Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ЕВА ХЕРЦИГОВА ЩЕ ПРИСТИГНЕ В СОФИЯ

от FLM
15.11.2007
Време за четене: 1 мин.
22996
A A
ЕВА ХЕРЦИГОВА ЩЕ ПРИСТИГНЕ В СОФИЯ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Световната компания “CHOPARD” стъпва за първи път в Източна Европа

На 30 ноември 2007 г. специално за откриването на първия бутик на Chopard в България ще дойде супермоделът Ева Херцигова, лице на компанията, научи “Fashion Lifestyle Magazine” от APRA Porter Novelli. Прочутата манекенка ще пристигне заедно с един от съсобствениците и вицепрезидент на Chopard – г-жа Каролин Груоси-Шойфеле. Двете дами ще открият новия бутик, който е 101-ви по ред в света и единствен за Източна Европа.

ЕВА ХЕРЦИГОВА ЕВА ХЕРЦИГОВА

Знаменитостите пристигат по покана на E & S Watches and Jewellery – компанията, представител на Chopard в България. Те, от своя страна, са подготвили програма за специалните гости, включваща посещение на най-важните културни и исторически забележителности на София и най-атрактивните нощни клубове. Ева Херцигова и Каролин Шойфеле ще останат у нас два дни, като най-голяма част от времето си ще отделят на предстоящото откриване на бутика, който се намира на пл. Народно събрание 12. В него ще се предлага широка гама от продукти – бижута, часовници и всякакви аксесоари, в голям ценови диапазон, за да могат всички почитатели на лукса да се докоснат до света на Chopard.

Каролин Груоси-ШойфелКаролин Груоси-Шойфеле е родена през 1961 г. в Германия във фамилия, която се занимава с производство на часовници и бижутерия. Завършва International School в Женева и веднага се включва в семейния бизнес. Успоредно с това взема уроци по дизайн и изучава скъпоценните камъни. В момента тя е съсобственик на Chopard, заедно с брат си Карл-Фридрих. Каролин е и артистичен директор и оглавява дизайнерското студио на Chopard. Каролин е “душата” на партньорствата на Chopard с благотворителните фондации на Хосе Карерас и Елтън Джон.
Световноизвестната компания, чиято основна дейност е производство на луксозни часовници и бижута, е основана през 1860 г. от Луи-Улис Шопар, който стартира дейността й с работилницата за изработка на часовници и хронометри „L.U.Chopard“. През 1920 г. компанията се премества в Женева, където се насочва към пазара на висококачествени часовници. Настоящ собственик е Карл Шойфеле, който купува компанията през 1963 г. и обединява всички звена под името Chopard. До момента Chopard e изцяло семеен бизнес, който се управлява от фамилия Шойфеле. Карл Шойфеле е председател на компанията, съпругата му Карин и техните деца Карл-Фридрих и Каролин са съсобственици и вицепрезиденти на компанията.
Годишно компанията изработва 75 000 часовници и също толкова бижута, които се предлагат в 100-те бутика на Chopard в най-значимите градове по света и в общо 1500 търговски обекта по целия свят. Част от колекциите на компанията са Happy Diamonds, Happy Sport, Golden Diamonds, Ice Cube, Happy Spirit, Mille Miglia, L.U.C. Chopard предлага още луксозни бизнес аксесоари, парфюми, очила, кожени изделия и други.

Социалната отговорност и благотворителната дейност са залегнали дълбоко във философията на компанията. Фамилия Шойфеле и Хосе Карерас са обединени около каузата за борба с левкемията. Компанията подпомага фондацията на известния тенор, а самият Карл Шойфеле е председател и представител на фондацията в Германия. Chopard подпомага анти-СПИН фондацията на Елтън Джон. Тази фондация е събрала повече от $80 милиона за различни програми в 55 страни по света. Chopard активно участва в набирането на средства, като част от цената на всеки продаден часовник на компанията отива за целите на фондацията. По сходен начин Chopard работи и с фондацията на принц Чарлс. Сътрудничеството между двете организации започва от 1998 г., когато за първи път се ражда идеята за производство на часовник и с приходите от продажбите на модела да се подпомага фондацията.

Каролин Груоси-ШойфелеПрез 2007 г. Chopard ще бъде спонсор за 20-ти пореден път на легендарното състезание за ретро автомобили „Mille Maglia”. Благодарение на компанията, едно от най-престижните състезания за ретро автомобили започва да се провежда отново през 1977 г. след 20 години прекъсване. Chopard е основател и на историческото Grand prix на Монако. Chopard основава състезанието, за да подчертае силната връзка на компанията с моторните спортове.

Chopard е официален партньор на Международния филмов фестивал в Кан от 10 години. Компанията участва в редизайна и изработката на наградата „Златната палма“. Chopard подпомага филмовата индустрия ежегодно, като връчва самостоятелно награда за обещаващи млади актьор и актриса „Trophée Chopard“. По време на фестивала бижутата Chopard са предпочитани от голяма част от филмовите звезди като Шарън Стоун, Наоми Уотс, Чарлийз Терон, Карла Бруни, Летисия Каста, Анджи Евърхарт, Салма Хайек, Изабел Хупърт, Анджелика Хюстън, Гонг Ли, Грета Скаки, Сигърни Уивър и други.


Снимки:

1. и 2. Ева Херцигова, супермодел и лице на Chopard

3. и 4. – Каролин Груоси-Шойфеле, съсобственик и вицепрезидент на Chopard.

Фото: © Chopard / APRA Porter Novelli

Тагове: Брой 4

Вижте още

Иван Донев Ruse Fashion Week
Мода

Българската мода засия на подиума на Ruse Fashion Week 2025 с автентичност и артистизъм

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим
Новини

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан
Новини

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео