„Бърбъри” е първата модна марка, която започва да създава своя собствена музика. Главният творчески директор на бранда – Кристофър Бейли – работи заедно с бандата The Feeling, за да създадат заедно свой собствен саундтрак към новия аромат на „Бърбъри” – Burberry Body, представен на корицата на британския „Вог” от моделът Роузи Хънтингтън-Уайтли.
„Искахме да е много просто и изчистено, но струните дават усещане за изисканост и повишават емоциите на песента", каза фронтменът на The Feeling – Дан Гилеспи-Филс. "Музиката е изключително важен аспект за света на „Бърбъри” и със старта на Burberry Body искаме да създадем саундтрак, който да се превърне в икона за лейбъла и да отразява чувствеността и отношението на аромата към притежателя му. Парчето е нова, акустична версия на оригинална песен на групата и ще бъде издадена като сингъл към средата на октомври заедно с изключителен музикален видеоклип", обяснява Бейли.
Снимка:
1. Моделът Еди Кембъл дефилира за колекция пролет/лято 2012 г. на мараката „Бърбъри”.
Фото: http://www.vogue.co.uk