Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Субкултури

AIR JUMPER СУБКУЛТУРАТА – УСМИВКА НА КОКИЛИ ИЛИ НОВИЯТ ГРАДСКИ ПОДСКАЧАЩ ОАЗИС

от FLM
30.04.2011
Време за четене: 2 мин.
7168
A A
AIR JUMPER СУБКУЛТУРАТА – УСМИВКА НА КОКИЛИ ИЛИ НОВИЯТ ГРАДСКИ ПОДСКАЧАЩ ОАЗИС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Скок, подскок! Може би сте ги срещали в подлеза на Ялта, пред кино Арена в Младост, в подлеза на хотел Плиска. Изключително иновативни и нестандартни, Air Jumper-ите привличат погледите с динамика и лъхащ позивитизъм на килограм.

Air Jumper заниманието е познато още и под наименования като Air Tracker, Sky Jumper и Sky Runner и за него може да се каже, че е както спорт, така и начин на придвижване, но най-много се доближава до страстно занимание. Реално Air Jumper-ството представлява придвижване, подскачане и екстремна акробатика със своеобразни скачащи кокили.

AIR JUMPER СУБКУЛТУРАТАAIR JUMPER СУБКУЛТУРАТА

Мирослав Тодоров и Силвио Палазов са основатели на PowerJump – първия в България спортен клуб, посветен на развитието на Air Jumper. Те са работили заедно в цирка и имат опит като акробати. Двамата са участвали в представления в Италия, Франция, Белгия и други страни по света. Силвио запознава приятеля си с новия спорт Air Jump, за който е научил в САЩ. Свързват се с българския онлайн магазин http://skyrunner.bg/ и постепенно се запознават с общността от хора, занимаващи се с новото екстремно забавление у нас. Наричат себе си „бокъри” на името на Александър Бок, който е създател и притежател на патента за оригиналните, наподобяващи кокили, устройства за подскачане.

Целта на младежите е да популяризират Air Jumper-ството у нас, да създадат професионален екип, да обучават повече хора. Притежаващи добър опит в сферата на развлеченията, те планират изяви в рекламни продукции, спектакли, увеселителни паркове и различни игри. Занимават се и с организиране на тиймбилдинги. Екипът притежава лиценз за каскадьори, разполага с база и може да обучава малки деца. Всеки нов Air Jumper може да се научи да скача за около месец, а тези ентусиасти, които имат желание да се занимават професионално, е необходимо да вложат много повече време и търпение.

Air Jumper е силно развит в Европа и САЩ. Заниманието е изключително подходящо за бързо придвижване в така характерните задръствания на динамичния град. Кокилите са идеално средство както за отслабване, така и за забавление. Адреналин, емоция, динамика – както и да бъде наречено това ново градско кътче свежест, от Air Jumper-ството всеки има възможността да вземе това, което пожелае и го вдъхновява…

Снимки:

1.– 2. Air Jumper пред кино Арена

Фото: http://teenews.eu

3.-4. Air Jumper кокили

Фото: http://teenews.eu

5. Air Jumper в МОЛ Сердика

Фото: http://powerjump-bg.com

6.-7. Air Jumper

Фото: http://powerjump-bg.

Източници:

http://powerjump-bg.com; http://teenews.eu; http://newbusiness.bg; http://www.orvmedia.com

Тагове: Брой 45

Вижте още

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ
Субкултури

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ
Субкултури

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024
Субкултури

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM
Субкултури

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео