Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ЕЛИТЪТ

от FLM
16.07.2013
Време за четене: 1 мин.
4046
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Най-добрите и отбрани професионалисти и експерти в сферата на бизнеса и политиката, изкуството и поп-културата, спорта и в другите зони с право попадат в  категорията „елит”. Това важи също за личностите, които са допринесли за възхода на обществото, за преодоляването на трудности и бедствия, за утвърждаването на истината и добродетелите. Елитът е тази селектирана общност от достойни и велики хора, която „тегли” останалите напред и разполага със стратегия и потенциал за справяне с критичните ситуации. Истинският елит се познава най-добре в условията на криза, когато с нестандартни решения трябва да се справи с бедата. Не става дума, обаче, само за интелектуалния елит; преди всичко иде реч за управленския, за политическия, за бизнес елита… Не става дума и за мъдреци с дълги бради, а за водачи – с морал и с отговорност пред нацията…

Не е вярно, че в България няма елит. Има, но в повечето случаи той е потиснат, смачкан, без самочувствие и без адекватно медийно пространство. Защо истинският ни елит не е във фокуса на прожекторите; защо не е начело на народа ни; защо е изместен от самоуверени простаци, парвенюта и самозабравили се типове? Проблемът не е, че има простаци; проблемът не е, че са самоуверени… Най-жалкото е, че опростачването се превърна в стил на държавния и обществения мениджмънт и че доминира по един абсурден начин! Отделна и много голяма тема е темата за задграничният ни елит, за завръщането на талантливите българи в родината си. Може да се каже и по друг начин – „за обръщането на способните българи, живеещи в чужбина, към отечеството си”. В това отношение апелът "На ползу роду" действа с пълна сила. Задграничният ни елит трябва да престане да бъде "задграничен" и "чуждоземен", а да даде своята лепта – духовна и материална, интелектуална и мениджърска за оправянето на окаяната ни държавица… Ако не го стори, ще престане да бъде елит и ще се свие до обикновено имигрантство…

Това, което липсва на нашия елит, е хармонията между поведение и култура, между духовно богатство и висок полет на мисълта. Много често тук е налице конфликт между социална отговорност и личен, егоистичен интерес… Ако трябва да причисляваме съвременния български елит (или преобладаващата негова част) към естетически категории, ще откроим три негови разновидности: политически, артистичен и бизнес елит. Първият е смешно-трагичен, вторият – трагично-комичен, а третият – мелодраматичен. Привилегия да бъде извинен има само артистичният елит, който притежава усета и вкуса, но няма финансовите средства, за да покрие очакванията за модерно и елегантно облекло, за свеж и атрактивен стил.

Тагове: Брой 67

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео