Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Медии

ОБЩО 28 ПРОЕКТА БЯХА НОМИНИРАНИ ЗА ВТОРИ КРЪГ В КОНКУРСА PR ПРИЗ 2009

от FLM
31.05.2009
Време за четене: 2 мин.
9270
A A
ОБЩО 28 ПРОЕКТА БЯХА НОМИНИРАНИ ЗА ВТОРИ КРЪГ В КОНКУРСА PR ПРИЗ 2009
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
* Публичното им представяне беше на 16 и 17 май, а третият поред PR фестивал в България – от 20 до 22 май 2009 г.

конкурса PR ПризОбщо 28 проекта от 19 агенции и компании бяха допуснати до втори кръг на конкурса „PR Приз” 2009. На 16 и 17 май 2009 г. номинираните имаха възможността да защитят публично своите проекти. Журито имаше възможност да зададе въпроси към кандидатите, да допълни оценките си и финално да определи тазгодишните победители. На публичната защита присъства и г-н Колин Фарингтън, председател на Global Alliance, генерален секретар на CERP и Изпълнителен директор на Британския институт за PR (CIPR).

Номинирани за участие във втори кръг и публична защита са проекти на: агенция Prima, агенция Undercover, агенция YPR, Българска хотелиерска и ресторантьорска асоциация, ДЗИ, Active group, AMI Communications, Az media (ABC design & Communication), MED Communications, MDV advertising, New Moment PR Agency, Ogilvy PR, Postbank (Eurobank EFG Bulgaria AD), PR team, Publicis Consultants | MARC, Symmetric Communication Consultancy, Unicredit Bulbank, V Communication, V+O Communications. Най-много кандидатури тази година имаше в 6 от категориите – „Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор”, „Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор”, „Вътрешно организационен PR”, „PR кампания на нов продукт”, „PR кампания на медия”, „PR кампания в сектор «Туризъм и свободно време»”.

Организираният за трета година PR фестивал се проведе от 20 до 22 май в хотел „Метрополитън” – София и по традиция завърши с официалната церемония по награждаване на победителите в ежегодния конкурс за PR постижения „PR Приз” 2009.

„PR Приз” 2009 и Трети PR фестивал се провеждат с любезното съдействие на: Mtel, ПОК „Доверие”.

Медийни партньори на двете събития са:
БТА, Dir.bg, Дарик Радио, ReTV, Вестник Капитал, Вестник Дневник, Списание Мениджър, Списание Тема и онлайн изданието „Медии и обществени комуникации”.

Победителите в деветото издание на конкурса PR Приз взеха своите призове

* С лекция на Президента на европейската PR конфедерация Роберто Дзангранди беше закрит тазгодишния PR фестивал в България

На официална церемония в столичния хотел „Метрополитън” бяха връчени наградите на победителите в тазгодишното девето издание на конкурса за най-добра кампания на 2008-мa – PR Приз. Тази година отличието се връчи в петнадесет категории. До финала на конкурса през 2009 г. достигнаха 28 проекта на различни PR агенции, компании и организации.

конкурса PR Приз

В състава на журито, оценяващо проектите в PR Приз 2009, бяха Роберто Дзангранди – президент на европейската PR конфедерация (CERP), Колин Фарингтън – председател на Global Alliance и генерален секретар на CERP, и д-р Сера Гьорпе – вицепрезидент на CERP и член на борда на Турската PR Асоциация. Председател на журито е Милена Атанасова – Председател и на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Тържествената церемония по награждаването отбеляза и края на Третия PR фестивал в България. Той бе открит на 20 май 2009 г. с дискусия на тема „Корпоративната социална отговорност в публичното пространство”. Интересни данни от проучвания в панела изнесоха Красимира Величкова – изпълнителен директор на Български дарителски форум, Светлана Каишева – Български форум на бизнес лидерите и Климентина Рашева от Denkstatt България. Участие със посочване на конкретни кампании също взеха Даниела Петкова – изпълнителен директор на ПОК „Доверие” и Нина Мирчева – Директор „Корпоративни комуникации” в Mtel.

Фестивалът продължи с дискусионен панел, в чийто фокус бе темата за образованието по комуникации в България. Майсторски клас на тема „Имиджът: възход и падение” беше подготвил проф. Любомир Стойков, съвместно със свои колеги от множество университети, където има катедри по интегрирани маркетингови комуникации.

Последният ден от форума беше посветен също на много актуална тема – политическия PR в условията на предизборна кампания. Сред поканените участници бяха представители на основните политически сили в страната, социолози, политолози и специалисти по комуникации.

Фестивалът беше закрит с лекцията на Президента CERP Роберто Дзангранди на тема „Глобалната финансова криза и нарастващата роля на различните заинтересовани страни”.

PR Приз 2009 и Трети PR фестивал се проведе с любезното съдействие на Mtel и ПОК „Доверие”, Българска асоциация за външна реклама и Софарма.

Медийни партньори на конкурса и на фестивала бяха: БТА, Dir.bg, Дарик Радио, ReTV, Вестник Капитал, вестник Дневник, Списание Мениджър, Списание Тема и онлайн изданието Медии и обществени комуникации.

конкурса PR Приз


Победителите в конкурса PR Приз

Номинирани за втори кръг бяха 28 проекта, но само 11 от тях спечелиха статуетки – ето кои бяха те:

1. Категория I „Корпоративна PR кампания”
Агенция Symmetric Communications
Проект: „Технологии и изкуство – 130 години Siemens в България”
Възложител: Siemens България

2. Категория III „Обществено значима PR кампания на организация от стопанския сектор”
Агенция AMI Communications
Проект: Първият български отбор в “Shеll Eco-marathon Европа 2008”
Възложител: Shell България

3. Категория IV „Социално отговорна PR кампания на организация от нестопанския сектор”
Агенция В Комуникация
Проект: „В подкрепа на хората с редки болести“
Възложител: Национален алианс на хората с редки болести /НАХРБ/

4. Категория V „PR кампания на държавна институция”
Агенция Ogilvy Public Relations
Проект: „Софийски Маратон 2008“
Възложител: Столична община

5. Категория VII „Вътрешноорганизационен PR”
Агенция Publicis Consultants I MARC
Проект: „Другата България в Shell“
Възложител: Shell България

конкурса PR Приз

6. Категория VIII „PR кампания на нов продукт”
Агенция New Moment PR
Проект: Позициониране на яхти БАЙА на българския пазар
Възложител: “Ай Си Ес Яхтинг”, Русе

7. Категория IX „PR на съществуващ продукт или услуга”
Агенция MED Communications
Проект: Анти-аборт кампания „От теб зависи”
Възложител: Bayer България

8. Категория X „PR събитие”
Агенция V+O Communication
Проект: Пети рожден ден на бензиностанции ЕКО „Пътят продължава”
Възложител: EKO България

9. Категория XI „PR кампания на медия”
AZ-Media
Проект: „Децата безопасно в Интернет“
Възложител: Microsoft България

10. Категория XIII „PR кампания в сектор «Туризъм и свободно време»”
Агенция New Moment PR
Проект: „Sofia Dance Week“

11. Специална категория „PR студент”
Тодорка Аладжова и Петър Иванов от Бургаски свободен университет
Проект: „Информационна кампания за марката Mercedes“

В състава на журито, оценяващо проектите в „PR Приз” 2009 бяха Роберто Дзангранди – президент на европейската PR конфедерация (CERP), Колин Фарингтън – председател на Global Alliance и генерален секретар на CERP, д-р Сера Гьорпе – вицепрезидент на CERP и член на борда на Турската PR Асоциация. От българска страна журираха проф. Любомир Стойков – председател на Българска академична асоциация по комуникации (БААК) и дългогодишен преподавател по PR в УНСС и в СУ „Св. Климент Охридски”, Даниела Петкова – главен изпълнителен директор на ПОК „Доверие”, Ема Нейкова – ръководител „Външни комуникации„ в М-tel, проф. Христо Кафтанджиев – преподавател в СУ „Св. Климент Охридски”, Александър Урумов – началник отдел „Връзки с обществеността” на БНБ, д-р Стефан Серезлиев – преподавател в НБУ, Александър Дурчев – собственик на All Channels Communication и Светослав Спасов, медиен журналист в списание „Тема”. Председател на журито е Милена Атанасова – Председател и на Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО).

конкурса PR Приз

Тържествената церемония по награждаването отбеляза и края на Третия PR фестивал в България. Той бе открит на 20 май 2009 г. с дискусия на тема „Корпоративната социална отговорност в публичното пространство” и завърши с лекцията на Президента CERP Роберто Дзангранди на тема „Глобалната финансова криза и нарастващата роля на различните заинтересовани страни”.

PR Приз 2009 и Трети PR фестивал се проведоха с любезното съдействие на Mtel и ПОК „Доверие”, Българска асоциация за външна реклама и „Софарма”.

Медийни партньори на конкурса и на фестивала бяха: БТА, Dir.bg, Дарик Радио, ReTV, Вестник Капитал, вестник Дневник, Списание Мениджър, Списание Тема и онлайн изданието Медии и обществени комуникации.

Фото: Личен архив на Стоян Стоянов и Милена Атанасова

 

Тагове: Брой 23

Вижте още

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light
Медии

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков
Медии

Научна премиера в чест на проф. Любомир Стойков

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ
Медии

БТА ОТБЕЛЯЗВА 127 ГОДИНИ С ИНОВАЦИИ И НОВА ВИЗИЯ

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ
Медии

ЛЕГЕНДАТА НА VOGUE АННА УИНТУР БЕ ОТЛИЧЕНА ОТ ЧАРЛЗ ІІІ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео