Силвия Тодорова
„Триумф” избра н естандартен начин да стартира кампания и дискусия за възможностите за „ моделиране“ на женската фигура.
Шест представителки на различни нации – Великобритания, Япония, Германия, Италия, Китай и Франция дефилираха по бельо за фотосесия на оживения лондонски площад Лестър ( Leicester Square ).
Дизайнерите на световния лидер в производството на бельо са си поставили за цел да докажат, че бельото с “ shaping “ e фект може да бъде не само функционално, но и красиво.
Неслучайно мотото на тазгодишния световен конкурс за млади дизайнери, организиран от фирмата, е “ Shape Sensation „.
“ Shape ” или „Формата” е от фундаментално значение за световния лидер в производството на бельо „Триумф”, тъй като основната функция на бельото е да дооформя контурите на човешкото тяло, като подчертава съвършенствата и коригира недостатъците.
„Същността на нашия бизнес е оформянето на тялото чрез бельото така, че да изпъкне най-доброто във всяка жена, подчертавайки нейната неповторимост. ”, споделя Сюзън Маккена, бранд мениджър на Triumph .
За повече подробности:
www .triumph -inspiration -award .com
www .triumphinspirationaward .com
www .facebook .com /inspirationaward
Снимки: 1 – 2. П редставителките на Великобритания, Япония, Германия, Италия, Китай и Франция дефилират по бельо на оживения лондонски площад Лестър ( Leicester Square )
Фото: © Triumph