Мъжки сака и якета от иновативни материали, които не позволяват на дрехите да се мачкат, представиха за първи път в България от италианския моден бранд „Томболини” (Tombolini). Семейната компанията съществува вече 50 години и избра своя български близнак „Агресия груп” да я представлява у нас.
Собствениците на „Томболини” пристигнаха в София, за да приобщят страната ни към максимата на марката, че обличането е изкуство, а не само акт на защита от топло или студено. „Да обичаш Италия и да цениш безкомпромисно италианския стил на живот ‐ това е „Томболини”, ние сме символ на мъжка елегантност и традиция, но и марка, която налага технологични материи и иновации, като Zero Gravity, за да отговори на различните нужди на съвременния мъж”, споделя Фиорелла Томболини.
Историята на популярната марка за мъжка мода започва през 1964 година, когато Еудженио Томболини работи като шивач‐чирак. Благодарение на своята дарба и предприемачески дух, той основава малка работилница, която се превръща в истинска индустрия за мъжка мода. Брандът приема името „Томболини” през 1996 година, а Фиорелла Томболини поема управлението през 1987 г. след смъртта на баща си.
В магазина на „Томболини” в София, както и в магазините на „Агресия груп”, може да видите освен иновативната Zero Gravity и още няколко колекции: Classic style ‐ сака и якета, изработени от различни материи с разнообразни кройки и форми, които отговорят на вкусовете на елегантния мъж; Events Tombolini създава смокинг, якета и жилетки от фини материи за специални поводи като сватби и официални събития; Business Blazer е създаден за бизнесмените, които пътуват и се нуждаят от удобство и функционалност, като джобове за паспорти, документи и мобилни телефони. Тази концепция включва, якета, сака и спортно облекло; „DREAM” – ежедневни якета за свободното време на мъжете. Якетата имат винтидж стил и са леко изтъркани. Направени са от памук и вълна, а на допир са много меки, обясняват от компанията.
С повече от 20 години работа в сферата на мъжката мода „Агресия груп” доказва, че освен стабилна семейна компания, която предлага високо качество на работа, тя е и един доказан партньор за големи брандове като „Томболини”. Присъствието на новата марка ще даде още по‐голям избор на българските мъже от материи и модели, с които „Агресия груп” ще ги изненада месец преди началото на коледните и новогодишни празници.
Снимки:
1. – 6. Модели от колекцията на „Томболини”.
Фото и източник: © Aggressia