Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Субкултури

ДА СЕ ОСВОБОДИМ ОТ СТРЕСА С ФЛАШМОБ

от FLM
03.01.2013
Време за четене: 2 мин.
4486
A A
ДА СЕ ОСВОБОДИМ ОТ СТРЕСА С ФЛАШМОБ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Набиращо все по-голяма популярност не само по света, но и в България, изкуството, наречено “флашмоб”, е способно да намали стреса и напрежението от забързаното и неспокойно ежедневие. Масовите му прояви се харесват на „случайната“ публика и я потикват към активно участие.

флашмоб

флашмоб

флашмоб

флашмоб

В буквален превод от английски език думата „флашмоб“ означава „внезапно формирала се тълпа“ или по-скоро с това понятие се свързва особен вид представление, в което участниците изпълняват абсурдна ситуация пред нищо неподозиращите минувачи. По този атрактивен начин организиралите се в подобно събитие привличат вниманието на хората и се радват на техните реакции, които най-често изразяват удивление, изненада или смях. Обикновено групата, която провежда тази масова акция, приема и изпълнява ролята си отговорно, създавайки усещането, че случващото се е съвсем естествено и нормално. Този вид дейност се осъществява главно с помощта на интернет и в частност социалните мрежи.

флашмоб

Решилите да се включат в представлението обикновено не се познават, но имат сходни интереси и предпочитания, които ги обединяват. Те избират дадено обществено място и за броени минути изпълняват песен, танц, постановка, сцена от филм или мини спектакъл. След като демонстрират своите умения се разотиват и се сливат с тълпата сякаш нищо не се е случило. “Флашмоб” групата организира такова събитие напълно безвъзмездно, без да дава или получава някакво възнаграждение, тъй като всичко е сведено до рамките на забавлението.

флашмоб

Първата проява на това изкуство е била през месец май 2003 г. в Манхатън, САЩ. След смъртта на Майкъл Джексън през 2009 г. е организиран световен флашмоб, стартиращ от Стокхолм, в който участниците пеят и танцуват върху парчета на Краля на поп музиката.

В България за първи път се формира подобно събитие през 2009 г., което има за цел да освободи хората от стреса посредством бой с възглавници.

флашмоб

флашмоб

Снимки:

1. Танц на група, честваща деня на майката
Фото: http://momastery.com

2. Студенти в Мумбай изразяват своята позиция против детеубийството на момичетата чрез флашмоб.
Фото: http://www.demotix.com

3. Снимка на танцуващите служители на летището в Дубай
Фото: http://muslimmedianetwork.com

4. Флашмоб в мол в Мумбай
Фото: http://defenceforumindia.com

5. Момичета танцуват на терминала в Лондон
Фото: http://hungeree.com

6. Хора, образуващи сърце
Фото: http://favimages.com

7. Женски флашмоб на „Таймс Скуеър“
Фото: http://www.ehow.com

 8. Флашмоб на класически музиканти в лондонски супермаркет
Фото: http://www.musicroom.com

Видео:

Флашмоб в Лондон – St. Pancras International

Флашмоб в София през 2011 г.

Флашмоб в софийското метро през 2012 г.

Източници:
http://flashmob.byethost6.com/
http://en.wikipedia.org

Тагове: Брой 62

Вижте още

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ
Субкултури

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ
Субкултури

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024
Субкултури

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM
Субкултури

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео