Производителят на мъжки облекла „Ричмарт” с управител Мартин Йорданов даде пресконференция по повод успешното си представяне на световната конференция във Вашингтон. Пресконференцията представи водещите тенденции при мъжката бизнес мода; перспективите за развитие на българската модна индустрия, както и ревю-презентация с мъжки костюми.
По време на пресконференцията Мартин Йорданов акцентира върху огромния потенциал за развитие на българската модна индустрия. Новата формула за успех в модната индустрия са кратките срокове за производство и доставка (до 2 седмици). България може да осигури това най-силно конкурентно предимство в модния бизнес защото има най-модерните фабрики в Европа, направени през последнте години. Мартин Йорданов отбеляза още, че мъжката мода в момента изпреварва дамската в своето развитие и бъдещето е на костюмите по поръчка с индивидуализиран етикет, който носи името не на марка, а на човека, който го носи, на дизайнера и на плата, като основен фактор за качество. Високото технологично ниво на производство в същото време дава възможност костюмите по поръчка да са на достъпна цена, близка до тази на конфекцията.
Водещи тенденции при мъжкия костюм са ярките цветове, немачкаемите материи, функционалните ръкави, които се разкопчават и атрактивните десени на хастарите, които правят дрехата оригинална. Специално за летния сезон дизайнерът на „Ричмарт” Любомир Дойчинов препоръчва материи със специални капсули, които охлаждат тялото с до 10 градуса.
„Ричмарт” стартира своята дейност през 2000 г. За развитието си използва консултанти от България, Германия, Холандия, САЩ. Фабриката произвежда модели за водещи модни марки от Холандия, Белгия, Германия, Франция, Англия, Италия, Австрия и др.
p>
Снимки:
1. – 9. Фотосесия с актуални модели мъжки костюми на „Ричмарт”.
Фото: © Richmart