Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

„ЖЕНАТА В ЗЛАТО“

от FLM
18.07.2021
Време за четене: 1 мин.
2582
A A
„ЖЕНАТА В ЗЛАТО“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Фотосесия вдъхновена от жената, златото, ценностите и прочутата картина на Густав Климт

Снимки, текст, грим: Кирил Александров

            Златото е нещо скъпо, както й жената. По презумпция болшинството хора знаят цената на златото. Знаят, че могат или не могат да си го позволят. Понякога то има и дубликати – абсолютно менте или близък до оригинала такъв. И все пак – има и такива хора, които не знаят какво е златото (и жената).

            Колкото варианти съществуват около понятието злато и около понятието за жена, толкова съществуват и около двете понятия, взети заедно. „Жената в злато“ е различна, носи необикновеното в себе си, провокира различни послания. Каква е тя?

            „Златната жена“. Тя в красива, умна, сексапилна, милосърдна, витална, първична, емоционална, морална, възпитана, строга, самостоятелна, образована. Та не очаква принца със златните одежди да я позлати. Тя самата в толкова независима, че мъжът до нея не е източник на трамплин за нещо, а равностоен партньор. Той обича и боготвори жената до себе си и оценявайки я, я прави златна. Тя е толкова рядък и скъп екземпляр, защото е вярна. Тя не е „Жената в злато“, тя е „Жената от злато“.

            „Златотърсачката“. Обикновено такива жени елиминират до минимум естествената си нужда да се влюбят в мъж, който отговаря на техните представи за стил, галантност, визуална съвместимост, чувство на привличане към първичния магнетъзим. Конформизмът при тях е видно изразен – златната кокошка трябва да се омайва, да се ласкае. Преди всичко, говорим за избор. Външният вид за тях е от особено значение – те трябва да изглеждат безупречно. Този визуален маниер не бива да се преписва единствено на златотърсачките. Разликата между „Златната жена“ и „Златотърсачката“ е в класата. Едната подражава и иска да бъде на всяка цена като другата, но онова, което й липсва, е интелект, самостоятелност, смелост.

            Интересен казус е „Жената – влюбена в милионер“. Напълно възможно е любовта да възникне между мъжа – златен източник и жената – златна принцеса. Вариантите тук се разделят на две части – „Жената в злато“ е родена такава и избира мъж, „Златен партньор“. Вариант две: мъжът-златен партньор избира жената до себе си, без оглед на финансовата й обремененост.

            „Родена такава“. Златото може да се предава и по наследство. Тя държи на семейната традиция, тя е задоволена материално за много дълго време, тя расте в една херметически затворена среда с кръг от хора, избрани посредством общи белези. Тя е част от елита, вълнува се от културни въпроси, библиотеката й е на стойност хиляди левове. Не й се позволява да гледа развлекателни предавания, защото е заета от това да разучава творчеството на Густав Клипт. Не й се налага особено да работи или пък ако й се налага, то работата й е свързана със сфери, недостъпни за обществото. Тя може да е известна, може и да не е. Ако е известна, възможно е да е фалшива звезда със фалшиви достойнства, но пък за сметка на това да е успешен маркетингов продукт. Тя може да си купи каквото поиска, в това число и мъжа до себе си. Нейните пари обаче отиват при неговите и заедно те сформират златната среда.

            С пари разполагат не само артистократичните особи, но и буржоазите. Основната разлика между двете съсловия (респективно жени) е свързана с родството. Аристократите запазват по всякакъв начин името на своя род, не търпят външна намеса, помнят миналото си. Буржоазите, напротив, не помнят миналото си, ако може дори да го изтрият би било още по-хубаво. И двете съсловия обожават златото във всичките му форми.

            „Абстрактната Жена в злато“. Последния тип „Жена в „злато“ е от различно ниво. Тя е творецът, мистикът, различната (както визуално, така и поведенчески). Тя отрича стойността на златото, защото за нея има по-скъпо. Тя има различен поглед върху света, омайва, философ е. Мъжът до нея е от подобен калибър. За тях двамата вечеря в скъп ресторант на свещи и подарък колие за дамата е абсолютна загуба на време и демоде, и затова имат собствени представи за хармония.  

            Златото е непреходно. Ценностите са непреходни. Жените са обаче и преходни, и непреходни. Зависи обаче за кой тип жена става дума.

Тагове: Брой 113

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео