Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

НАЙ-ДОБРОТО ОТ СВЕТОВНИТЕ МАРКИ ОЧИЛА

от FLM
15.06.2013
Време за четене: 2 мин.
6248
A A
НАЙ-ДОБРОТО ОТ СВЕТОВНИТЕ МАРКИ ОЧИЛА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Zeiss Experience Center показа ревю на висок клас слънчеви и диоптрични очила

Zeiss Experience Center представи най-доброто и ексклузивно от световните марки слънчеви очила и диоптрични рамки. Реюто беше специално подготвено за официалното откриване на  първата в България високотехнологична оптика. Сред манекените, които показаха очилата бяха Мис България 2011 – Ваня Пенева и Ева Кикерезова. Тоалетите за манекенките осигури модна къща VHK Fashion с дизайнер Веселка Крачунова, а ревюто беше дело на Амалия Тинчева.

Zeiss Experience Center

Zeiss Experience Center

Водещите тенденции при очилата
Слънчевите очила за 2013 г. са с дискретни детайли, изчистени линии и загадъчни цветове. Продължават да бъдат актуални също класическите унисекс модели – тип „бъбрек”, моделите „котешко око“, но с лек футуристичен привкус, както и ретро формите, вдъхновени от холивудските филми от 50-те години. Актуални за диоптричните рамки са ретро формите и изчистените линии със съвременен привкус на елегантност. Забелязват се акценти от кристали, перли, различни нестандартни материали и форми на дръжките. В диоптричните очила силно навлиза и модата на цветните рамки – крещящи цветове в модерен и новаторски дух.

Zeiss Experience Center

Най-доброто от слънчевите очила:

Оптичните шедьоври на MAYBACH EYEWEARса с неподвластен на времето дизайн и в бранша са известни с най-сложните комбинации от материали: титан, покрития от злато, драскана платина, елементи от благородно дърво с пиано лак, както и рог от индийски воден бивол с различен рисунък. Всички очила са с маркирани стъкла от Carl Zeiss, които предлагат 100% защита от ултравиолетовите лъчи и поляризация. Стъклата са в унисон с най-новите технологии в оптичния бранш.

Zeiss Experience Center

Луксозните слънчеви очила на TAG HEUERса авангардни и ергономични. Много от компонентите им идват от аеронавтика и автомобилната индустрия. Оптичните лещи на очилата са от специални удароустойчиви полимери, а елементите на рамките сами се приспособяват към всяка форма на лицето. На моделите могат да се поставят  и слънчеви, и диоптрични стъкла.

Лукс, женственост и изтънченост са характеристиките на колекция слънчеви очила CHOPARD. В нея преобладават класическите и вечни женствени форми, украсени с метални елементи, кристали и диаманти. Част от моделите се предлагат в розово злато и  паладий, а цветовете са разнообразни – черно, бронз, розово и златно. В мъжката колекция се усеща силното влияние на часовникарството – елементи наподобяващи циферблат, гумени и каучукови дръжки, както и силно подчертани метални шарнири напомнят дизайна на луксозни швейцарски часовници.

Zeiss Experience Center

Иновативни и леко ексцентрични са слънчевите очила Mykita. За 2013-та година марката предлага авангардни и красиви модели, изработени от най-новите материали, чрез комбинация от  високи технологии и ръчна изработка. Тези очила са високо оценени от редица известни личности, сред които: Анджелина Джоли, Сара Джесика Паркър, Лейди Гага, Том Круз, Джордж Майкъл, Брад Пит и др.
Oliver Peoples е марката на звездите, от чиито нови модели се интересува всеки моден естет. В новата колекция слънчеви очила е използвано голямо разнообразие от материали, а очилата са предназначени да бъдат носени през целия ден – комфортни и сигурни, с индивидуален и уникален стил.

Zeiss Experience Center

Zeiss Experience Center

Zeiss Experience Center

Дизайнерски диоптични рамки:
Безупречните рамки очила HOFFMANN са ръчно произведени от рог на воден бивол. За направата им се използва малка част от дългия до два метра биволски рог. Моделите излъчват индивидуалност и естественост, като същевременно са натурална и модерна алтернатива за хора с алергична кожа! Дългогодишният  опит в работата с този необичаен материал, усета за съвършенство и безпогрешен дизайн, превръщат диоптричните рамки  HOFFMANN в творби на изкуството.

Всеки модел диоптрични рамки за очила ZEISS е нещо специално. Една несравнима комбинация от дизайн, трайност, функционалност и изключителен комфорт. Очилата са удобни, леки и пасват перфектно на лицето. Дизайнът на рамките е ненатрапчив, привлекателен и подчертават личността.

Zeiss Experience Center

Диоптричните рамки Charmant са известни с иновативния си технологичен дизайн. Съчетавайки новите технологии с изкуството, моделите от марката се отличават с невероятна лекота, нежно докосване почти без натиск и класически дизайн.

Zeiss Experience Center

Очилата  J.F.Rey се харесват от хора с отворено съзнание и любов към цветовете и живота. Моделите са екстравагантни, с аеродинамични линии и геометрични форми. Очилата се произвеждат ръчно от най-висококачествени италиански материали, като се ползват максимално всички техни възможности до достигане на исканите цветове и триизмерни форми.
Винаги можете да разпознаете дизайнерски диоптрични рамки CHANEL по неподправения, елегантен стил и качество. Въпреки различните течения през годините основният стил на марката си остава същият – едновременно класически и драматичен, елегантен и луксозен. В последната колекция диоптрични рамки на CHANEL, дизайнът е чист, семпъл и създава усещане за ненатрапчива елегантност.

Zeiss Experience Center

Снимки:

1. – 7 Слънчеви модели очила, показани по време на ревюто.

7. – 12. Диоптрични рамки, показани по време на ревюто.

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 66

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео