Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

от FLM
25.01.2016
Време за четене: 2 мин.
2794
A A
МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Представяме на вниманието ви кратки интервюта с трима от победителите в класацията на Академията за мода за най-стилните българи – „БГ Модна Икона 2015” – Ники Сотиров, Виктория Петрова и Пламен Константинов. Ще научите кое е оказало въздействие върху техния начин на обличане, любимите им модни марки, какво означава за тях приза „БГ модна икона” и как определят своя личен стил.

НИКИ СОТИРОВ: „Тази награда е оценка за достойно човешко присъствие”

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Как ще коментирате това, че сте удостоен с приза БГ Модна икона 2015 на Академията за мода?

Н.С.: Това е голяма чест и привилегия за мен, защото тази награда е оценка за достойно човешко присъствие.

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Кой е оказал най-силно въздействие върху стила Ви?

Н.С.: Моята муза – Анна Каридова и разбира се интуитивното чувство за красота и естетика.

FLM: Кои са любимите Ви модни марки?

Н.С.: От българските – „Монтели” и „Агресор” – в тях се чувствам най-арт. От дизайнерите нямам определен лидер. Харесвам артистизма на Такеши Куросава, Парасуко, Антъни Морато и японския дизайнер Хамако, който има много интересни неща.

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Как бихте характеризирали своя личен стил?

Н.С.: Алтернативен арт – от кожени панталони до смокинг.

FLM: Стилът на кои световни знаменитости Ви прави най-силно впечатление и защо?

Н.С.: Безкрайно харесвам стила на Джеръми Айрънс и Джони Деп, защото не изневеряват на себе си и собствения си артистизъм. Винаги има детайл на лека самоирония в публичния им образ, което им прави чест и допълнително ги прави по-атрактивни.

ВИКТОРИЯ ПЕТРОВА: „Жената е красива и стилна, когато е обичана –
от себе си и от другите”

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Как ще коментирате това, че сте удостоена с приза БГ Модна икона 2015 на Академията за мода?

В. П.: За мен е изключително признание. Чувствам се поласкана, защото модата е труден бизнес и в тази връзка бих искала да благодаря и на стилистите на bTV, тази награда е и за тях.

FLM: Кой е оказал най-силно въздействие върху стила Ви?

В. П.: Не съм сигурна, че някой конкретно е повлиял върху стила ми. Но преди години ми попадна случайно (или може би съвсем не толкова случайно) биографията на Пако Рабан. Знаете архитект по образование, моделиер, писател, вегетарианец, експериментатор, „металург“, луд гений… и още и още – мистик. Харесва ми увереността му, моделите…

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Как бихте характеризирали своя личен стил?

В. П.: Моят стил е много изчистен. Старая се да бъде по-сдържан, но да не се губи женствеността. Когато не съм на работа, предпочитам да не се обличам прекалено официално. Трябва да призная, че стилните и подходящи за определен момент дрехи безпорно дават самочувствие. Но дрехите не са всичко за една жена. Жената е красива и стилна, когато е обичана – от себе си и от другите.

FLM: Стилът на кои световни знаменитости (от сферата на киното, спорта и др.) Ви прави най-силно впечатление и защо?
В. П.: Моника Белучи. Въплъщение на женствеността.

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

ПЛАМЕН КОНСТАНТИНОВ: „Стилът ми е по-скоро въпрос на вътрешен усет”

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

Академията за мода?
П. К.: Не се възприемам като модна икона. Има доста кандидати, които сигурно ще са по-подходящи. Свързвам наградата повече с професионалната си реализация. По принцип високите хора имат проблем с дрехите и при мен повечето неща, които харесвам не ми стават.

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Кой е оказал най-силно въздействие върху стила Ви?

П. К.: Стилът ми е по-скоро въпрос на вътрешен усет и смятам, че е важно как човек възприема самия себе си и не е важно да се харесва на другите, а на себе си.

FLM: Кои са любимите Ви модни марки?

П. К.: Харесвам „Долче и Габана” и „Армани”, а от официалните „Дзеня”, с които съм имал договорки и съм си шил костюми при тях. В България най-много ми допада „Агресия”.

МОДНИТЕ ИКОНИ НА 2015 ПРЕД FASHION LIFESTYLE MAGAZINE

FLM: Как бихте характеризирали своя личен стил?

П. К.: Той е в зависимост от средата и момента, но предимно спортно-елегантен към консервативен.

FLM: Стилът на кои световни знаменитости Ви прави най-силно впечатление и защо?
П. К.: Не се сещам за конкретни имена, които да цитирам, но сред знаменитостите има много с противоречив стил.

Снимки:
1. Ники Сотиров
Фото: Личен архив
2. Ники Сотиров със статуетката „БГ модна икона 2015”.
Фото: © Хайлайф
3. Ники Сотиров и Анна Каридова
Фото: © Антон Марков
4. Виктория Петрова
Фото: © bTV
5. Виктория Петрова със статуетката „БГ модна икона 2015”.
6. Виктория Петрова и проф. д.н. Любомир Стойков.
Фото: © Хайлайф
7. – 9. Пламен Константинов
Фото: Интернет

Тагове: Брой 81

Вижте още

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Интервю

ЛАРИСА НИНОВА: КОГАТО ТАТУИРОВКАТА СРЕЩА ДИЗАЙНА

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео