Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

МОДА ПО ВРЕМЕ НА COVID-19 – МАСКАТА КАТО ВОДЕЩ АКСЕСОАР

от FLM
29.06.2020
Време за четене: 2 мин.
4194
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Първокласни маски, изработени от коприна, памук и поплин се превърнаха в един от най-търсените аксесоари срещу коронавируса само за нощ. Разрастването на пандемията доведе до недостига им, тъй като от центровете за контрол на заболяванията официално препоръчаха използването им на публични места, в супермаркети, магазини, както и на места, в които е трудно да се спазва социално дистанциране.

Аксесоари

Луксозни модни брандове като „Прада“, „Луи Вюитон“, „Диор“, „Баленсиага“, „Ив Сен Лоран“, „Гучи“, „Армани“ и други се включиха в помощ срещу борбата с пандемията с шиене на маски и предпазни облекла, предназначени за медицинската общност. LVMH (собственик на „Луи Вюитон“ и „Диор“) дори започна да произвежда антибактериални гелове, които доставя безплатно на болниците в трите центъра, където има заводи за парфюми и козметика. „Ралф Лорен“, „Ню Баланс“ и други по-малки брандове като „Кристиан Сириано“ и „Брандън Максуел“ също се включиха в борбата с COVID-19.

Аксесоари

Някои от дизайнерите превърнаха тази нова необходимост във форма на самоизразяване. Брандът ThreeASFOUR, който създава дизайни с арабски и еврейски мотиви, започна да произвежда маски от коприна и памук, „смесвайки геометричните шарки на двата свята и обединявайки ги като един“. Предпазните аксесоари струват 44,44 долара, като марката споделя, че: „10% от всяка продадена маска отиват за създаването на медицински маски в подкрепа на здравната общност в Ню Йорк. Много от тези маски се разпродават почти веднага след като станат достъпни и се възстановяват периодично.“

Аксесоари

Няма да е изненада, ако скоро дизайнерите започнат да произвеждат маски като аксесоари към всяка модна линия. Например маска за лице от туид на „Шанел“, от найлон на „Прада“ или от маслена кожа от „Биркин“, в допълнение за съответната чанта. Все пак този тренд съществува много преди коронавируса.

Наред със световните брандове, български дизайнери и модни къщи също се включиха в производството на защитни и дизайнерски маски. Сред тях са Радослава Лазарова, „Десизо Мони“, „Палома Фешън“, „Естрела Котюр“ и др. Радослава Лазарова и екипът на модна къща „Блинк“ бяха сред първите, които се ориентираха към реорганизиране на работата си в посока производството на необходимите предпазни материали, облекла и аксесоари, предназначени за хората от първа линия, а именно за лекарите и полицаите в Смолян. Все повече съвестни, дисциплинирани, отговорни и сърцати хора от модната индустрия се включат заедно в борбата срещу COVID-19, което провокира и призива на проф. Любомир Стойков – „Да победим коронавируса със стил!“

Аксесоари

Снимки:
1. Маска на Collina Strada.
Фото: Collina Strada / https://www.refinery29.com/en-us/2020/05/9782883/stylish-fashion-face-mask-coronavirus#slide-1
2. Маски металик на Heroine Sport.
Фото: Heroine Sport / https://www.refinery29.com/en-us/2020/05/9782883/stylish-fashion-face-mask-coronavirus#slide-9
3. Били Айлиш с маска на „Гучи“ обсипана със скъпоценни камъни.
Фото: Mike Blake/Reuters / https://www.irishtimes.com/life-and-style/fashion/billie-eilish-her-stance-that-her-body-is-not-public-property-is-still-a-radical-act-1.4153885
4. Маски изработени от модна къща „Блинк“ в помощ на лекарите и полицаите в Смолян.
Фото: Личен архив

Източници:
https://threeasfour.com/collections/accessories-1/products/leopard-mask?fbclid=IwAR0iBPw0MGLNhjH-AgDvIw-QnaXhiA2iu0mZo__jWQabxmZMZb-18LzgbrQ
https://economictimes.indiatimes.com/magazines/panache/fashion-in-the-time-of-covid-19-luxury-masks-made-of-silk-de-chine-cotton-poplin-go-mainstream/articleshow/75139536.cms?from=mdr
https://www.vogue.com/slideshow/stylish-face-masks-to-shop-now
https://www.refinery29.com/en-us/2020/05/9782883/stylish-fashion-face-mask-coronavirus

Тагове: Брой 107

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео