Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Аксесоари

ТРИУМФ ЗА НАЙ-ГОЛЯМАТА ОПТИЧНА КОМПАНИЯ У НАС

от FLM
08.05.2018
Време за четене: 1 мин.
2947
A A
ТРИУМФ ЗА НАЙ-ГОЛЯМАТА ОПТИЧНА КОМПАНИЯ У НАС
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* „Джой Фешън“ празнува 50 оптики в цялата страна

Силвия Тодорова

Радостта от хубавите очила е специалният подарък на „Джой Фешън“ по повод техния празник. Всеки закупил един чифт диоптрични или слънчеви очила от 8 до 21 май включително, получава безплатно втори – слънчев, диоптричен, дамски или мъжки, спортен или елегантен, без ограничения в избора. Освен двойна, радостта може да бъде и споделена, ако вторите очила се превърнат в подарък за любим човек, приятел или колега. Предложението важи за всички специализирани оптики от шестте вериги на „Джой Фешън“ в цялата страна: Grand Optics, Joy Optics, ZEISS VISION CENTER, Kid Optics, Opto Sport и Polaroid Shop.

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Модни, технологични и здравни центрове едновременно – такива са съвременните оптики по света. Но те съществуват и в България, а сериозен принос за това има най-голямата компания в оптичния бранш за страната ни „Джой Фешън“. За последните 16 години те създават 50 специализирани оптики, като най-новата отваря врати през месец май 2018-та.

Модерните оптики улесняват много съвременния човек с неговия динамичен начин на живот, защото предлагат цялостна, експертна грижа за зрението. Те са фешън дестинация, където могат да се намерят всякакви модели очила от най-актуалните, до най-нестандартните. Но оптиките са и лекарски кабинет, в който всеки може да се погрижи за очите си с помощта на специалисти и най-модерна апаратура. На човек му остава само да се наслади на радостта и комфорта от това да носи точните за него очила – едни, а защо не и втори!

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Не е случаен фактът, че първата, както и най-новата оптика на „Джой Фешън“ са именно от веригата Joy Optics. Там винаги има най-голямо разнообразие от очила за възможностите на всеки и атрактивни ежемесечни промоции. А усещането, че си взел нещо качествено на добра цена и си получил бонус, изпълва човек с искрена радост! Изборът на нови очила е също и чудесна възможност за хората да проверят зрението си! Всеки може да го направи в оптиките от веригата Grand Optics, където освен изключително модно разнообразие от очила има задължителен очен кабинет и кът за експресна изработка. Смартфони, таблети и компютри, които станаха неизменна част от всекидневието, насочиха вниманието на все повече хора към предимствата на „дигиталните стъкла“, които намаляват умората на очите и ги предпазват от вредната синя светлина. В технологично отношение, когато говорим за съвършенство в оптичния бранш, то задължително е свързано с ZEISS. Прецизните почитатели на очилата ще оценят най-новите високотехнологични уреди и инструменти за измерване, както и ексклузивната селекция продукти в бутиковите оптики ZEISS VISION CENTER. Употребата на електронни устройства засили също необходимостта от превантивна грижа за зрението.Тя е още по-важна, когато става въпрос за детските очи. Специфичните грижи за тях често затрудняват родителите, но те могат да разчитат на експертна помощ в специализираните детски оптики Kid Optics.

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Повишеното внимание на хората към грижата за зрението и осъзнаването на предимствата на очилата за специфични дейности са част от тенденциите, които специалистите на ‚Джой Фешън“ наблюдават през последните години. Те отчитат промяна и в отношението на българите към слънчевите очила, които все повече се възприемат като необходимост, а не само като моден аксесоар. Културата на туризъм и спортовете на открито налагат носенето на слънчеви очила със задължителен UV филтър и поляризация, както през лятото, така и през зимата. Установено е, че количество на вредните лъчи е еднакво и при слънчево, и при облачно и мрачно време. Шофьорите знаят добре какво удобство са очилата, които премахват отраженията и изчистват образа. Затова е изключително важно да се избират качествени слънчеви очила с поляризация, което човек най-сигурно може да направи в специализираните оптики като Polaroid Shop. Същото важи и за специфичните очила за различни спортове в оптиките Opto Sport, независимо дали става въпрос за слънчеви очила, диоптрични очила или маски за плуване.

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Триумф на най-голямата оптична компания у нас

Снимки:
1. Промоция във всички 50 оптики от веригите на „Джой Фешън“ от 8 до 21 май.
2. – 7. Всяка от шестте вериги на „Джой Фешън“ е със специфична насоченост при обслужването: Grand Optics, Joy Optics, ZEISS VISION CENTER, Kid Optics, Opto Sport и Polaroid Shop.
8. – 11. Магазини от веригите оптики на „Джой Фешън“.

Фото: „Джой Фешън“

Тагове: Брой 94

Вижте още

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА
Аксесоари

ВОАЛИ НА ЖЕНСТВЕНОСТТА

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“
Аксесоари

УНИКАЛНА ИЗЛОЖБА НА ШАПКИ В ДВОРЕЦА „ГАЛИЕРА“

Аксесоари

5 АКСЕСОАРИ, КОИТО ПЕРФЕКТНО ДОПЪЛВАТ ДАМСКИ СУИЧЪРИ

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT
Аксесоари

ЕКСПЛОЗИЯ ОТ ЦВЕТОВЕ И СТИЛ: ПОСЛЕДНАТА КОЛЕКЦИЯ НА KWIAT

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео