Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

от FLM
31.10.2010
Време за четене: 2 мин.
5074
A A
РАВНОСМЕТКА НА ЕЛЕГАНТНОСТТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Новият календар на Lavazza: кафе, любов и още нещо

Проф. Любомир Стойков

Милано – София

Прочутият календар на кафе Lavazza с наименованието „Влюбване в Италия” и дело на Марк Селигър бе представен официално на медии и журналисти от цял свят в Милано – космополитен град със силна италианска идентичност и домакин на съвременната и градската страст. Календарът на Lavazza за 2011 година е поредният култов артикул на колекционери и ценители на фотографията от цял свят. За пореден път семейство Лаваца показа колко здрава може да бъде връзката между бизнеса и изкуството, кафето и фотографията, италианските ценности и стила на живеене.

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

 

Какво се случи в Милано на 14 октомври т.г.? Събитето беше организирано на изискано частно парти по протежението на Навили – историческите, някога плавателни канали, които сега са най-романтичните места в града, в Ecliss, преобразен в изцяло обновено място: елегантна „Градина на Купидон”, където гостите бяха посрещани в романтична, игрива атмосфера.

Следвайки основните ценности на Италия, изобразени в изданието на Ани Лейбовиц в 2009 г., и темата за известните италиански песни, интерпретирана от Майлс Олдридж през 2010 г., Марк Селигър, известният американски фотограф на прочути личности, бе помолен да увековечи същността на Италия. Произведенията на Селигър са показвани в музеи и галерии по цял свят и той е най-известен с креативните си кадри, които трансформират реалния живот в изкуство.

Както и в предишните издания, креативната режисура на календара за 2011 г. е поверена на агенция „Armando Testa”. Темата „Аморе” (любов) – и най-вече, влюбване в Италия, е една от тези оригинални, необикновени теми, които са предизвикателство за фотографа, но могат също да покажат неговата персоналност и стил. Lavazza отново предпочете да говори за италианския стил, защото в Италия, както се казва в календара: „Може би има нещо във въздуха, което запалва страстта. Или може би е в красотата на пейзажа и архитектурата, която естествено предизвиква най-благородното чувство: любовта.”

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

В кадрите заснети за 2011-та година, Селигър фотографира романтичното, чувствено настроение на срещата на влюбени: символичната, естетична красота на влюбването в страна, където всичко е изкуство – особено през очите на влюбена двойка или на талантлив фотограф. Селигър обрисува любовта по интимен, игрив начин, експериментирайки с класически италиански пейзажи, превръщайки хумора в атмосфера, която може да бъде почувствана във всеки кадър, чрез непосредствен фотографски стил, който е универсално разбираем. През своя обектив Селигър разкрива тайните на вечния образ на Италия като страна на любовта, където красотата, изкуството, природата и историята влияят и завземат нашето съзнание, водейки ни почти неизбежно към чувството любов. Резултатът са шест различни истории, разказани по хумористичен или сюреалистичен начин, незасегнати от времето: „шест интимни момента, включващи него, нея и кафето.”

Пейзаж в Тоскана, водите на Венеция, балконът на Ромео и Жулиета, скалите Фаральони на Капри, магическа флорентинска градина, любовна история в Неапол, перфектният фон, добавящ ритъм и хармония към пиктографската история на Селигър, където артистичните предложения се сливат с качествата на типичния американски фотограф. Накратко става дума за необикновен талант да се използват снимките, за да се улови настроението и чувствеността на всяка една конкретна ситуация.

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

„Да си фотограф означава да се разгърнеш, да направиш ситуацията надеждна, така че да покаже връзката между хората,” обяснява Марк Селигър. „Това е като да си измислиш история и след това да я разкажеш, т.е. трябва да я направиш реална. Това, което ме накара да се влюбя в Италия, беше ”комбинацията” от хора, имам предвид определеното качество на живот, което прави Италия наистина уникална.”

Сред моделите, портретовани в календара за 2011 г., се откроява една двойка: американската актриса Оливия Уайлд и нейният съпруг, филмовият режисьор Тао Русполи, звезди на снимката от Капри. „Как може да не се влюбите в Италия? Никога не съм срещала някого, който не се е влюбил в Италия, след като я е посетил – коментира актрисата – дали заради архитектурата, хората или дори само храната, невъзможно е да не обичаш тази страна,” коментира тя по време на снимките. Оливия се чувствала особено спокойна, докато е снимана да държи чаша с топло кафе, понеже по нейните думи, „друга причина, поради която обичам Италия, е културата на кафето. Като съпуга на италианец сега дори подбирам още повече. На снимките на „Д-р Хаус” помолих за малка еспресо машина. Първоначално на другите им стана смешно, но аз си казах „накрая ще ми благодарят!”. Сега всеки член на екипа започва деня си с едно от моите еспресо.”

Освен известната двойка, другите модели на сесията са Бил Джентъл, забавният Купидон, който краси корицата, както и последната снимка, която завършва „историята”, разказана от Селигър. Шестте календарни снимки включват Моника Кастило, Енрике Пласиос, Нут Сиър, Седрик Бир, Лилиана Домингес, Алесандро Джиалокоста, Вайълет Бъд, Джейза Киминадзо и Иван Олита.

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

ДА СЕ ВЛЮБИШ В ИТАЛИЯ

 

Снимки:

1. На корицата на календар Лаваца 2011 е Бил Джентъл, който играе ролята на Купидон

2. Оливия Уайлд и съпругът й Тао Русполи в календар Лаваца за януари и февруари 2011. Наименованието на снимката е Капри.

3. Енрике Паласиос и Моника Кастило във визиите за месеците март и април на календар Лаваца 2011.

4. Снимка Верона (май-юни) от календар Лаваца 2011 , истински символ на модерните Ромео и Жулиета. В тях се превъплащават Нут Сиър и Седрик Бир.

5. Календар Лаваца 2011 – слънчева и топла Тоскана през юли и август. Лилиана Домингес и Алесандро Джиалокоста.

6. Венеция – (септември – октомври) само миг преди да се целунат двамата влюбени (Вайълет Бъд и Енрике Пласиос), седнали "на по кафе" – кафе Лаваца, разбира се…

7. Флоренция завършва годината (ноември и декември) на календар Лаваца 2011 ( тук влюбените са Джейза Киминадзо и Иван Олита )

Фото: © Марк Селигър за „Лаваца”

8. Любомир Стойков заедно с Марк Селигър – създател на 19-ия календар на Lavazza

9. Милано : премиера на календар Лаваца 2011. Любомир Стойков заедно с приятелката на Ерос Рамацоти Marica Pellegrini

10. Милано : премиера на календар Лаваца 2011.

11. Милано : Любомир Стойков заедно с Джузепе Лаваца – вицепрезидент на световната компания "Лаваца"

Фото: © Личен архив на Любомир Стойков

Тагове: Брой 39

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео