Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

KWIAT ИЗБРА НОВИТЕ СИ РЕКЛАМНИ ЛИЦА ЗА 2010

от FLM
31.01.2010
Време за четене: 1 мин.
5757
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

След „вдъхновението от природата” през изминалата година, през 2010-та от “Kwiat” ни представят своето ново виждане за слънчевите и диоптричните очила. Муза на марката този път е топмоделът Ирена Милянкова от модна агенция “Визаж”. Ирена е на модния подиум вече близо 10 години. Работила е в Испания, Италия, Германия, САЩ, Гърция и Тайван. Тя умело съчетава ролята на успешен модел и супер успешна майка на три деца.

KWIAT ИЗБРА НОВИТЕ СИ РЕКЛАМНИ ЛИЦА ЗА 2010KWIAT ИЗБРА НОВИТЕ СИ РЕКЛАМНИ ЛИЦА ЗА 2010

За мъжката визия от “Kwiat” се довериха на Трайко Младенов от “Ивет фешън”. Ако името не ви говори нищо със сигурност лицето му ви е познато от многобройните фотосесии за родните модни и лайфстайл издания. Трайко, също като Ирена, е много търсено лице в чужбина – главно в Италия.

Талантливите модели представят ексклузивни предложения от колекцията на “Kwiat” за 2010 година, инспирирани от ретро стила. Актуалното цветово многообразие включва драматично лилаво, бонбонено розово, наситено малиново, загадъчно черно, царствено златно и слонова кост. Преобладаващи акценти са полупрозрачните и прозрачни рамки, големите обеми и формите „бъбрек”. Металът се завръща в още по-оригинални и модерни форми. “Kwiat” трансформира очилата в истинско бижу, създадено специално за най-претенциозните почитатели на този аксесоар.

Снимки:
1. Ирена Милянкова – новото рекламно лице на “Kwiat” за 2010 г.
2. Трайко Младенов е лице на мъжката линия на “Kwiat” за 2010 г.
Фото: © KWIAT

 

 

 

 

Тагове: Брой 31

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео