*Модна къща на годината представя колекция проле/лято 2015
Новият сезон е подвластен на чисто нова емоция, изпълнена със свеж заряд, радостни очаквания, позитивизъм, усмивки, желание за флирт и мечти за вълнуващи изживявания и пътешествия. Дизайнерските решения блестят с креативност и финес, а резултатът е очарователен бохемски стил с ретро привкус и пленителни цветове.
Колекцията пролет/лято 2015 на Andrews отново е подчинена на концепцията Total Look, с която се гарантира безпогрешен избор, лесно съчетаване на дрехите и завършен стайлинг. Всички серии впечатляват с прецизна изработка, съвършен детайл, качествени материи и внимателно селектирани цветове. Дрехи за успелия мъж, взискателен към своя гардероб, и за новия джентълмен, който познава и цени качеството.
Колекцията за сезон пролет/лято 2015 на модна къща на годината е представен с пет основни линии.
Casual серията Sense of Place носи усещане за свобода, волност и пътуване. Колекцията e за мъжете, които обичат уикендите сред природата, а тяхното градско битие диша с ритъма на приключенията. „Усещането за място“ е без точни географски координати – вила, ферма, чифлик, курорт – спокоен и вълнуващ оазис сред природата. Настроението е ваканционно и лежерно, с финеса и лекотата на красивите слънчеви мигове извън града. За повече комфорт моделите са със свободни кройки, създадени за движение – бермуди, тениски, спортни елеци, леки пуловери, якета. Натуралните цветове на природата са инспирирали меката, деликатна гама на колекцията. Природните пейзажи са интерпретирани с микромотиви и с едри принтове или са загатнати в релефите и финишите на дрехите. Материите са естествени, приятни на допир – лен и памук, обработени за повече здравина и практичност. Ефекти на захабено и външни шевове разказват за приключения в сурови условия и за
незаменимата свобода, която имаме само сред природата.
Casual линията Poolside Paradise е вдъхновена от слънцето и неговите подвижни, жизнерадостни отблясъци в лазурния басейн. Спортният шик на серията пренася на марината с нейното парти настроение, лежерни коктейли и следобедни флиртове, със свежия морски бриз, палмите и кротките вълни: една красива ваканционна сцена, заредена с градска елегантност и финес. Морските символи и капитанската тема са акцент, който естествено хармонира с ярките цветове на слънцето, небето и водата. В главна роля е райето, интерпретирано в различни мащаби и цветове. Силуетите са свободни, но елегантно прибрани, създадени за пълен комфорт: леки сака от трико, фини пуловери, тънки якета за морския бриз, ризи в преливащи тонове придават аристократична нотка на забавленията.
Серията в стил smart casual – Eden Rock напомня ретро лукса на 50-те години, но Златната ера се преражда в нов шик, вдъхновен от съвременния вкус и лайфстайл и пречупен през модерната геометрия. Пастелни, мекицветове – розово, циклама, бледосиньо и зелено, обгръщат този образ със свежа, нежна елегантност. Акцент са шал яките, обточването на различни детайли и геометричните блокове. Флоралните мотиви се появяват като впечатляващи мащабни образи, които подсказват увереност и самочувствие, или като фин микродизайн за ценителите на дискретната естетика. Спортно-елегантните костюми са в леки тонове, вталени, с излъчването на лежерната аристократичност, характерна за мъжете с авторитет.
Серията Business интерпретира модерно правилата на корпоративния протокол. Строгият силует е допълнен с модерна изчистена геометрия, с иновативни промени в конструкцията, гарнитури и срязвания. Акцент са изразените карета, които придават характер и шик на успелия мъж. Новост са костюмите от три части и памучните костюми, с които се постига повече удобство за деловия делник.
Линията Ceremony носи блясъка на специалните събития, които изискват безукорна визия и съвършен стил. Смокингът е разчупен с ново, модерно излъчване. В серията присъстват вечните символи на лукса и високата класа – фина вълна, коприна, сатен, висококачествени аксесоари.
Специално разработена линия Young Generation предлага на абитуриентите дрехата, с която ще бъдат забелязани на своето най-важно събитие и с която достойно ще прекрачат в света на възрастните.
Модна къща на годината създаде и специална колекция за българския национален футболен отбор, който за първи път от 11 години е изцяло преобразен с нова визия, създадена от Andrews. Акценти в моделите за националите са българският трикольор и лъвчето, които присъстват като дизайнерски елементи с идеята да се стимулира националната гордост на играчите.
Костюмите са изработени по правилата на бутиковата услуга Made to Measure, като саката са персонализирани с личните имена на футболистите и мениджърите. Облеклата са в два цвята – тъмносиньо за треньорите и модерен графит за футболистите. Използвани са висок клас луксозни материи – специална фина вълна за костюмите и ризи от сатениран памук, съчетани със стилни вратовръзки от 100% коприна. Комплектът е допълнен с елегантен тренчкот, обувки и колан от естествена кожа.
Снимки:
1. – 2. Павлин Адреев – управител на модна къща ANDREWS със Златна игла 2015 за Модна къща на годината.
Фото: Фото: © Божидар Марков
3. – 4. Модели на модна къща ANDREWS, представени на Златна игла 2015.
Фото: © Хайлайф
5. – 14. Модели на модна ANDREWS от колекция пролет – лято 2015.
Фото: © Andrews
15. Националният отбор по футбол със специално разработената колекция за тях.
Фото: © Павел Червенков
Източник: © Andrews