Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

от FLM
29.02.2012
Време за четене: 2 мин.
4000
A A
ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪРБрус Уебър е американски моден фотограф, който от време на време се изявява и като режисьор. Той е широко популярен с черно-белите си снимки в рекламните кампании на „Келвин Клайн”, „Ралф Лорен”, „Пирели” и „Джани Версаче”. Работил е още за марки като Abercrombie & Fitch и Revlon. Правил е също и фотосесии на известни личности и колекции за световно известните списания „Вог”, „Ел”, „Лайф”, „Интервю”, „Ролинг Стоун”, GQ и „Венити Феър”.

Брус Уебър е роден на 29 март 1946 г. в Пенсилвания. Негови фотографии се появяват за първи път в края на 70-те години в списание GQ. Световното признание обаче го застига десет години по-късно, когато прави рекламни снимки за известната марка „Келвин Клайн”. Снимките са черно-бели. Част от тях са на съблечени хетеросексуални двойки на люлки, други са на облечени мъже в леглото. В светлината на прожекторите директно го изпраща снимката на модела Маркус Шенкенберг, който е гол под душа и държи пред себе си дънки на популярната марка. В хит се превръща и снимката от Уебър на олимпийския атлет Том Хинтнаус, облечен в бели слипове. Отличителен белег на фотографа е, че в повечето случаи неговите снимки са черно-бели или в тонизирани нюанси. Сравнително по-рядко той прави цветни фотографии. Освен фотосесиите, които Брус прави за известни дизайнери и списания, той работи и с популярни личности.

В средата на 80-те години Уебър започва да си сътрудничи с американския рок изпълнител Крис Исаак и прави рекламните снимки за втория албум на звездата. А през 1988 г. снима певеца гол в леглото за модното списание „Ролинг Стоун”. През 1990 г. Вебер е режисьор на музикалното видео на Pet Shop Boys за песента "Being Boring". за Пет Шоп Бойс. Клипът е заснет на диво парти с разнообразна група от хора, а видеото е направено за един ден с два филмови екипа в къща в Лонг Айлънд. Тъй като в него има много голи мъже и жени, видеото не е пуснато за излъчване по MTV в САЩ. През 1991 г. Уебър фотографира Хари Коник-младши за албума му „Blue Light, Red Light”. През 1993 г. пък прави рекламни снимки на певеца и композитор Джаксън Браун.

През 2003 г. Уебър решава да създаде собствена модна линия с етикет Weberbilt. Неговата първа колекция излиза под наслов „ядене, плуване, секс, сън” и започва да се продава през 2004 г. в бутици в Лондон и Маями Бийч. Зимата на 2006 г. фотографът заснема фотосесия за колекцията на Ралф Лорън. Той прави също късометражни филмчета на различна тематика и документален филм за джаз-тромпетиста Чет Бейкър.

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪРЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪР

ЧЕРНО-БЕЛИЯТ СВЯТ НА БРУС УЕБЪРСнимки:

  1. Рекламна фотосесия на марката „Версаче”.

  1. Черно-бялата снимка за марката „Келвин Клайн” от рекламната им кампания, с която Уебър става известен в началото на 90-те години.
  1. Снимка на Уебър за списанието GQ.

  1. Фотосесия на Брус, направена за детската колекция на марката Whippersnappers за 2011 г.

  1. Популярната снимка на олимпийския атлет Том Хинтнаус за реклама на „Келвин Клайн”, направена на гръцкия остров Санторини.

  1. Снимка на Рафаел Надал за списанието „Вог”, направена от Брус Уебър.

  1. Снимка от рекламната фотосесия за марката „Ралф Лорън”.

  1. Фотография, направена от Брус Уебър за световното популярното списание „Вог”.

  1. Снимка на Кейт Мос, направена от Уебър за „Вог” Виетнам.

  1. Снимка на Наоми Кембъл, направена в Париж.

Фото: http://www.bruceweber.com/

Тагове: Брой 54

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео