Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотография

„ЖИВИТЕ“ ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

от FLM
31.03.2012
Време за четене: 2 мин.
3327
A A
„ЖИВИТЕ“ ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГДжейми Бек е фотографка от Ню Йорк, която снима красота, мода, начин на живот, пътувания и храна. Популярността й идва с участието в откриването на изкуството „синемаграфия” заедно с графичния дизайнер Кевин Бърг. Синемаграфията е изображение, което съдържа в себе си жив момент или движение. Джейми и Кевин казват, че „това е нещо повече от снимка, но по-малко от видео”. Ако приемем, че джазът е единствената форма на американско изкуство, то анимираните снимки са като джаз на интернет. Те могат да съществуват, да бъдат създадени и оценени само онлайн.

Двойката се вдъхновява да създава „живите” фотографии, докато се подготвя за седмицата на модата в Ню Йорк. Така те правят едно успешно и трайно сътрудничество като Бек заснема, а Бърг прилага магията на графиката, която може да отнеме от няколко часа до цял ден ръчно редактиране за една снимка. Така те създават синемаграфията и започват да вдъхват живот във всяко изображение. Правят анимирани фотосесии за марки като „Пума”, „Тифани и Ко”, Kelly Wearstler.

Освен с анимираните си снимки, фотографката Джейми Бек е известна и с черно-белите изображения, улавящи движението, които наподобяват заснет кадър от филм. В този дух е и последната й фотосесия, която прави за новата колекция на марката „Ралф Лорън”. Бек описва вдъхновението си от тази колекция с думите: „Като една мечта на безкрайна красота: цилиндри, пера, пелерини, нежни рокли на пайети. Събирането на толкова богато наследство и романтика не може да бъде нищо друго освен Ралф Лорън.”

Фотографката споделя, че много от снимките, които прави са „на място”. „Обичам това. Обичам откриването на ново място, обичам да бъда вдъхновена от начина, по който се чувствам там като част от пътя на това, което създавам. Първото нещо, което правя като отида на ново място е да наблюдавам светлината и прекарвам поне един ден там – разглеждам, живея на мястото.”

Джейми Бек заснема още фотосесии за магазини за храна и вино Gilt Taste, марката бира Dogfish, световните магазини за сладкиши Ladurée, модната марка Katie Ermilio, популярна в Ню Йорк и марката за обувки Daniblack.

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

ФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГФОТОГРАФИИ НА ДЖЕЙМИ БЕК И КЕВИН БЪРГ

 

Снимки:

  1. Автопортрет на Джейми Бек.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

  1. Анимирано изображение от фотосесия за „Пума”.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

  1. Синемаграфия за марката Tiffany & Co.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

  1. Фотография, направена за сладките Ladurée.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

  1. Анимирано изображение за фотосесията на марката за дрехи Kelly Wearstler.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

  1. – 7. Снимки, направени за новата колекция на „Ралф Лорън”.

Фото: http://fromme-toyou.tumblr.com/

8. Синемаграфия от рекламната кампания на бирата Dogfish.

Фото: http://farm7.static.flickr.com/

9. Фотография за колекцията на Katie Ermilio.

Фото: http://farm6.static.flickr.com/

10. Снимка от рекламната кампания на марката за обувки Daniblack.

Фото: http://farm6.static.flickr.com/

Източник: http://fromme-toyou.tumblr.com/

Тагове: Брой 55

Вижте още

Вивиан Майер: шепот в кадър
Фотография

Вивиан Майер: шепот в кадър

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ
Фотография

АНРИ КАРТИЕ-БРЕСОН: МАСТЪРЪТ НА МИГНОВЕНАТА ФОТОГРАФИЯ

Фотография

ДОРОТЕЯ ЛАНГ ПРОМЕНИ ДИГИТАЛНАТА ФОТОГРАФИЯ

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ
Фотография

МАРК ШОУ – СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ ЗАХРАНВА УНИКАЛЕН ФОТОАРХИВ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео