суел, Южна Корея през 1987 г. Днес в родната си страна тя е истинска икона за стил. У дома Канг е дизайнер на своя собствена линия дрехи. За момента е отворила два бутика – в Суел и в Хонг Конг. Също така е обявена за „Певица № 22” в САЩ. Корейският ангел споделя с усмивка: „Нямам никакво лично време. Аз или трябва да дефилирам или да се занимавам с бизнеса си”. Канг се слави още с красива и добре поддържана нежна кожа, благодарение, на която участва в рекламни кампании на световно известната козметична марка „Лореал”. Тя споделя, че използва много козметични средства, за да поддържа кожата си гладка и мека. Нейната схема за грижа се състои от пет стъпки – почистване, крем за очи, лосион, крем и определена доза мултивитамини, които приема ежедневно. Хиони обяснява тази своя загриженост за лицето и кожата си с думите: „Виждам много жени, които си слагат ботокс като остареят. Моето мнение е, че вместо да чакам да остарея, по-добре е да взема предпазни мерки още в началото”.

АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГАЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГ

АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГ

АЗИАТСКАТА МОДНА ИКОНА НА ЗАПАДА – ХИОНИ КАНГ

 

Снимки:

1. Хиони Канг позира на страниците на корейския „Харпър базар” през 2010 г.
Фото: http://models.com/

2. През март 2011 г. корейският ангел излиза на страниците на китайския „Вог”.
Фото: http://models.com/

3. Хиони участва в рекламната кампания на Lacoste  за пролет/лято 2009.
Фото: http://models.com/

4. Хиони Канг позира за „Виктория Сикрет”.
Фото: http://models.com/

5. Корейският фотомодел е рекламно лице на популярната козметична марка „Лореал”.
Фото: http://s3.amazonaws.com/

Източник:
http://hyoni-kang.tumblr.com/

http://nymag.com/

Тагове: Брой 52

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео