Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

НАГРАДА ЗА ПРИНОС КЪМ РАЗВИТИЕТО НА ПИАРА

от FLM
31.05.2010
Време за четене: 1 мин.
7029
A A
НАГРАДА ЗА ПРИНОС КЪМ РАЗВИТИЕТО НА ПИАРА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Признание за професионалните усилия на проф. Любомир Стойков

 

НАГРАДА ЗА ПРИНОС КЪМ РАЗВИТИЕТО НА ПИАРАНа приключилия Четвърти ПР фестивал в София бяха удостоени с награди победителите в отделните категории на конкурса „ПР П риз” 2010, както и изтъкнати експерти в сферата на публичната комуникация.
Сред тях беше и проф. Любомир Стойков, председател на Българската академична асоциация по комуникации.
Той получи наградата на Българската конфедерация за връзки с обществеността за принос към ПР професията в България.

Часове преди гала вечерта и официалната церемония по награждаването проф. Стойков бе модератор на панелната дискусия на тема:”Имидж и лайфстайл: светлини и сенки”.

Катедрата на ЮНЕСКО „Комуникация и връзки с обществеността” към СУ „Св.Климент Охридски” бе представена от нейния ръководител проф. Милко Петров.

НАГРАДА ЗА ПРИНОС КЪМ РАЗВИТИЕТО НА ПИАРАНа дискусията присъства и украинският гуру на имиджмейкърството проф. Григорий Почепцов.
Другият чуждестранен гост, който участва със собствен майсторски клас във фестивала на пиарите бе италианката Аманда Джейн Сучи, която чете лекции и преподава   комуникации в Университета в Катания (Сицилия) и е дългогодишен професионалист в ПР областта. Тя е и мениджър на PR агенция „ AJS Connection ”. Сеньора Сучи бе една от първите, които поздравиха проф. Любомир Стойков по случай награждаването му с високия приз.

Наградените в конкурса „ПР П риз” 2010:

Корпоративна PR кампания
Агенция: Publicis Consultants
Проект: " Shell – аз обичам колата си!"
Клиент: Shell България

Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор

Агенция: Active Group
Проект: " Vivacom срещу дислексията"
Клиент: Vivacom

Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор
Агенция: "ОТ-ДО Консулт"
Проект: "За хепатита в първо лице единствено число"
Клиент: "Хепасист" – национално сдружение за борба с хепатита

PR кампания на държавна институция
Агенция: Publicis Consultants
Проект: "Открий себе си. Национална информационна кампания за рисковите фактори за здравето и развитието на децата"
Клиент: Национален център за опазване на общественото здраве

PR кампания в сектора "Туризъм и свободно време"
Агенция: Publicis Consultants
Проект: "Скъпа, обичам и футбола"
Клиент: Puma България

PR кампания на нов продукт
Агенция: Symmetric Communication Consultancy
Проект: " ACER към нови измерения"
Клиент: ACER

PR кампания на съществуващ продукт или услуга
Агенция: New Moment PR
Проект: "Моника Милев"; "Да спасим мъжа"
Клиент: "Каменица"

PR събитие
Отдел "Връзки с обществеността и корпоративни комуникации" на Unicredit Bulbank
Проект: Купа на UEFA Champions League България

PR кампания на медия
Агенция: New Moment PR
Проект: Big Brother аукцион
Клиент: SIA Advertising

Снимки:

  1. Аманда Джейн Сучи поздравява проф. Любомир Стойков
  2. Проф. Милко Петров, проф. Георгий Почепцов и проф. Любомир Стойков

Фото: © Ивайло Йотов

Тагове: Брой 35

Вижте още

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин
Медии

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса
Медии

Професионален стандарт в търсене на най-добрите примери в бизнеса

БТА е платформа за истинските новини
Медии

БТА е платформа за истинските новини

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео