Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯ

от FLM
30.04.2011
Време за четене: 1 мин.
4486
A A
КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯКоафьорът Робърт Линдигер посети България по покана на арт тимa на Alcina България и показа на специален семинар в София най-новите тенденции на марката от колекцията “Двойнственост: Романтика–Самоувереност” (Dualis: Romantica – Consciente). По врема на престоя си тук, той даде специално интервю за читателите на списание Fashion Lifestyle Magazine.

1. Бил ли сте и преди в България и с какво свързвате София?

За първи път съм в България и впечатленията ми са много добри. Хората, които срещнах са изключително любезни и много приятни. Все още не съм видял много, но това, което успях да забележа в София са хубавите сгради и старите големи постройки.

2. Какви са впечатленията ви от семинара и от участниците в него?

Усещам, че хората тук са отворени за нови неща, искат да видят новите техники, които им представяме и са готови да ги приложат. Семинарът е доста труден и тежък, защото е дълго време, но участниците остават концентрирани докрая, което е добре и за треньора, и за тях. Така заедно постигаме чудесни резултати.

3. Кои са актуалните стайлинг тенденции за предстоящия сезон, представени от четирите визии на Алцина: Андрея, Лаура, Грета и Надя?

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯТози път сме акцентирали най-вече върху стилизирането. Имаме 4 стилизирания за жени и едно мъжко с по-специфични техники при подстригването и, разбира се, при боядисването. Имаме и нови стилизиращи продукти. Работейки с тях, се опитваме да намерим движението в косата, повече обем и различни дължини.

Първата визия с името „Надя” е от романтичната част на колекцията. При нея има повече движение и сме фокусирани върху структурата на косата, за да направим голям обем, не толкова горе в корените, колкото отстрани и по дължината.

След това имаме „Лаура” – тя също е от романтична част на колекцията, но с по-къса коса, гъвкава и подвижна прическа. Подходяща е за много тънки коси, защото придава обем и друга структура на косата.

Третата част от колекцията е представeна от “Андрея” и внушава самоувереност. Тя е нов тип подстригване – леко повдигната отзад и отново след подстригването имаме движения и различни варианти за стилизиране. Може да е къдрава, направена на дифузер или изправена.

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯНакрая е „Грета”, която е много специфичен модел. Прическата се прави с едно допълнително подстригване от долната страна на по-къса коса. Линията е много къса и се работи с бръснач, за да може да се изтъни. Според мен лично, това е доста специфично за фризьорите, защото начинът, по който го правят е малко по-странен. Това подстригване отнема на фризьора доста сили и той трябва да е много уверен в това, което прави.

4. Какви са вашите основни професионални съвети към коафьорите, които се стремят да са сред най-добрите?

Много обучение и много тренировки са нужни на тези, които искат да са сред най-добрите. От друга страна фризьорите като цяло винаги трябва да търсят качеството. Много важно е да знаят как да използват качеството на продуктите. И разбира се, най-важното – фокус върху клиентите. Фризьорът трябва да слуша внимателно какво искат клиентите и да осъзнава това, което те търсят. Това води до успеха.

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯ5. А какви съвети бихте дали на нашите читатели относно доброто подстригване, боядисване и стилизиране на косата?

На първо място да си намерят добър фризьор, с който могат да се разберат, защото той ще успее да направи добре прическата им и да намери техния индивидуален стил. Да се грижат за косата си с качествени продукти и да внимават как работят със своите принадлежности за коса. Нека не забравят, че фризьорите са компетентните хора, с които могат да разговарят за това как да подобрят стила си. И последния ми съвет е – понякога опитвайте нещо ново!

6. Каква е връзката между професионалния успех и добрия имидж, от една страна, и модерната и перфектна прическа, от друга? Вярно ли е, че в бизнеса деловите жени трябва да са по-късо подстригани?

Косата винаги казва нещо за самия човек, а също и за личността в професионален план. Тя показва голяма част от впечатлението, което искате да направите на хората. Но е важна и цялостната визия – прическата, грима, дрехите.

КОАФЬОРЪТ РОБЪРТ ЛИНДИГЕР ЗА ВПЕЧАТЛЕНИЯТА СИ ОТ СЕМИНАРА НА ALCINA В БЪЛГАРИЯМисля, че като цяло по отношение на дължината на косата е важно как жената изразява себе си и как иска да се представи. Аз лично не мисля, че деловите жени трябва да имат къса коса. Но може би в бизнес средите съществува някакъв трик относно дължината на косата.

7. Какво ви предстои в професионален план? Кои са следващите ви изяви, прояви и участия?

Следващата моя стъпка е новата колекция на Алцина. Ще имаме снимки през април и мисля, че ще бъде точно след модната седмица. Работим с креативния тим на Пол Геринг от Барселона. Те събират впечатления, правят нещата заедно и създават новата визия за колекцията есен/зима. Моята работа е клиентите в края на веригата да получат правилната информация как да направят тази колекция. Правя обучения, листовки, всичко, което им е необходимо. Грижим се за това фризьорите да имат наръчници – получават обучението в снимки стъпка по стъпка, за да могат да си припомнят всичко след време.

Интервюто взе Силвия Тодорова

Снимки:

  1. Коафьорът Робърт Линдигер

  2. – 5. Моменти от работата по четирите актуални стайлинг тенденции от новата колекция на Alcina

Фото: © Alcina

Тагове: Брой 45

Вижте още

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Интервю

ЛАРИСА НИНОВА: КОГАТО ТАТУИРОВКАТА СРЕЩА ДИЗАЙНА

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео