Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

LAVAZZA ОТБЕЛЯЗВА ТРИНАДЕСЕТА ГОДИШНИНА НА УИМБЪЛДЪН

от FLM
09.07.2023
Време за четене: 1 мин.
931
A A
LAVAZZA ОТБЕЛЯЗВА ТРИНАДЕСЕТА ГОДИШНИНА НА УИМБЪЛДЪН
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Lavazza празнува продължаващото си партньорство с Уимбълдън като официално кафе на Шампионата и потвърждава отдадеността на марката към спорта и британския пазар

 

Водещата глобална италианска компания за кафе Lavazza се завръща на тазгодишния турнир от Големия шлем като официално кафе на Шампионата на Уимбълдън. Дългогодишното партньорство на Lavazza с Уимбълдън показва отдадеността на Групата да предлага първокласно и автентично кафе изживяване на феновете на тениса.

lavazza отбелязва тринадесета годишнина на уимбълдън

Шампионатът продължава от понеделник, 3 юли, до 16 юли 2023 г. По време на двуседмичния турнир Lavazza ще сервира перфектната чаша кафе на феновете на тениса, където и да се намират – на емблематичния централен корт на Уимбълдън или в уюта на собствения си дом.

„Партньорството ни с Уимбълдън е от тринадесет години и постоянно се задълбочава, докато продължаваме да споделяме качествено, автентично италианско кафе с всички любители на тениса и играчи от световна класа и на тазгодишното първенство.“ каза новият председател на Групата Джузепе Лаваца – „Партньорството на Lavazza с All England Lawn Tennis Club е свидетелство за непоколебимия ангажимент на Lavazza да подкрепя спорта в Обединеното кралство. Тенисът е в основата на семейството на Lavazza и ние сме щастливи да продължим да празнуваме отличния тенис на световната сцена на Уимбълдън.“

lavazza отбелязва тринадесета годишнина на уимбълдън

Страстта на Lavazza към тениса, която започна от Уимбълдън, изгради непоклатима връзка между марката и спорта от 2011 г. насам. През това време Lavazza сервира десет милиона чаши еспресо на фенове от цял свят. За тълпите, които обичат тениса, както на престижните терени на Уимбълдън, така и извън тях, на опашката, където зрителите с нетърпение очакват да влязат, кафе Lavazza ще бъде сервирано в различни класически и ексклузивни варианти.

В рамките на двуседмичния турнир, Lavazza ще предложи разнообразни видове автентично италианско кафе в повече от 70 точки: от деликатни, плодови и флорални аромати до богат, интензивен и плътен вкус. По време на турнира посетителите на Уимбълдън могат да опитат La Reserva de Tierra Colombia, бленд, синоним на съвършенство и устойчивост. Уникалната смес е създадена от кафе, доставено от общности, които участват в проектите за социална отговорност на фондация Lavazza, която подкрепя повече от 100 фермерски семейства за възстановяване на кафеени плантации.

Феновете на кафето и тениса могат да се насладят на перфектната чаша, като знаят, че устойчивостта винаги е била в основата на дългосрочната бизнес стратегия на Lavazza. Последните екологични и социални резултати от Доклада за устойчивост за 2022 г. включват:

  • За 98% от кафето, произведено от Групата, се използва възобновяема енергия;
  • 25 милиона евро са инвестирани по пътната карта за устойчиво опаковане до 2022 г.;
  • 66% от опаковките, използвани от цялото продуктово портфолио на Групата, вече могат да се рециклират, като целта е 100% до 2025 г. в съответствие с нашата Пътна карта за устойчиво опаковане;
  • Над 89% от отпадъците, генерирани от производствените предприятия, се оползотворяват и рециклират;
  • 97% от растителните отпадъци от преработката на кафе в италианските заводи се превръщат в торове.

За тези, които не могат да посетят турнира тази година, Lavazza предлага изживяване на Уимбълдън в сърцето на централен Лондон, точно до Риджънт Стрийт. През септември 2021 г. Lavazza отвори първия магазин извън родината си Италия, който отразява ангажимента на компанията да инвестира на пазара в Обединеното кралство. Тази година представителния магазин получи истинска промяна на Уимбълдън. „Облечен“ в прочутото лилаво и зелено облекло на Уимбълдън, предната част на магазина е украсена с привличаща вниманието витрина с по-големи от реалните тенис топки, преобразяващи стената в изключителен дисплей, който превръща “Casa Lavazza” в “Casa Wimbledon” за двете седмици на турнира. От специален следобеден чай на тема Уимбълдън, с апетитен аромат от малини и сметана, до грабващата окото шоколадова топка за тенис: магазинът на Lavazza ще сервира вдъхновени от Италия лакомства на феновете на тениса в централен Лондон по време на турнира на Уимбълдън.

Отдадеността на Групата към света на професионалния тенис е непоколебима както за ключови събития от световна класа, така и за играчите. От 2019 г. Lavazza подкрепя изгряващата звезда Яник Синер. Сега класиран като №8 в света от Асоциация на професионалистите по тенис, италианският тенисист Яник стана най-младият носител на титла на ATP от 2008 г. насам, като спечели 2020 Sofia Open.

В глобална план, Lavazza продължава текущите си партньорства с Roland-Garros и US Open до 2025 г., докато остава платинен партньор на Nitto ATP Finals 2021-2025, проведен в Торино.

 

Снимки:

  1. Кафе Lavazza.
  2. Джузепе Лаваца – председател на групата Lavazza.

Фото: © Lavazza

Тагове: Брой 124

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео