Британската марка „Бърбъри” удря конкуренцията с новата си кампания за очила с участието на музиканти. В последните години луксозният бранд насочва вниманието си към следващото поколение суперзвезди – изгряващите таланти.
Главният творчески директор на „Бърбъри” Кристофър Бейли е привлякъл британски музиканти от One Night Only, Life in Film, The Daydream Club и изпълнителката Марика Хекмън, които са лица на очилата на марката през този сезон. Те пускат серия от песни, в чиито видеоклипове присъстват мъжки, дамски и унисекс слънчеви очила от серията.
Снимка:
1. Изпълнителката Марика Хекмън във фотосесия за „Бърбъри” и музикантът от групата One Night Only с очила от колекция пролет-лято 2012 на „Бърбъри”
Фото: http://fashion.telegraph.co.uk , http://www.vogue.co.uk
Източник: http://fashion.telegraph.co.uk