Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Дизайнери

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

от FLM
20.11.2019
Време за четене: 2 мин.
3060
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Джеръми Скот е американски дизайнер роден в Канзас и израснал в животновъдна ферма в Мисури. Майка му е била учител, а баща му инженер. Скот е най-малкото дете в семейството, като има по-големи брат и сестра. Още от 14-годишна възраст е решен да стане дизайнер. След няколко години се мести в Ню Йорк, за да учи моден дизайн в института „Прат“ (Pratt Insitute).

Дебют

През 1996 г. Скот заминава за Париж и само година по-късно създава собствена марка. Първата си колекция представя на Парижката седмица на модата и става известен като един от ’’enfant terribles’’ (ужасно дете), тъй като манекените му са обути в превързани за краката токчета. С третата си колекция печели немалко награди и привлича вниманието на фотографа Марио Тестино, редакторите на „Вог“ и стилистката Изабела Блоу, която взима Скот за свое протеже. По-късно през същата година Джеръми прави шоу за декадентството през 80-те години, като става първият дизайнер възродил този период.

Дизайнерът става директор на ,,Москино’’ през 2013 г. През годините е интерпретирал логата на марки като „Макдоналдс“, „Кока Кола“ и „Шантави рисунки“ (Loony Tunes), както и си сътрудничи с не по-малко важни марки като „Лонгчамп“ и „Суоч“, но най-известна е колаборацията му с ,,Адидас’’.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

Колаборация с „Адидас“

Най-известната колаборация на Скот е тази с „Адидас“ през 2008 г. Създадените модели от него – JS Wings и JS Bears стават най-търсените на пазара. Маратонките му се считат за едни от най-привличащите внимание, благодарение на рапъри като Лил Уейн. През годините емблематичните крила украсяват най-различни модели на „Адидас“, като дизайнерът също започва да ги прилага върху Smart автомобили и детски колички.

Джеръми проектира и маратонки наречени JS Roundhouse Mids през 2012 г., но „Адидас“ отказва да ги пусне в продажба. Причината е щампата на яркожълти, която според някои хора намеква за робство. Всъщност асоциацията на Скот е с детската играчка My Pet Monster.
Първият му аромат за „Адидас“ излиза през 2015 г. в стъклена реплика на крилатите си маратонки.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

„Москино“

Когато става директор на марката, Скот има не едно предложение, но избира „Москино“, защото основателят й Франко Москино, подобн

о на Джеръми, разглежда модата като форма на протест.

Дизайнерът е известен и с хумора си. Още с представянето на първата си колекция показва това на аудиторията, като пресъздава модните гафове на Франко. като яке в цветовете на „Макдоналдс“ (кетчуп-червено и ярко жълто) с кожена чанта, гравирана със златно ’’M’’. Друг пример е първият аромат на марката, който се казва Moschino Toy и е във формата на плюшено мече с накрайник за пръскане под главата. Скот описва подхода си към американската култура по следния начин: „Образът на Мики Маус се разбира в Мумбай, Тимбукту и Лос Анджелис по един и същ начин. Така че мога да сложа Мики Маус уши на армейски шлем… много от моите колекции са вдъхновени от носталгията’’.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

Талантливият дизайнер създава и първата реклама за Барби-момче и също така започва да си партнира със „Симс“, като създава облеклата в играта.

Всяко ревю на марката е тематично, а създадените дизайни са изключително запомнящи се и разпознаваеми. Интересно е, че повечето модели, които Джеръми създава, са унисекс и имат силата да предизвикват противоположни мнения. „Винаги съм казвал, че ако една дреха стои добре на фигурата ви, значи е ваша. Може да ги обръщате наопаки, да ги носите както решите – това винаги е било част от моя почерк и е толкова вълнуващо, че сега става част от културата ни’’ – споделя Скот.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

Любопитен е фактът, че доста хора го описват като женомразец и твърдят, че не биха носили такива „идиотски“ дрехи. Въпреки това всичките му колекции се изкупуват много бързо и дизайнерът успява да превърне „Москино“ в любима марка на звезди като Риана и Майли Сайръс. А през октомври 2019 година се сбъдна и една от мечтите на Джеръми – колаборацията Moschino (tv) с H&M. „Винаги, когато създавам дизайн мисля за приятелите си. The MOSCHINO (tv) H&Mlookbook е като своебразно парти, празнуваме забавлението, креативността и енергията на хората и колекцията’’, споделя той.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

За новата си колекция пролет-лято 2020 необикновеният Джеръми ни подсказва, че ще навлезем в топлите сезони с много неон, рок, опера, малко метъл и силно пренасищане на ретро тенденции от 80-те години.

От Мисури до Милано

Дългоочакваният филм за личния и професионалния живот на Джеръми Скот излезе на 8 септември тази година. „Искам моите дрехи да живеят своя живот тук и сега: на подиума, на улицата, на партитата – където си пожелаят’’, казва Джеръми в трейлъра. Филмът разказва за пътя на дизайнера от малкото градче до Милано, както и надниква в ателиетата на „Москино“. Включени са и лични разсъждения на близки приятели и верни клиенти на Скот.

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

НЕСТАНДАРТНОТО СИ ИМА НОВО ИМЕ – ДЖЕРЪМИ СКОТ

„Moите модели са ми като деца – ако избера един, ще се чувствам гузен пред останалите’“ – споделя дизайнерът пред сп. ELLE.

Снимки:
1.-2. Американският дизайнер Джеръми Скот.
Фото: https://eva.bg/
3.-4. Модели създадени от Скот за марката Адидас.
Фото: снимка 3 – Adidas / https://www.tialoto.bg/ снимка 4 – https://fashioninside.bg/
5.-6. Модел количкa и кош за количка измислени от Скот.
Фото: http://jeremyscott.cybex-online.com/collection.php
7.-8. Първа колекция на Джеръми Скот – пресъздал гафове на Франко Москино.
Фото: https://www.cluborfei.com/bg/product/jeremy-scott-moschino
9. Джеръми Скот и Кейти Пери.
Фото: Reuters / https://www.tialoto.bg/a/5-moda/49503-modni-diktatori-dzherami-skot
10. Кейти Пери за Moschino.
Фото: Moschino / https://www.tialoto.bg/a/5-moda/49503-modni-diktatori-dzherami-skot
11.-15. Снимки на модели на Джеръми Скот на модното шоу на Moschino(tv)H&M.
Фото: снимка 11 – https://www.iwoman.bg/ снимка 12 – Reuters / https://www.tialoto.bg/a/ снимка 13 – http://photo.elle.bg/modnoto-shou-na-moschinotvhandm/2.html снимка 14 – http://photo.elle.bg/modnoto-shou-na-moschinotvhandm/6.html снимка 15 – http://photo.elle.bg/modnoto-shou-na-moschinotvhandm/8.html

16. Джеръми Скот и Майли Сайръс.
Фото: https://eva.bg/article/27041-Ot-Misuri-do-Milano
17.-18. Новата колекция на Джеръми Скот за пролет-лято 2020.
Фото: http://www.elle.bg/
19. Рита Ора на премиерата на документалния филм.
Фото: http://www.cosmopolitan.bg/moda/

Тагове: Брой 104

Вижте още

Ruse Fashion Week
Дизайнери

Ruse Fashion Week 2025: Финал с блясък и изящество

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР
Дизайнери

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР

Дизайнери

ВИРДЖИЛ АБЛО: НОВАТОРЪТ, КОЙТО ПРЕОБРАЗИ МОДАТА С OFF-WHITE

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ
Дизайнери

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ

Най-популярни

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Милка Александрова ще представи новата си изложба „Внимание“

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Ивет Бианки облече световната кинозвезда Анди Макдауъл

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео