Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ИВАН И АНДРЕЙ ОТИДОХА В НОВА ТВ

от FLM
05.08.2009
Време за четене: 1 мин.
6553
A A
ИВАН И АНДРЕЙ ОТИДОХА В НОВА ТВ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

иван и андрей отидоха в нова тв

 

Популярните телевизионни водещи Иван и Андрей преминаха в редиците на Нова телевизия. Според запознати, това е медийният трансфер на сезона, тъй като двамата собственици на продуцентска къща “Междинна станция” са договорили изключително изгодни условия. От друга страна, Нова ТВ се сдобива с две от най-обичаните лица от малкия екран и съответно с успешните предавания, които те правят. Не са известни подробности от договора между двете страни, но според първоначалните данни в ефира ще се излъчват както “Сблъсък”, така и три чисто нови предавания. Иван и Андрей влизат в програмната схема на Нова ТВ още от септември.
Преместването на двамата шоумени от Би Ти Ви в Нова ТВ предизвика основателен медиен шум. Ето част от коментарите във вестниците "Труд" и "Уикенд":
ВЕСТНИК "ТРУД": "Източници на “Труд” от Би Ти Ви твърдят, че двамата шоумени приложили класически бизнес похват – преговори и с двете медии.
Андрей официално бил в отпуск, докато Иван преговарял с досегашните си контрагенти и постигнал споразумение за подновяване на договора с финансови условия много по-добри от предишните. Дори подписал 3-годишен документ. За да е валиден договорът обаче, трябвал автограф и от Андрей. Той пък, ако се вярва на клюките, междувременно се спазарил с Нова телевизия. И успял да договори още по-изгодни условия от новия си работодател.
Разбрали се за договор, който вече подписали и двамата водещи. Засега подробностите по него са известни само на двете страни и юристите им, но из коридорите на Нова се мълви, че толкова голям процент от рекламите досега не са отивали у външен продуцент. Дори у вещия в пазарлъка Нико Тупарев…" (Нова ТВ отмъкна Иван и Андрей", "Труд", 4 август 2009 г.)

ВЕСТНИК "УИКЕНД": "3  милиона лева са основната причина Иван и Андрей да забият нож в гърба на досегашния си партньор Би Ти Ви и да отидат в Нова телевизия. Такава сума ще изкарат в рамките на година водещите и продуцентите на "Сблъсък", научи "Уикенд" от свои хора в медийните среди…Преди дни от Нова изненадващо оповестиха, че "опосумите" се местят в техния ефир. Оказа се, че те са движели паралелно преговори и с двата канала. Докато Иван се е договарял с Би Ти Ви, Андрей ходел на срещи в Нова телевизия. Така поотделно изнудвали каналите да се конкурират. "Ако знаехме какви ги вършат, директно щяхме да ги изритаме", коментира неофициално един от шефовете на Би Ти Ви. В крайна сметка от Нова телевизия предложили страхотна оферта: да приемат леко изменения "Сблъсък" и да поверят на двамата нови 3 предавания. Нещо повече – ще им дават 8 % от рекламните постъпления в програмите, продуцирани от тях…" (Стефанова, М. Иван и Андрей предадоха Би Ти Ви за 3 милиона", в. "Уикенд", бр. 32, 8 – 14 август 2009 г. )

* * *

Дали ТВ-трансферът си заслужава ще покажат времето, публиката, рейтингите и – безспорно, рекламните постъпления. Относно паралелните преговори за по-изгодни условия, водени от двамата популярни телевизионери, добре е известно, че бизнесът, пазарът и конкуренцията познават немалко такива "хватки" и тарикатлъци – в добрия смисъл на думата. Отделна и голяма тема обаче са такива нравствени и професионални категории в медийния бизнес като : "лоялност", "доверие", "традиция", "откритост", "партньорство" и пр. Но тази страна на продуцентското предприемачество едва ли е толкова интересна за мнозина. Навярно по-любопитното е какъв ще бъде резултатът от тази сделка и дали Иван и Андрей ще съумеят да придадат и на бъдещото (ите) си предаване (ия) по Нова ТВ полемичността, остроумието, атрактивността, рошавостта и неконформизма на почти легендарното "Сблъсък"?

Снимка: Иван и Андрей
Фото: actualno.com

Тагове: Брой 25

Вижте още

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин
Медии

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса
Медии

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса

БТА е платформа за истинските новини
Медии

БТА е платформа за истинските новини

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео