Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода

ДИЗАЙНЕРКАТА РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ЗА МОДАТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗАТА С COVID-19

от FLM
31.08.2020
Време за четене: 1 мин.
2088
A A
ДИЗАЙНЕРКАТА РАДОСЛАВА ЛАЗАРОВА ЗА МОДАТА ПО ВРЕМЕ НА КРИЗАТА С COVID-19
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Носителката на Златна игла Радослава Лазарова е второ поколение създатели на вълнуваща, романтична и оригинална визия на официални и сватбени облекла. Тя е родена в Смолян и изучава моден дизайн във Варна и София. Нейният характерен творчески стил намира отражение в модната й къща „Блинк“.

Женствени силуети, красиви и актуални съчетания на цветове, ефирни материи, ръчно нашити авторски дантели и точното количество блясък са нейната формула в модата. С трепет, много старание и любов към дизайна, Радослава Лазарова и екипът й се стремят да създават мечтаната за всяка дама рокля и да задоволяват и най-изтънчения вкус. Нейните красиви рокли бързо привлякоха вниманието на дами от светските, артистични и бизнес среди.

Радослава Лазарова

  1. Можете ли да ни разкажете за работата си по време на кризата с COVID-19 в България?

Със сигурност беше много трудно, както за повечето хора и бизнесите им. Прави ме щастлива това, че с родителите ми успяхме да реорганизираме дейността си и да бъдем полезни в битката с вируса.  Материалната ни база в Смолян е оборудвана с високотехнологична и специализирана техника, и това ни позволи да помогнем за задоволяването на необходимостта от предпазни средства. Благодарение на кроячния робот, с който разполагаме, успяхме да се включим максимално активно в производството на така необходимите тогава защитни маски.

Радослава Лазарова

  1. В началото на пандемията болницата в родния Ви град Смолян имаше недостиг на маски за медицинския персонал. Как разбрахте за проблема и как решихте да им изработите нужните предпазни средства, а след това и на полицаите на първа линия?

Потърсиха ме от болницата с апел първо от рентгенологията, а после направих известно количество предпазни маски за отделението за новородени бебенца. Вследствие получих запитване и от кардиологията.
Идеята за изработване на предпазни средства за органите на реда дойде от родителите ми. Те живеят извън града и често им се налагаше да минават през КПП, където забелязали, че полицаите на първа линия нямат подобаващи маски. Тогава решихме да изработим такива с логото им и се почувствахме много добре, когато те ги приеха с голямо уважение и благодарност.  

  1. Смятате ли, че маската като моден аксесоар допълва роклите, които създавате?  

Радослава Лазарова

Маските със сигурност ще останат в модния свят и след пандемията. Ако те станат неизменна част от ежедневното ни облекло, а дори и официалното, е напълно нормално да се разглеждат като моден аксесоар и потребителят да има избор. Освен трипластовите памучни предпазни маски, конструирани и изработени в 3D обем, реших да направя и дантелени, които да са в стила на дрехите, които създавам.  

  1. Как кризата с COVID-19 засегна целия моден свят? Кои са най-големите промени, които настанаха според Вас?

Най-пагубното за целия моден бранш беше огромният спад в продажбите на облекла и съответно спад в производството. Голямо предизвикателство за всички брандове беше и реорганизирането на фабриките в помощ за борбата с COVID-19, тъй като в световен мащаб именно модните брандове бяха тези, които имаха възможността да помогнат с предоставянето на предпазни материали. И това трябваше да стане бързо. На последно място бих посочила преминаването в изцяло онлайн режим – продажби, модни събития, ревюта, пресконференции, медийни изяви.  

Радослава Лазарова

  1. Наскоро представихте новата си колекция Impressions именно по време на такава виртуална пресконференция? Предизвикателство ли беше това за Вас?

Със сигурност. Това беше първото такова онлайн събитие в България и за мен беше изключително непознато и далечно, но пожъна огромен успех.

  1. Освен с булчинска мода, Вие се занимавате и със сватбена декорация. Как се появи тази Ваша страст?

Радослава Лазарова

Родителите ми също са дизайнери и израснах заобиколена от булки. Естествено сватбите се превърнаха в моята страст, в тях има толкова красота и изящество. За мен е безценно, когато създам рокля, която прави сватбения ден на клиентката ми специален, още повече, когато съм отговорна за цялостната обстановка, чрез която и самите гости да усетят магията в деня на събитието.

Интервюто взе Ивана Стоянова

Снимки:

1.– 2. Радослава Лазарова – носителка на Златна игла за „Най-добър млад дизайнер“.
Фото: Хайлайф / Академия за мода
Фото: Екатерина Титова / Академия за мода
3. Дантелена предпазна маска за модна къща „Блинк“.
Фото: Личен архив
4. Никол Предьова на корицата на списание „Сватба“ с рокля на модна къща „Блинк“.
Фото: Костадин Кръстев – КОКО
5. Радослава Лазарова в шоурума й в сватбен център My Wedding.
Фото: Хайлайф

Тагове: Брой 108

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

KWIAT — изборът на истинските ценители
Аксесоари

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео