Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

ГЕЯ АНТОНОВА: „НАЙ-ХУБАВИТЕ МИ НЕЩА СА СВЪРЗАНИ С ПЪТУВАНИЯ“

от FLM
31.05.2011
Време за четене: 2 мин.
5163
A A
ГЕЯ АНТОНОВА: „НАЙ-ХУБАВИТЕ МИ НЕЩА СА СВЪРЗАНИ С ПЪТУВАНИЯ“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ГЕЯ АНТОНОВАКое е най-хубавото нещо, което ти се случи през последния месец?

Ходих на палатка преди две седмици и открих едно страхотно еко село между София и Пловдив – Варвара се казва, има четири минерални басейна и еко преходи в планината. Винаги най-хубавите ми неща са свързани с пътувания.

През 2008 г. стана лице на българската марка очила KWIAT, а на следващата година спечели националния конкурс „Да бъдеш Мерилин – усещане за жена”. С какво тези успехи помогнаха на кариерата ти на модел, която определено се развива много добре?

Конкурсътна KWIAT беше първото по-сериозно нещо, което спечелих. Тогава даже участвах с полупрофесионални снимки. Занимавах се с мода и преди да спечеля конкурса, но след него нещата станаха по-сериозни. След като станах лице на KWIAT се почувствах по-уверена, започнах да си търся контакти, да гледам с коя агенция мога да работя и цяло лято пътувах по морето и снимах реклами. Конкурсът ме мотивира и ми вдъхна самочувствие. Освен паричната награда имах и подарък очила, които минаха през много премеждия, но оцеляха. А иначе конкурсът за „Мерилин” беше голяма забава. Тогава вече имах много сериозен бук и след него заминах за Турция.

Харесваш ли актуалната в момента тенденция на големите ретро форми при очилата?

Изключително много ги харесвам, сега имам нужда от диоптрични очила и трябва да си намеря такива пластмасови с големите цветни рамки, за да си ги нося постоянно. Не ме е срам да ходя с диоптрични очила, чувствам ги като аксесоар. А иначе имах едни ретро очила от KWIAT, кръгли с перли, но ги загубих в Китай. Голяма мъка са ми, още си ги търся същите, една година мина и не съм ги забравила. Между другото съм ги рекламирала на доста хора, без шега – стъклата са страхотни, а мисля, че това е най-важното.

ГЕЯ АНТОНОВАУчиш PR във Факултета по журналистика и масова комуникация, какви са наблюденията ти върху тази професия в България?

Моят опит така или иначе е в сферата на лайфстайла. Сега не мисля, че работата в PR сферата ми допада толкова. Интересното е, че преди четири години бях толкова убедена, че това ще правя и с такъв хъс започнах да уча. Изключително много се разминава това, което уча с практиката. Смятам да следвам магистратура в чужбина и да е нещо от рода на социални конфликти, човешки ресурси. При всички положения нещо в социална сфера и от тази гледна точка PR-а ще ми бъде много полезен.

Споделяла си, че киното е една логична следваща стъпка за теб. Кои от съвременните български филми харесваш?

Да, киното е хубава стъпка, но за него човек трябва да има много късмет. В един момент може да си много близо, а в следващия даден проект, който е почти готов, просто да не се реализира.

Що се отнася до филмите – много ми хареса „Тилт”. Когато искам да се развеселя, гледам американски филми, в тях знам със сигурност, че ще има хепи енд, каквото и да се случва. Докато в европейското кино изисква повече концетрация.

Към какво си толерантна и към какво изпитваш нетърпимост?

Не ме дразни, например, навлизането в личното ми пространство, що се отнася до материални неща. Неприятно ми е, когато някой не е коректен и стриктен. Дразнят ме в повечето случай някакви дребни неща, но мисля, че те показват липсата на подредба в ценностите на човек. Аз живея в голям хаос, но въпреки това смятам, че имам определена ценностна подредба, с която не преча на околните.

ГЕЯ АНТОНОВАМного ме дразнии идеята на „не може” – тази първоначалната нагласа да откажеш нещо, което всъщност можеш да направиш, е наистина неприятна и хаби много нерви.

Кое е най-трудното предизвикателство, с което си се справяла?

Имах трудности в Китай – не искаха да ми издадат виза за Тайланд. Разправях се с хората в посолството, после с консула и след ред крокодилски сълзи ми издадоха виза. В Азия установих, че чак когато започнеш да викаш и да се разправяш, ти обръщат внимание.

На моменти пребиваването там си беше страшно, изпитах страх тотално на физическото ниво на оцеляване, което е на дъното в пирамидата на Маслоу. Като се върнах в България се чувствах почти безсмъртна.

Според теб бракът отживелица ли е?

Не съм против идеята за брака, а и напоследък бях на доста сватби. Струва ми се, че дори са на мода. Сватбата е една голяма веселба в твое име, макар и свързана с няколко месеца нерви преди това. Мисля, че повечето жени, включително и аз, биха се радвали да има такъв един ден в живота им.

В какво според теб се изразява сексапилът на жената и на мъжа?

При мъжа сексапилът се изразява в действията му, в начина, по който говори, в неговата самоувереност и решителност, във всичко, което той прави и в това как се държи с една жена и с хората по принцип. При жената сексапилът, според мен е в начина, по който останалите я усещат, в това как излъчването й влияе на околните. ГЕЯ АНТОНОВА

Какво мислиш за влиянието на технологиите върху отношенията между хората, за виртуалната любов и за все новите и нови технологични джаджи, които се появяват непрекъснато?

Смятам, че това е едно нормално развитие на нещата, както и това, че онлайн медиите имат много по-голяма популярност отколкото печатните. Хората имат повече избор и информация. Аз не усещам негативите на IT технологиите, защото с хората около мен комуникираме главно на живо. Но децата като че ли се интересуват повече от джаджи отколкото от другите деца. Това не е добре, но все пак по-голяма е ползата отколкото вредата от технологиите и всичко зависи от това как хората ги употребяват. Виртуалната любов ми е непозната, но щом като много хора се залюбват и задомяват в интернет, явно е възможна.

Ако си на палатка в планината и видиш падаща звезда, какво би си пожелала?

Ще си пожелая цял живот да правя това, което ме кара да ходя с усмивка на работа и да се чувствам удоволетворена от себе си – само това, за да не затормозявам падащата звезда.

 

ГЕЯ АНТОНОВАГЕЯ АНТОНОВА

ГЕЯ АНТОНОВА

Интервюто взе Силвия Тодорова

 

Снимки:

1. – 2. Първият сериозен пробив на Гея Антонова е победата й в конкурса за лице на българската марка очила KWIAT през 2008 г.

Фото: © Камен Вълканов

3. – 9. Превъплъщенията на Гея Антонова пред фотообектива

Фото: © Ивомир Пешев (Снимка 3)

Фото: © SwissperMagazine(Снимка 4)

Фото: © Васил Къркеланов (Снимка 5)

Фото: © Berra Terzioglu (Снимки 6 и 7)

Фото: © CreativehallStudio(Снимка 8)

Фото: © Деян Порушев (Снимка 9)

Тагове: Брой 46

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео