Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

ПУСТИННОТО ЦВЕТЕ АРИЗОНА МЮЗ

от FLM
29.02.2012
Време за четене: 2 мин.
3762
A A
ПУСТИННОТО ЦВЕТЕ АРИЗОНА МЮЗ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗАмериканката Аризона Мюз, която се превърна в топ модел на 2011 г., е муза за голяма част от съвременните модни фотографи. Красавицата се откроява с лицето си със сърцевидна форма. Фотомоделът е кръстен на мястото, където се е родила – след като майка й се преселва от Англия в Америка, от пръв поглед се влюбва в сухия пустинен пейзаж на Аризона. Красавицата е родена на 18 септември 1988 г. в Тусон, Аризона. Майка й е англичанка – терапевт, а баща й американец – търговец на изкуство. По голямата част от детството си тя прекарва със семейството си в Санта Фе, Ню Мексико.

Мюз започва кариерата си като модел през 2008 г. с имидж на дългокоса блондинка в агенция „Next Models”, но получава малко внимание в света на модния бизнес до 2010 г. През 2009 г. прави кратка пауза в кариерата си на фотомодел, тъй като ражда първородния си син Нико. Когато се завръща на модния подиум през 2010 г. като брюнетка с отрязани до брадичката коси, Аризона претърпява голям скок в кариерата си. Звездният успех идва през септември 2010 г., когато тя открива и закрива модното шоу BCBG Max Azria в Ню Йорк. Тя дефилира за марки като „Марк Джейкъбс”, Hervé Léger, „Нарцисо Родригез”, и „Проенца Шулър”. По-късно същия месец тя открива и закрива пролетното ревю на „Прада” в Милано. През 2011 г. Аризона става лице на марките „Прада” и „Ив Сен Лоран”. Тя се появява още в кампании на „Луи Вюитон”, „Дейвид Юрман”, „Джил Сендър”, „Алберта Ферети”, „Хлое”, „Исабел Марант” и „Фенди”. Мюз се нарежда на пето място от списъка на models.com за „Топ 50 на жените модели”.

Не може да не се отбележи, че американската красавица се появява по кориците от списанията на френски, американски, китайски, британски, корейски, испански и италиански „Вог”, W , V , NUMERO и Dazed & Confused. Редакторката на американския „Вог” Ана Уинтър не крие удивлението си от топ модела: „Когато гледам Аризона, виждам сенки на Линда Еванджелиста и Наталия Водянова, но повече от всичко виждам у нея красива, умна и зряла млада жена. И как би могъл някой да се противопостави на човек с това име?" Мюз се появява на корицата на „Вог” – Италия, заснета от Стивън Мейзъл, а на списанието NUMERO, позира за „Карл Лагерфелд”.

През свободното си време Аризона, освен вниманието, което отделя на сина си, намира време да чете и любимия си автор – Габриел Гарсия Маркес. В момента тя живее в Бруклин с Нико.

ПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗ

ПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗ

ПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗПУСТИННото цвете АРИЗОНА МЮЗ

Снимки:

  1. Аризона позира за пролетната колекция на „Ив Сен Лоран” през 2011 г.

Фото: http://fashionmag.us/

  1. Мюз в началото на своята кариера като фотомодел.

Фото: http://dressme-models.blogspot.com/

  1. Американката позира като лице на „Прада” през 2011 г.

Фото: http://fashiongonerogue.com/

  1. Мюз на корицата на „Вог” – Австралия.

Фото: http://dressme-models.blogspot.com/

  1. Аризона позира със сина си Нико през 2011 г. за февруарския брой на американски „Вог”.

Фото: http://fashiongonerogue.com/

  1. Топ моделът е новото лице на марката „Louis Vuitton” за 2012 г.

Фото: http://www.style.com/

Тагове: Брой 54

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео