Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

МАРК ДЖЕЙКЪБС: „МОДАТА Е КАПРИЗ, КОЙТО НОСИ УДОВЛЕТВОРЕНИЕ”

от FLM
15.09.2008
Време за четене: 2 мин.
7277
A A
МАРК ДЖЕЙКЪБС: „МОДАТА Е КАПРИЗ, КОЙТО НОСИ УДОВЛЕТВОРЕНИЕ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Марк Джейкъбс е сред съвременните суперзвезди на модата. Той е дизайнер на мъжката и дамска линия за готово облекло на „Луи Вютон” и притежава модните марки “MarcJacobs” и “MarcbyMarcJacobs”.

Когато бяхте дете, смятахте ли Париж и модата за толкова романтични?
Да, определено. Прекарал съм детството си в Ню Йорк Сити, но винаги съм гледал на Париж и модата му с огромно възхищение. Още тогава бях силно вдъхновен от този град. За пръв път посетих европейската модна столица, когато бях на 17-годишна възраст и дори плаках, когато си тръгвах от там. Смятах, че съм се родил на грешното място, при грешното семейство и в грешната страна. Толкова се влюбих в Париж, че не исках да се връщам в сивия Ню Йорк.

Марк Джейкъбс Марк Джейкъбс

Кога осъзнахте, че дизайнерството е вашето призвание?
Може би когато бях на 13 години. Живеех с баба си, а тя беше особено стилна и красива дама. Всеки петък излизах с нея и посещавахме салона за красота, а след това тя ме водеше на шопинг в „Бергдорф Гудмън”. Баба винаги е имала вкус към дизайнерските дрехи. Спомням си много добре 57-ма улица в Ню Йорк и бях просто хипнотизиран от „Бергдорф Гудмън” или „Куреж”. Молех баба ми да ми купува модни списания. Знаех, че американските модни списания са лишени от фантазия и не вярвах, че в тях е показана модата от всичките й страни. За мен модата беше оригинално хрумване и един вид полет на фантазията, затова молех баба ми да ми купува европейски списания. Тя ми вземаше френския „Vogue” и "L’Officiel”.

Марк ДжейкъбсМарк Джейкъбс с Кание Уест и Наоми Кембъл

Как започнахте да развивате модната си страст?
Започнах да прерисувам модели от списанията, защото нямах скици, от които да се уча. Мисля, че по-този начин започнах да разбирам какво всъщност е модата. Моята баба имаше своя шивачка, която също ме научи на това-онова. Много начални знания за модния дизайн добих и от „Джери Браун”, от където баба ми си купуваше остатъци от скъпи и модерни материи. В общи линия това беше старото училище по мода на баба ми, което много ми помогна за да стана това, което съм днес.

Марк Джейкъбс с Виктория БекъмКак бихте дефинирали парижката мода?
Тя е едновременно каприз и оригинално хрумване, носи в себе си удовлетворение, което може да бъде изразено по различни начини. Това е величието на френската мода.

Впечатляващо е как модата толкова силно влияе върху съзнанието на парижани.
Да, интересно е как парижаните са се нагодили към модата. Тя е част от техния живот, нещо изключително естествено. Но не смятам, че модата трябва да се издигне на пиадестал в Париж. За местните хора там има и други неща, с които могат да се гордеят.

Какво имате предвид?
Ами, хората във Франция се гордеят и със своите сервитьори. Няма я йерархията, която е характерна за Америка. Те уважават всеки, независимо от длъжността му. Мислят за сервитьорите като за хора, които им сервират вкусна храна, приготвена дълго от някого. Може би това е една от причините да се чувствам щастлив тук. Усещам, че хората са истински родолюбци и са щастливи от факта, че живеят в Париж.

Смятате ли, че животът в Париж е по-естетичен от този в Ню Йорк?
Да. В Париж романтиката и естетиката те заобикалят отвсякъде. Този град отключва фантазията ти, докато в Ню Йорк всичко е прекалено реално.

Луксозни чанти на Марк Джейкъбс за „Луи Вютон”Посещенията ви в Париж помогнали ли са ви да предприемете действия, с които в противен случай не бихте рискували?
Определено. Вътрешно това ми е помогнало много. Но има и нещо друго, което ме привлича в Париж – връзката ми с „Луи Вютон”, която е нещо невероятно. Тук има толкова много неща, които ме вдъхновяват. Понякога, докато се разхождам пеш или се возя в такси покрай Сена, или пък гледам как блести Айфеловата кула, не мога де повярвам на очите си, сякаш сънувам. Париж е сън наяве!

В творенията ви ясно се долавя американско влияние. Как според вас влияе Америка върху работата ви?
Вярно е, че американското влияние преобладава в моделите ми. Но то не е чисто американско, а характеризира американецът, силно влюбен в Париж. Да бъдеш влюбен не променя същността ти, а те кара да се чувстваш изумително.

Източник:

Brant Publications

Луксозни чанти на Марк Джейкъбс за „Луи Вютон”

Снимки:

1. – 3. Марк Дежейкъбс
4. Марк Джейкъбс с Кание Уест и Наоми Кембъл.
5. Марк Джейкъбс с Виктория Бекъм.
6. – 7. Луксозни чанти на Марк Джейкъбс за „Луи Вютон”.
8. – 10. Модели на Марк Джейкъбс за колекция есен-зима 2006-07 за „MarcJacobs”.
Фото: www.fashionista.com; www.nymag.com

 Модели на Марк Джейкъбс за колекция есен-зима 2006-07 за „MarcJacobs”Модели на Марк Джейкъбс за колекция есен-зима 2006-07 за „MarcJacobs”Модели на Марк Джейкъбс за колекция есен-зима 2006-07 за „MarcJacobs”

Тагове: Брой 14

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео