Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

от FLM
15.06.2013
Време за четене: 3 мин.
3969
A A
БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Семейно щастие, шеметна кариера, тлъста банкова сметка, почитатели от цял свят, страхотен външен вид – можеш ли да „имаш всичко”? Е, семейство Картър, което се състои от небезизвестните Бионсе и Джей Зи, доказаха, че определено могат!

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСАБИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

Те са една перфектно функционираща машина за пари от две допълващи се части и всичко, до което се докоснат, се превръща в злато. Двамата съвсем скоро влязоха и в милиардерския списък на „Форбс”, с което се превърнаха в най-богатото семейство в историята на поп-музиката и най-влиятелната звездна двойка в света. Успешните им кариери обаче не се отразяват негативно на силната връзка помежду им. И въпреки, че на теория те са много различни (Джей Зи е имал трудно детство, отгледан единствено от майка си, докато съпругата му е отраснала в лукс, включващ частни училища и домашни прислужници) двамата си пасват идеално и са определяни от познати като „истински сродни души”.

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

Не е тайна, че Би, както наричат дивата в хип-хоп средите, на този етап налива повече средства в семейния бюджет. Именно постъпленията от последните й рекламни договори с „Пепси” и H&M, както и приходите от настоящето й световно турне, са станали причина спестената сума на семейство Картър да надхвърли 1 милиард щатски долара. Според таблоидите само турнето, чието име „Шоуто на госпожа Картър” доказва още веднъж предаността и любовта на Бионсе към рапъра, й носи приходи от 116 милиона долара. Зад печалбата й стоят не само невероятен талант, но и завидна упоритост и дълги години усилена работа. Тя е не просто успешна певица, а артист, спечелил 17 награди „Грами” и номиниран за още 16 сериозни награди за актьорско майсторство, както и един спечелен „Златен глобус”. С продадени над 75 млн. копия в целия свят като солова певица и като част от популярното дамско трио “Destiny’s Child”, Бионсе несъмнено се превръща в една от най-обичаните и полулярни музикални звезди, но това не е всичко, което е постигнала. Макар и само на 31, тя е успяла да изгради цяла своя империя. Освен, че притежава успешна собствена модна марка и серия парфюми, невероятно танцуващата певица се изявява и като текстописец, продуцент, актриса и дори… художник. Сякаш, за да ни припомни, че още има с какво да ни изненадва, тя сама създаде специалната серия от поп-арт рисунки, използвани за рекламната кампания на „Пепси”, както и за билетите за турнето й, което започна на 15-ти април в Белград.

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСАБИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСАНяма как да не отчетем и за изключителен успех фактът, че с годините успя да наложи външния си вид като еталон за красота и стил. Закръглените форми и шоколадовия тен на госпожа Картър не попречиха на списание „Пийпъл” да я определи като най-красивата жена за 2012 година, нито пък на световните марки „Лореал”, „Томи Хилфигер”, „Армани”, H&M и „Пепси” да я изберат за свое рекламно лице. Последната новина около Би е, че ще се включи в предстоящото благотворително събитие на модна къща “Гучи” – Chime For Change ("Зов за промяна"), целящо да подпомогне жените по света в желанието им за развитие и по-добър начин на живот.

Макар и не с толкова голямо лично богатство, няма как да се отрече, че и Шон Картър, както е истинското име на Джей Зи, е помогнал значително звездната музикална двойка да се превърне в най-богатата такава. Той е не само рапър със страхотна музикална кариера, но и един от най-успешните продуценти и предприемачи. Приходите му се дължат както на продадените 50 млн. копия в света, така и на факта, че е съосновател на Roc Nation, съсобственик на нощния клуб 40/40, един от собствениците на модната марка Rocawear, бивш изпълнителен директор на Def Jam Recordings и собственик на New Jersey Nets NBA отбор.

 

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

Бионсе и Джей Зи са от звездните двойки, които най-силно се опитват да държат личния си живот далеч от медийното полезрение. Те са едни от малкото публични личности, които успяват да запазят събития като годеж, сватба и бременност непокътнати, докато сами не решат да ги направят публично достояние. Въпреки малкото лична информация, която предоставят на журналитите няма как да не се види, че освен много богати, те са все още влюбени и по-щастливи от всякога. Двамата са заедно вече от единадесет години, а наскоро отпразнуваха 5-годишнината от брака си. По този повод рапърът заведе семейството си на почивка в Куба, но това не му се видя достатъчно и реши да подари на любимата си частен остров, на който могат да си почиват необезспокоявани от многобройните им фенове. Този жест Джей Зи направил най-вече  заради желанието му да осигури сигурността на едногодишната им дъщеричка Блу Айви. Двамата изпълнители признават, че малката е  най-голямото им щастие, а Бионсе дори публично сподели, че всеки ден й казва, че един ден тя може да стане президент на САЩ. Имайки предвид, че е плод на любовта на най-влиятелната звездна двойка, това съвсем не е изключено.

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

БИОНСЕ И ДЖЕЙ ЗИ – НАЙ-ВЛИЯТЕЛНАТА ДВОЙКА В ШОУБИЗНЕСА

Снимки:
1. – 4. Бионсе и Джей Зи – най-богатата двойка в поп-музиката
Фото: 1. http://www.revijaok.si ; 2. http://popdust.com / ANG / FameFlynet  3. http://www.vogue.co.uk / © Rex Features 4. http://popdust.com / Nicolas / FameFlynet
5 – 7. Част от визиите на Бионсе на текущото й турне „Шоуто на Госпожа Картър”.
Фото: http://www.celebuzz.com
8. Бионсе е лице и на лятната кампания бански на марката H&M
Фото: http://www.vogue.co.uk
9. Преди да започне солова кариера Бионсе е била част от триото “Destiny’s Child”.
Фото: http://www.billboard.com
10. Серията поп-арт рисунк на Бионсе за кампанията на „Пепси”.
Фото: http://livelyindepthmusicent.com
11 – 12. Част от актьорските въплъщения на певицата
Фото: http://visionaryartistrymag.com ; http://www.comicvine.com
13. – 16. Двойката често ходи заедно на баскетболни мачове
Фото: http://popdust.com/2012/12/21/beyonce-jay-z-love-basketball-obama-blue-ivy-photos/
17. – 19. Освен страхотна двойка, двамата изглеждат по-влюбени и щастливи от всякога.
Фото: http://exclusiveglamour-exclusiveglamour.blogspot.com
20. Щастливите родители с малката Блу Айви
Фото: http://www.people.com

Източници:
http://www.hellomagazine.com
http://www.vogue.co.uk

www.wikipedia.org

Тагове: Брой 66

Вижте още

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“
Успех

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан
Успех

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео