Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

УСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТА

от FLM
04.07.2010
Време за четене: 2 мин.
4732
A A
УСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Петя Рашева спечели конкурса „Мартини: летен стил”

Атрактивното модно шоу „Мартини: летен стил”, с представяне и дегустация на коктейли, показа красивия свят на MARTINI®, където с лекота и финес съжителстват не друго, а традиция, италиански стил, изтънченост и уникален вкус.

Едно въображаемо пътуване във времето и в света на MARTINI® разкри как партньорство между двама талантливи мъже – Алесандро Мартини и Луиджи Роси,дава на света „най-красивата напитка”. Заедно по пътя към успеха, те споделят идеята да изведат на световната сцена уникален продукт, взел най-доброто от италианското качество и стил.

УСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТАУСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТА

Луиджи, вдъхновеният майстор занаятчия, посвещава усилията си на това да създаде мечтания от двамата вкус, а Алесандро, въодушевеният предприемач, споделя с хората любовта си към MARTINI®, пътувайки по целия свят. Своя шедьовър с по-мек, по-изтънчен и елегантен вкус, те пускат на пазара през далечната 1863-та година и мигновено постигат световна известност. Защото улавят духа на „времето за аперитив”, именно когато хората се събират, за да прекарат приятни мигове заедно. Така от 19-ти век насам, когато италианските заведения процъфтяват, MARTINI® си спечелва място в самото сърце на тази култура на приятелство и задушевни разговори.

УСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТАУСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТА

По време на конкурса„Мартини: летен стил” стана ясно, че през годините много хора откриват естественото си влечение към MARTINI®. Гостите на вечерта имаха възможност да преоткрият уникалните вкусове на най-красивата напитка в света, както по-рано това са направили известния артист Анди Уорхол и филмовите икони – Шон Конъри и Джордж Клуни. Освен модерните и известни личности в най-добрите барове по света, от Ню Йорк до бара на Dolce & Gabbana в Милано, обикновените хора също продължават да се наслаждават на иснинското MARTINI® изживяване.

УСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТАУСПЕШЕН ТАНДЕМ РАЖДА НАЙ-КРАСИВАТА НАПИТКА В СВЕТА

Удоволстието от прочутата напитка се състои в културата на нейното консумиране. Затова и гостите на модното шоу и конкурса„Мартини: летен стил” прекараха в компанията на професионалния барман Димитър Сергеев. Той показа най-новата мода в коктейлите и демонстрира акуалните тенденции в приготвянето и сервирането на MARTINI®.

Кулминацията на вечерта беше награждаването на най-красивото момиче, което най-добревъплъщава в себе си визията и духа на лятото в стила на MARTINI®. Г-н Мирослав Печев, собственик на „Софсток” – официален представител на MARTINI® за България, постави короната върху главата на чаровната 22-годишна Петя Рашева. Тя отговори на няколко въпроса специално за списание Fashion Lifestyle Magazine.

Петя, ти спечели конкурса „Мартини: летен стил”, а кой е любимият ти коктейл MARTINI®?

Коктейлите с различните видове MARTINI® са свежи, леки и наистина – много подходящи за лятото. Но любимият ми е MARTINI® DRY с резен лайм.

А какъв е твоят личен стил на обличане?

Oбличам се според настроението си, а то почти винаги е весело и усмихнато. Като цяло обаче предпочитам елегантния стил. Любимите ми цветове са бяло и розово, обичам също да нося шапки, най-вече с големи периферии. Малко съм ексцентрична и нося по два часовника, като съчетавам любимите си цветове – бяло и в розово.

Кои са основните ти занимание в момента?

Посещавам курсове по Английски език, спортувам – ходя на фитнес и се трудя да стана успешен модел.

Какви са амбициите ти в сферата на модата?

Искам да се развивам и да вървя все по-нагоре в професията на модел. Амбицията ми е да изкача най-високите стъпала като световен  модел, а след това бих могла да се развивам и като дизаинер.

В ревю на кой известен дизайнер би искала да участваш?

Хубав въпрос! Бих участвала в ревюта намного известни дизаинери, но ако мога да избирам първо ще се спра на Дженифар Лопез. Много я харесвам като певица, а смятам, че е добра и като дизаинер.

Кои модели от световния подиум харесваш?

Адрияна Лима Тайра Банкс.

Как обичаш да прекарваш свободното си време?

Обичам да обикалям света, да се разхождам в паркове и да плувам в морето.

Къде ще прекараш лятото?

Може би на някое екзотично място с пясък, вълни и танци. Важно е компанията да е хубава, за да прекараме всички добре.

 

Снимки:

1. – 6. Професионален барман демонстрира актуалните тенденции в приготвянето и сервиранетона коктейлите с MARTINI®, които гостите по-късно дегустираха

7. Петя Рашева демонстрира бански костюм „Триумф” в първи кръг на конкурса „Мартини: летен стил”.

8. – 9. Мирослав Печев съобщи името на победителката – Петя Рашева – и я награди.

10. Петя Рашева

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 36

Вижте още

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан
Успех

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

Най-популярни

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Иносказателното творчество на Енчо Пиронков озари галерия „Милениум“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Ивет Бианки: oт „Златна игла“ до Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео