Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

ЛИНДЗИ УИКСТЪН – МОДЕЛЪТ С НАЙ-ПУХКАВИ УСТНИ

от FLM
11.10.2011
Време за четене: 2 мин.
5177
A A
ЛИНДЗИ УИКСТЪН – МОДЕЛЪТ С НАЙ-ПУХКАВИ УСТНИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниДжон Галиано, Версаче, Миу Миу, Джил Стюарт и екипът на Аликзандър Маккуин – всички те желаят уникалния модел Линдзи Уикстън за кампаниите си. Едва на 17 години, тя е едно от най-търсените лица в модата. Уникалният външен вид на Линдзи се характеризира с обемни устни, определени от самата нея като „ужилени от пчела” и огромна цепка между двата предни зъба, която вместо да загрозява вида й, я прави още по-интересна. Великолепните пухкави устни, пронизващите сини очи и невинното излъчване с детски трапчинки по бузите я превръщат в един от най-желаните фотомодели за рекламни кампании и фотосесии.

Линдзи Уикстън е родена на 11 април 1994 г. в Уичита, Канзас. Тя е наследила голямото разстояние между зъбите от баща си. Като малка иска да стане главен готвач или адвокат, но съдбата я отвежда в различна посока. В средното училище е обиждана от група съученички, които я наричат „паркингът” заради цепката между зъбите й. Един ден в магазин за дрехи в Уичита до нея се доближава непознат мъж и й казва, че ще бъде модел – това е първият път, в който тя започва да мисли за моделството като за възможна кариера. Малко по-късно се зачита в статия на „Рийдърс Дайджест” и интервю на Бил Гейтс, в което той казва, че компанията му грабва своя шанс, преценя възможностите си и ги прилага на съвсем друго ниво. Това я мотивира и на 12 години Линдзи решава да стане модел. Разглеждайки стари броеве на „Вог” се превъплъщава в образите на Жизел, Кристи и Кейт и разглежда техния път като същата възможност за себе си.

Пробивът й в света на модата идва през 2009 г., когато подписва договор с „Вижън Моделс” в Лос Анджелис. През юни заминава за Ню Йорк, където обаче е отхвърлена от няколко агенции, защото кастинг директорите казват, че нейния външен вид няма да бъде възприет добре. Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЩастието й се усмихва в агенция „Мерилин” и само на 15 години, тя е избрана от Стивън Мейзъл за снимки в италианския „Вог”. Дебютът на Линдзи е през пролетта на 2010 г., където дефилира за Синтия Стеф на Седмицата на модата в Ню Йорк, след което заминава за Милано, за да открие пролетната колекция на „Прада" и да затвори дефилето на „Миу Миу” в Париж. След двете й изяви, Уикстън се превръща в една от най-успешните дебютантки на сезона. От тук започва шеметната й кариера, а „недостатъкът” й се превръща в най-големия й коз. Тя става лице на „Миу Миу” за пролетната им кампания през 2010 г. Медиите наричат новото лице на световноизвестната марка „въплъщение на свободния дух на прага на женствеността". Но Уикстън си има своите граници и във фотосесия за списание „Ви”, озаглавена "Run Show" и заснета от Крейг Макдийн, тя проявява собствен характер и желае да сложи сутиен под прекалено прозрачната блуза. „Ви” отбелязва, че много от моделите не биха направили това. Петнадесет годишната Линдзи е лице на сезон есен/зима в кампаниите на Джил Стюарт, „Барни”, парфюми „Версаче Венитас” и Галиано. Участва общо в 44 модни шоута в Ню Йорк, Париж и Милано през есента. През 2011 г. Уикстън стартира сезона с дефилета за колекциите и кампаниите пролет/лято на Жан Пол Готие, „Аликзандър Маккуин”, Анна Су, „Баленсиага”, „Блумарин”, „Шанел”, Кристофър Кейн, Жанбатиста Вали, Джейсън У, Джон Галиано, „Кензо”, „Лакоста”, „Мисони”, Марк Джейкъбс, „Марни”, Нина Ричи, Оскар Де ла Рента, „Прада”, Роберто Кавали, Соня Рикел, Стела Маккартни, Томи Хилфигер, Виктория Бекъм, Виктор и Ролф.

Хобитата на Уикстън включват изкуство, писане и четене. Тя самата казва за себе си, че с помоща на модата е изградила голяма доза самоувереност, а вдъхновението й идва от Кейт Мос. На бала си Линдзи е с рокля, направена специално за нея от Джейсън Ву – дизайнерът, който проектира роклята на Мишел Обама за встъпването й в длъжност. Към юни 2011 г., нестандартната красавица се нарежда на 16-то място в топ 50 на моделите жени от списъка на MODELS.COM.

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЛиндзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЛиндзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЛиндзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЛиндзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устниЛиндзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

Линдзи Уикстън – моделът с най-пухкави устни

 

Снимки:

1. – 3. Линдзи Уикстън пленява с екстравагантна визия, пухкави устни и невинно излъчване.
Фото: http://sunnypeaches.blogspot.com

4. Линдзи Уикстън като лице на аромата “Night jewel” на Джил Стюард
Фото: http://models.com

5. Фотомоделът във фотосесия за марката „Аликзандър Маккуин”
Фото: http://models.com

6. Линдзи Уикстън във фотосесия за списание „Another Man Magazine”
Фото: http://models.com

7. Линдзи Уикстън на корицата на списание „ID”, фотографирана от Тери Ричардсън през август 2011 г.
Фото: http://models.com

8. – 9. Уикстън във фотосесия за британския „Вог” през април 2011 г.
Фото: http://models.com

10. – 11. Фотомоделът във фотосесия за “Purple Fashion” за сезон есен/зима 2011 г.
Фото: http://models.com

12. Заедно със Саша Пивоварова за колекция есен/зима 2011 г. на „Версаче” за H&M
Фото: http://models.com

13. Линдзи Уикстън като лице на парфюма „Версаче Венитас”, фотографирана от всеизвестния Крейг Макдийн.
Фото: http://models.com

14. Моделът като лице на „Миу Миу”
Фото: http://models.com

15. Моделът в снимка за ноемврийския „Вог”
Фото: http://models.com

Тагове: Брой 49

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео