Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ИЗЛЪЧВАТ НА ЖИВО ФОТОСЕСИЯТА НА КРИСТИНА ДИМИТРОВА ЗА SLOGGI

от FLM
05.06.2008
Време за четене: 1 мин.
33724
A A
ИЗЛЪЧВАТ НА ЖИВО ФОТОСЕСИЯТА НА КРИСТИНА ДИМИТРОВА ЗА SLOGGI
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Оригиналната инициатива поставя началото на конкурса "Show me your sloggi 2008"

Българката Кристина Димитрова, която е първата победителка в конкурса “Show me your sloggi”, отново ще привлече световното внимание. На 12 юни 2008 г. между 14.00 и 20.00 часа централно европейско време всички потребители на сайта www.sloggi.com ще имат възможност да гледат на живо интерактивна фотосесия с участието на нашето момиче. Към нея ще се присъедини и победителят при мъжете – Андрей Андрей (на 24 години) от Румъния. С това оригинално онлайн събитие лидерът в производство на бельо sloggi ще даде старт на новата кампания за издирване на най-хубавото мъжко и женско дупе в света – “Show me your sloggi 2008”.

Култовият британец Рей Кукс ще бъде водещ на интерактивната фотосесия. Потребителите ще видят също интервюта с екипа и филмови клипове на различни участници. В обектива на камерите попада и известният моден фотограф Афонсо Гавина, който работи със звезди като Уил Смит, Рики Мартин и Бритни Спиърс. Фризьорът и гримьор Джордж Тсиокас както и стилистката Рита Амтор допълват списъка на професионалиния екип, който ще работи за шоуто.

Show me your sloggi 2008С концепцията за интерактивна фотосесия sloggi навлиза в нова територия. Става въпрос за първия формат, в който потребителите могат активно да участват в процеса на заснемане на фотосесията. Те ще имат възможността да гледат Кристина и Андрей от четири различни камери. Избраната от потребителя камера ще представя случващото се в голям формат, а останалите камери също ще бъдат активни, но в по-малки прозорци. Всеки, който гледа на живо фотосесията, ще може директно да въздейства върху нейното заснемане чрез специално позициониран бутон за гласуване. По този начин потребителите ще изпълняват ролята на режисьор и ще могат да избират например кой модел бельо да бъде заснет.

За реализацията и концепцията на проекта sloggi работи съвместно със “Stream5 GmbH”. Младата компания от Мюнхен специализира в интерактивната уеб телевизия и видео.

Оливер Коменц, директор “Маркетинг и комуникация” на “Triumph International, акцентира върху интерактивния характер на концепцията. “С този подход ние придаваме завършен вид на цялостната маркетингова стратегия на конкурса “Show me your sloggi”. Даваме възможност на нашите потребители да получат цялостно усещане, докато изследват своите интереси в областта на състезанията за модели и таланти и активно участват в тях. Като марка, ориентирана към младите, факторът “забавление” е от огромно значение за sloggi, обяснява Коменц. “Убедени сме, че с това оригинално и нетрадиционно начало на световната кампания “Show me your sloggi 2008” ще успеем да популяризираме събитието още повече и да го направим още по-атрактивно за таргет групата ни, която обхваща хората от 20 до 30 годишна възраст.»

Фото: © sloggi

Тагове: Брой 11

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео