Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Лайфстайл Свободно време

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

by FLM
01.12.2014
Reading Time: 1 min read
5922
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Мъжки сака и якета от иновативни материали, които не позволяват на дрехите да се мачкат, представиха за първи път в България от италианския моден бранд „Томболини” (Tombolini). Семейната компанията съществува вече 50 години и избра своя български близнак „Агресия груп” да я представлява у нас.

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

Собствениците на „Томболини” пристигнаха в София, за да приобщят страната ни към максимата на марката, че обличането е изкуство, а не само акт на защита от топло или студено. „Да обичаш Италия и да цениш безкомпромисно италианския стил на живот ‐ това е „Томболини”, ние сме символ на мъжка елегантност и традиция, но и марка, която налага технологични материи и иновации, като Zero Gravity, за да отговори на различните нужди на съвременния мъж”, споделя Фиорелла Томболини.

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

Историята на популярната марка за мъжка мода започва през 1964 година, когато Еудженио Томболини работи като шивач‐чирак. Благодарение на своята дарба и предприемачески дух, той основава малка работилница, която се превръща в истинска индустрия за мъжка мода. Брандът приема името „Томболини” през 1996 година, а Фиорелла Томболини поема управлението през 1987 г. след смъртта на баща си.

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

В магазина на „Томболини” в София, както и в магазините на „Агресия груп”, може да видите освен иновативната Zero Gravity и още няколко колекции: Classic style ‐ сака и якета, изработени от различни материи с разнообразни кройки и форми, които отговорят на вкусовете на елегантния мъж; Events Tombolini създава смокинг, якета и жилетки от фини материи за специални поводи като сватби и официални събития; Business Blazer е създаден за бизнесмените, които пътуват и се нуждаят от удобство и функционалност, като джобове за паспорти, документи и мобилни телефони. Тази концепция включва, якета, сака и спортно облекло; „DREAM” – ежедневни якета за свободното време на мъжете. Якетата имат винтидж стил и са леко изтъркани. Направени са от памук и вълна, а на допир са много меки, обясняват от компанията.

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

С повече от 20 години работа в сферата на мъжката мода „Агресия груп” доказва, че освен стабилна семейна компания, която предлага високо качество на работа, тя е и един доказан партньор за големи брандове като „Томболини”. Присъствието на новата марка ще даде още по‐голям избор на българските мъже от материи и модели, с които „Агресия груп” ще ги изненада месец преди началото на коледните и новогодишни празници.

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

„АГРЕСИЯ” ПРЕДСТАВЯ ИНОВАТИВНА БИЗНЕС МОДА

Снимки:
1. – 6. Модели от колекцията на „Томболини”.
Фото и източник: © Aggressia

Tags: Брой 75

Вижте още

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла
Свободно време

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео