Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода

АЛЯ МИЛУШЕВА ПРЕДСТАВИ РОМАНТИЧНАТА КОЛЕКЦИЯ “ВЛЮБВАНЕ В ИТАЛИЯ”

от FLM
08.12.2010
Време за четене: 2 мин.
4694
A A
АЛЯ МИЛУШЕВА ПРЕДСТАВИ РОМАНТИЧНАТА КОЛЕКЦИЯ “ВЛЮБВАНЕ В ИТАЛИЯ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Дизайнерката създаде 30 модела, вдъхновени от култовия календар на Lavazza за 2011 г.

Силвия Тодорова

С грандиозен мултимедиенревю-спектакъл за 13-та поредна година култовата италианска маркаLavazza представиколекция, вдъхновена от темата на календара за 2011 г. – „Влюбване в Италия”. Българската топ дизайнерка Аля Милушева, носителка на приза „Златна игла” на Академията за мода, показа специалната колекция наAstellaAtelier, създадена по покана на италианската марка.

Предложенията на дизайнерката за дългоочакваното модно събитие са вдъхновени от визиите на календара, с коитоамериканския креативен фотограф Марк Селигър, разкрива вечния образ на Италия, в шест снимки от най-романтичните места в Италия. Колекцията е разделена в шест тематични групи, обединени от чара на емблематичните– Милано, Капри, Неапол, Тоскана, Венеция и Верона.. 30-те рокли наAstellaAtelier са разделени в тематични мини-колекции, вдъхновени от очарованието на лиричното влюбване в Италия, като следват цветовете, емоциите и усещанията от снимките на световноизвестния фотограф.

 

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

За работата си по колекцията Аля Милушева сподели: „Приех с изключително вдъхновение предизвикателството наLavazza да създам моделите в тази наистина специална за мен колекция. Италия има своето собствено място в сърцето ми, тъй като именно там за първи път се докоснах до високите модни постижения и се роди желанието ми да бъда моден дизайнер. Италианските градове са вдъхновение, на което може да съперничи единствено темата за романтичното влюбване. Работата по тази колекция бе страхотно изживяване, защото свърза моето лично вдъхновение като дизайнер на маркатаAstella с една модна институция, каквато е традиционният годишен календар наLavazza.”

Началото на ревюто представи събуждането за нова любов, което дизайнерката Аля Милушева показа с абстрактни цветни форми, материя от „Валентино” в малка рокля с ръчен мулаж, впечатляваща панделка и дълъг шлейф. Първите две групи модели разкриват трепетите на влюбването в бледи и нежни тонове – капучино, мока, бледо лилаво и сиво. С третата група рокли нежното влюбване преминава в пламенна страст в ярки червенинюанси – цветовете на любовта. Разцъфването на душата на обичаната жена я представя в зашеметяващи дълги и къси рокли в ярки багри, хит на сезон есен-зима 2010 – син сапфир и зелен смарагд. Освен нежност и романтика любовтаможе да бъдестрастна и предизвикателна. Точно така изглежда и петата част от колекцията, в която моделите са вече в класическо черно, в корсети, тесни и дълги рокли, дълбоки цепки и съблазнителни форми.

 

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовтаДизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

 

 

Специално подбраните аксесоари допълваха приказното излъчване на моделите, които дефилираха с ефирни леки наметки от прозрачни материи или украсени с пера. Специално внимание в колекцията е отделеноина аксесоарите за глава, които са комплимент към емблематичната италианска маркаLavazza и нейните запазени символи.Булката на Аля Милушевасе появи на сцената по впечатляващ начин от внушителна двуметрова чаша Лаваца. Модерен Купидон, символ от корицата на календара, придружи топ модела Розмари. Оригиналноторешениена дизайнерката Аля Милушева за финалния модел е корсет с вградено колие, богато обсипано с кристали и полаот ръчно рисувана италианска коприна.Цветната феерия отжоржет,шифон,шармуз,сатен, тафта и полускъпоценни камъни озари сцената наRainbowPlaza с романтика и изящество, запазена марка на Аля Милушева.

КолекцияLavazza 2011 на Аля Милушева оживява в истинска цветна градина, за чиетоаранжиране на сцената бяха разположени много екзотични цветя. С внимание и към най-малкия детайл, режисьорът Жоро Торнев и всички професионалисти, допринесли за организацията, сътвориха моден спектакъл по най-високите световни стандарти, а изненадите за гостите преврнаха вечерта в истински празник. Главен консултант наLavazza иAstellaAtelier за ревю-спектакъла “Влюбване в Италия “ е проф. Любомир Стойков. За красотата на шоуто с изяществото на танца допринасят и финалистите от „Денсинг старс” Даниел Денев и Ива Григорова, чиято рокля еспециално създаденаза участието й в ревю-спектакъла

 

Дизайнерката Аля Милушева представи колекция LAVAZZA 2011, вдъхновена от тайните на Италия и любовта

 

Всяка част от представянето на КолекцияLavazza 2011 – от танца, през моделите, до грима и косите бяха създадени специално за шоуто с много любов и пренесоха в залата духа на най-романтичните места в Италия.

Снимки:

1. – 2. Снимки от колекция „Влюбване в Италия”, вдъхновени от снимката на град Капри

3. – 5. Снимки от колекция „Влюбване в Италия”, вдъхновени от снимката на град Тоскана

6. – 8. Снимки от колекция „Влюбване в Италия”, вдъхновени от снимката на град Верона

9. Снимка от колекция „Влюбване в Италия”, вдъхновени от снимката на град Флоренция

10. – 11. Снимки от колекция „Влюбване в Италия”, вдъхновени от снимката на град Неапол.

12. – 14. Розмари с финалния модел – булката на колекция „Влюбване в Италия”.

15. Аля Милушева приема поздравления за колекцията

16. Танцовата двойка Ива Григорова и Даниел Денев

17. Проф. Любомир Стойков и Аля Милушева

Фото:©Божидар Марков – 2, 3, 16, 17

Фото:© Соломон Франсес – 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Тагове: Брой 40

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

KWIAT — изборът на истинските ценители
Аксесоари

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео