Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

АКСИНИЯ И ФОЛКДИВАТА КАМЕЛИЯ ПЯХА НА КОНКУРСА „ДА БЪДЕШ МЕРИЛИН” ВЪВ ВАРНА

от FLM
19.05.2009
20270
Време за четене: 1 мин.
A A
АКСИНИЯ И ФОЛКДИВАТА КАМЕЛИЯ ПЯХА НА КОНКУРСА  „ДА БЪДЕШ МЕРИЛИН” ВЪВ ВАРНА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Бляскъв шоу-спектакъл „Да бъдеш Мерилин” събра Варненския елит в Гранд хотел Варна преди дни. Той е вторият пореден от националния конкурс „Да бъдеш Мерилин –Усещане за жена”, осъществен с подкрепата на дамските цигари Merilyn Slims. Финалът ще е на 11 юни в София. Постановката е поверена на Амалия Тинчева, а до спектакъла бяха допуснати 16 варненски красавици, които упорито репетираха, под ръководството на хореографката Ани Петкова. За пълната прилика на момичетата с Мерилин Монро и за стайлинга на конкурса се погрижиха от фризьорски салони Арлет-Варна.

Да бъдеш МЕРИЛИНДа бъдеш МЕРИЛИН

Безпристрастното жури, в което бяха и очарователната Камелия и поп талантът Аксиния, имаше не леката задача да избере една първа и две подгласнички, които са най-артистични и най-много се доближаваха до образа на Мерилин. Холивудски блясък на спектакъла допринесе и специално ушитата колекция от рокли на марка „МИРО”, наречена Мерилин. С част от нея в края на месец юни модната къща ще участва в Дни на българската култура в Рим.

Да бъдеш МЕРИЛИН

Сексапилната Аксиния, която пристигна със специално нает самолет, изпя последните си хитове, а фолкдивата Камелия взриви публиката с любимите им песни.
Допълнително нажежаване на страстите допринесоха и изпълненията на Максимус бойс. Успешно превъплътила се в ролята на Мерилин бе и водещата Деси Банова, която без да излиза от образа си на синоптик, предсказа хубаво време. Артистично и партнираше Айвън от Максимус бойс, който не пропусна да се поразговори с участничките и провери познанията им на тема – Коя е Мерилин?

Да бъдеш МЕРИЛИН

Лента и корона с камъни Сваровски, участие във финалния конкурс „Да бъдеш МЕРИЛИН” в София, ръчен часовник, уикенд за двама в петзвездния хотел Роял Бийч и ръчно изработено златно бижу, парична награда и много други са част от подаръците, получени от победителките. Първа единодушно бе избрана 25-годишната Росица Тонева, на второ място е Филипа Гунчева – 19 г. и трета е Александра Янчева – 19 г. Всички момичета получиха подаръци от Merilyn Slims.

Чети повече в Fashion.bg

 

Тагове: Брой 22

Вижте още

Ново начало за Balmain: Антонин Трон наследява Оливие Рустен
Новини

Ново начало за Balmain: Антонин Трон наследява Оливие Рустен

Наградите CFDA 2025 отличиха Ралф Лорен, Том Браун и The Row
Новини

Наградите CFDA 2025 отличиха Ралф Лорен, Том Браун и The Row

Ким Кардашиян отпразнува 45-ия си рожден ден като модерна гръцка богиня
Новини

Ким Кардашиян отпразнува 45-ия си рожден ден като модерна гръцка богиня

„Фенди“ назначава Мария Грация Киури за нов творчески директор
Новини

„Фенди“ назначава Мария Грация Киури за нов творчески директор

Най-популярни

Златна игла 2025: на какво ще заложат дизайнерите в своите колекции?

Златна игла 2025: на какво ще заложат дизайнерите в своите колекции?

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Красотата има още един нов дом: DREAMS S&F

Красотата има още един нов дом: DREAMS S&F

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео