Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

от FLM
08.07.2014
Време за четене: 1 мин.
2755
A A
НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Мартин Йорданов в контакт с шивача на Обама

Производителят на мъжки облекла „Ричмарт” с управител Мартин Йорданов даде пресконференция в Пресклуб БТА по повод успешното си представяне на световната конференция във Вашингтон. Пресконференцията беше посветена на перспективите за развитие на българската модна индустрия; водещите тенденции при мъжката бизнес мода и се показа ревю-презентация с мъжки костюми.

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

Участници в пресконференцията бяха: Мартин Йорданов – управител на „Ричмарт”; Любомир Дойчинов – главен дизайнер на „Ричмарт”, Ирина Йорданова – изпълнителен директор на „Менс Фешън Клъстер”, Деан Манев – търговски директор на „Менс Фешън Клъстер”, Димитър Бакърджиев – издател на книгите на Голдрат за България и Камен Георгиев – бизнес консултант. Водещ беше проф. Любомир Стойков.

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

По време на пресконференцията Мартин Йорданов акцентира върху огромния потенциал за развитие на българската модна индустрия. Новата формула за успех в модната индустрия са кратките срокове за производство и доставка (до 2 седмици). България може да осигури това най-силно конкурентно предимство в модния бизнес защото има най-модерните фабрики в Европа, направени през последнте години. Мартин Йорданов отбеляза още, че мъжката мода в момента изпреварва дамската в своето развитие и бъдещето е на костюмите по поръчка с индивидуализиран етикет, който носи името не на марка, а на човека, който го носи, на дизайнера и на плата, като основен фактор за качество. Високото технологично ниво на производство в същото време дава възможност костюмите по поръчка да са на достъпна цена, близка до тази на конфекцията. От „Ричмарт” споделиха, че работят 95 % за износ и европейска стока се търси в цял свят, дори в Китай. В България обаче се носят по-малко костюми и българският потребител е слабо информиран за качествата на този тип дрехи.

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

Сред печелившите бизнес решения за модния бизнес в България беше посочена подкрепата от производителите за младите дизайнери. В тази посока именно работи и „Менс Фешън Клъстер” с цел да се засили връзката клиент-дизайнер-фабрика. Работата в тази насока може да разкрие за модния сектор потенциални 18 000 работни места в Европа и 50 000 работни места в България. Във Вашингтон при среща с шивача на Белия дом Джордж Дипари на 83 години, който облича и настоящия президент на САЩ Барак Обама, е споделил пред Мартин Йорданов и Любомир Дойчинов, че се притеснява кой ще го наследи? Така че от „Ричмарт” ще насърчават връзката между шивача и клиента, като по този начин младите дизайнери ще могат да изразяват себе си с всеки един костюм, който правят.

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

Водещи тенденции при мъжкия костюм са ярките цветове, немачкаемите материи, функционалните ръкави, които се разкопчават и атрактивните десени на хастарите, които правят дрехата оригинална. Специално за летния сезон дизайнерът на „Ричмарт” Любомир Дойчинов препоръчва материи със специални капсули, които охлаждат тялото с до 10 градуса.

НОВАТА ФОРМУЛА ЗА УСПЕХ В МОДНАТА ИНДУСТРИЯ

На конференцията във Вашингтон TOCICO 2014 (Theory or Constraints International Certification Organization) собственици и топ мениджъри от големи световни компании като Boeing, Mazda, Bosch, Hitachi, P&G и др. споделиха знанията и опита, придобити от използването в техните компании на „Теорията на ограниченията” (The Theory of Constraints). Популярната бизнес-философия за първи път се появява в книгата “Целта” на доктор Ели Голдрат (Eliyahu Goldratt). “Ричмарт” е единствената компания в България, която ползва услугите на консултантската фирма „Голдрат”. По време на конференцията „Ричмарт”, като топ производител на световни марки, реализира и успешен бизнес експеримент – изработи в рамките на конференцията 30 костюма по мярка за топ мениджъри от световните компании. Това предизвикателство се превърна в голям успех за българската компания. Мерките са взети на 7 юни, костюмите са ушити във фабриката в Русе за един ден и доставени във Вашингтон на 11 юни. Изключително кратките срокове изискваха пълна реорганизация на производството, което може да се осъществи само от водещи компании в производството на мъжки костюми, каквато е “Ричмарт”.

Всички средства от 8000 долара, заплатени за ушиването на костюмите, “Ричмарт” дари на Фондация “Голдрат” и ще бъдат използвани, за да се адаптират бизнес знанията на достъпен за децата език. Те ще бъдат под формата на видео файлове, преведени и на български език.

„Ричмарт” стартира своята дейност  през 2000 г. За развитието си използва консултанти от България, Германия, Холандия, САЩ. Фабриката произвежда модели за водещи модни марки от Холандия, Белгия, Германия, Франция, Англия, Италия, Австрия и др.

Снимки:
1. Участниците в пресконференцията от ляво на дясно: Камен Георгиев, Димитър Бакърджиев, проф. Любомир Стойков, Мартин Йорданов, Деан Манев, Ирина Йорданова и Любомир Дойчинов.
2. Димитър Бакърджиев, проф. Любомир Стойков, Мартин Йорданов (от ляво на дясно)
3. Дизайнерът на „Ричмарт” Любомир Дойчинов със снимки с автограф от шивача на Обама Джордж Дипари.
4. Мартин Йорданов и Деан Манев демонстрират атрактивния хастар на саката си.

Тагове: Брой 72

Вижте още

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан
Успех

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео