Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Дизайнери

РИКАРДО ТИШИ: „ЧЕРНОТО Е ВИНАГИ ЕЛЕГАНТНО“

от FLM
21.05.2021
Време за четене: 2 мин.
2804
A A
РИКАРДО ТИШИ: „ЧЕРНОТО Е ВИНАГИ ЕЛЕГАНТНО“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Италианският дизайнер Рикардо Тиши е роден на 1 август 1974 г. Учи в Института за приложно изкуство в Канто, а на 17 годишна възраст се мести в Лондон и продължава образованието си в художествения колеж „Централен Сейнт Мартинс". След неговото дипломирането през 1999 година, Тиши се завръща в родната си страна и започва работа в редица компании, включително „Пума“, „Мисони“ и „Кокапани“. След известно време, италианецът подписва три годишен договор с Ruffo Research – бизнес, който си сътрудничи с млади дизайнери. След като договорът му приключва през 2004 година, той започва да разработва собствена колекция есен/зима, която показва още следващата година на Седмицата на модата в Милано.

Рикардо Тиши

Не след дълго талантът на Тиши е забелязан и оценен, не от кого да е, а от „Живанши“. Френската модна къща предлага на Рикардо позицията креативен директор на дамско облекло. Първоначално не е сигурен дали да приеме позицията, тъй като е съсредоточен върху собствения си дизайн и етикет, но след финансови проблеми, той приема предложението.

Рикардо повишава клиентската база от 5 на 29, а през 2008 година проектира аутфитите на Мадона за нейното турне „Sticky & Sweet Tour“. Същата година е помолен да отговаря за брой 8 на списание „А“ и бива назначен като главен дизайнер на мъжкото облекло и аксесоарите към тях, в допълнение към ролята си в дамското облекло. Освен кралицата на поп музиката, облича и Риана за нейното световно турне Diamonds.

Рикардо Тиши

Рикардо Тиши е първият дизайнер, който „пуска“ на модния подиум транссексуален модел. Моделът Леа Т. преди години е работила като негов личен асистент. „Винаги е била много женствена: супер крехка и много аристократична. Тя е част от семейството“, споделя дизайнерът за нея. През годините си сътрудничи със звезди като Бионсе, Джей Зи и Кани Уест, както и с марката „Найк“ за създаването на серия от обувки на Air Force 1.

Известен е със „съживяването“ на марката „Живанши“, а стилът му е романтичен, но с тъмна естетика.

Рикардо Тиши

Рикардо Тиши

Рикардо Тиши

След над десетилетие опит в „Живанши“, през 2018 година беше обявено, че Тиши е назначен за главен креативен директор на „Бърбъри“. Присъединявайки се за втори път към екипа на Марко Гобети, който също премина от „Живанши“ към „Бърбъри“, заемайки позицията главен изпълнителен директор. Веднага италианският дизайнер започва работа по възстановяване на продуктовия и потребителския опит и разширяване на уличното облекло. Както местоположението на британската марка, така и логото претърпяха промяна. След дългоочакваната първа колекция пролет/лято 2019 и редизайн на лого, което е проектирано от Питър Савил, ‚Бърбъри“ отчете ръст от 4% в продажбите в сравнение с първото тримесечие на годината.

За колекция есен/зима 2021, която носи името „Женственост“ Рикардо Тиши споделя, че е следвал инстинктите си и, че това е най-свободната колекция, която някога е правил за бранда. „Женствеността за мен е сексапил, но без вулгарност. Тя е нещо, което много искам да постигна в „Бърбъри“, защото преди появата ми това бе много мъжка компания“, добавя дизайнерът.

Рикардо Тиши

Рикардо Тиши

Рикардо Тиши

Снимки:
1.Дизайнерът Рикардо Тиши.
Фото: Burberry / www.hypebeast.com  
2.Тиши и Мадона.
Фото: www.telegraph.co.uk
3.Риана с рокля на „Живанши“.
Фото: www.vogue.com
4. Бионсе с аутфит на френската модна къща.
Фото: Patrick Demarchelier / www.vogue.com
5.Колаборация между „Живанши“ и „Найк“.
Фото: www.gq.com
6-8.Колекция есен/зима 2021 на „Бърбъри“.
Фото: www.vogue.com

Източници:
http://www.catwalkyourself.com/fashion-biographies/riccardo-tisci/  
https://www.businessoffashion.com/community/people/riccardo-tisci
https://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2021-ready-to-wear/burberry-prorsum

Тагове: Брой 112

Вижте още

Ruse Fashion Week
Дизайнери

Ruse Fashion Week 2025: Финал с блясък и изящество

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР
Дизайнери

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР

Дизайнери

ВИРДЖИЛ АБЛО: НОВАТОРЪТ, КОЙТО ПРЕОБРАЗИ МОДАТА С OFF-WHITE

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ
Дизайнери

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео