Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

МОДНАТА ИКОНА ГРАФА – ЗА МУЗИКАТА И ЕЛЕГАНТНОСТТА

от FLM
05.03.2012
Време за четене: 1 мин.
4064
A A
МОДНАТА ИКОНА ГРАФА – ЗА МУЗИКАТА И ЕЛЕГАНТНОСТТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Модната икона Графа - за музиката и елегантносттаВ момента сте в натоварен период – правите клубното си турне за 2012. Какво е различното в него и кои са новите предизвикателства?

Турнетата винаги са свързани с много пътувания, организация, но и още повече приятни емоции. Вълнението да обиколиш 10-12 града и да се срещнеш с толкова много фенове е една от причините да ходя по турнета. Винаги давам всичко от себе си и въпреки физическата умора после се чувствам презареден с енергия. Тази година с мен на сцената са DJ Borche, Tea от Teabo Project и балерината Индира. Програмата е страхотна! 

Получихте приза „БГ Модна икона” за 2011? Какво означава за вас понятието елегантност?

Този приз ме изненада и съм благодарен за това признание. За мен елегантност значи начин на поведение. Тя е съвкупност от стил на обличане, общуване и държание.

А какво е за вас безвкусицата в облеклото?

Безвкусицата от една страна е несъответствието между цветове или материи в облеклото. От друга страна за мен основната грешка в избора на облекло се състои в неправилното подбиране на дрехи. Всеки трябва да познава тялото си и да се стреми да показва най-доброто от него, а не да следва сляпо модните тенденции и да носи дрехи, които по-скоро подчертават недостатъците му.

Модната икона Графа - за музиката и елегантносттаКак смятате, че се облича съвременният българин?

Част от хората се обличат добре. Има обаче един стил музика, който накара голяма част от жените и младите момичета да се бличат еднакво и да изгубят своята индивидуалност.

От какво се ръководите при избора си на облекло в живота и на сцената?

Винаги гледам дрехите ми да са на първо място удобни и да мога да се движа свободно с тях. Обичам по-изчистените форми и неща, които ми стоят добре. През последната година се доверявам на стилистът Антония Попова, която създава цялостната визия на костюмите във видеоклиповете ми и за Jim Beam Tour 2012.

След като започвате с турне още в самото начало на 2012-та, какво да очакват феновете ви през останалите месеци на годината?

Още концерти, нови песни и интересни проекти.

Какво ще пожелаете на нашите читатели?

Повече стил, повече любов и повече усмивки!

Модната икона Графа - за музиката и елегантността

Модната икона Графа - за музиката и елегантността

Интервюто взе Силвия Тодорова

Снимки:

1. Постер с Графа от песента „Никой”

Фото: Личен архив

2. Графа по време на церемонията по награждаването на най-елегантните българи за 2011 г. „БГ Модна икона”

3. Графа и проф. Любомир Стойков

4. Г-жа Мая Цакова, Графа и деница Атанасова-Гергова (от ляво на дясно)

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 54

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео