Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

БЪДЕЩЕТО НА ИНФЛУЕНСЪР МАРКЕТИНГА

Ахинора - 24-годишно момиче от Варна, което обаче съществува само в дигиталния свят

от Галя Кондова
24.01.2025
Време за четене: 1 мин.
757
A A
БЪДЕЩЕТО НА ИНФЛУЕНСЪР МАРКЕТИНГА

Дали Ахинора е бъдещето на инфлуенсър маркетинга?

Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Бъдещето на инфлуенсър маркетинга вече не принадлежи само на хората. Виртуалните инфлуенсъри, задвижвани от изкуствен интелект, променят правилата на играта, и предлагат нови възможности за взаимодействие с аудиторията. Те са безупречни, винаги актуални и напълно адаптивни към динамиката на дигиталния свят.

Вече свикнахме с нарастващото господство на дигиталните красавици в световен мащаб. Имена като Лил Микела и Шуду Гран направиха революция в модната индустрия и превзеха подиумите на най-известните брандове като „Луи Вюитон“, „Кристиан Лубутен“, „Карл Лагерфелд“, „Балмен“ и др.

И точно тук се появява Ахинора – първият български AI инфлуенсър. В профилите си в социалните мрежи тя се представя като 24-годишно момиче от Варна, а някои от постовете й вече събират над 2000 харесвания.

Дали Ахинора е бъдещето на инфлуенсър маркетинга?

Ахинора похапва торта, разхожда се край морето, прави фотосесия с внушителна червена рокля, но… не е истинска. Голяма част от потребителите изобщо не осъзнават този факт и общуват с нея като с реална личност. Оказва се, че тя е повече от образ на монитора или на дисплея на телефона – тя е символ на иновация, креативност и свързаност между човека и технологиите.

Ахинора е виртуално създание, но е впечатляващо реалистична. Тя не е просто модерен дигитален тренд – тя е бъдещето на инфлуенсър маркетинга. Дигиталната дама провокира въпроси за границите между човека и машината, между реалното и виртуалното. Това я прави не просто AI звезда, а истински феномен, който бележи началото на нова ера.

Source: Facebook

Вижте още

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин
Медии

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса
Медии

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса

БТА е платформа за истинските новини
Медии

БТА е платформа за истинските новини

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео