Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

КОЛЕКЦИЯ “ЛАВАЦА” С ДИЗАЙНЕР ВИРГИНИЯ ЗДРАВКОВА –
НАЙ-ВЕЛИЧЕСТВЕНОТО ФЕШЪН ИЗЖИВЯВАНЕ

от FLM
30.11.2007
Време за четене: 2 мин.
19455
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

За десета поредна година фирма “Софсток” – представител на кафе “Лаваца” за България,
даде шанс на наш дизайнер да сътвори колекция, вдъхновена от новите визии
на календара на италианската ароматна напитка. Основният слоган на изданието
за следващия сезон е “Най-величественото еспресо изживяване”.

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

Виргиния Здравкова – двукратен носител на наградата “Златна
игла” на Академията за мода за втори път създаде “кафеената” колекция.
Чрез пищните
тоалети тя пресъздаде атмосферата на величествените кралски дворове от
отминали епохи.

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

Виргиния Здравкова: “Когато видях новия календар на “Лаваца”
бях изключително впечатлена от перфекционизма на фотографа Финли Маккей.
Той умее да ситуира
с прецизна точност детайлите в цялостната композиция. Усетих динамиката,
елегантността, положителната енергия, разкоша и лукса. Всичко това ми
подсказа, че този млад творец притежава фин усет за естетика. По всичко
личеше, че е работил с огромен ентусиазъм и страст. Това важи в пълна
степен и за мен като дизайнер – като че ли съществува някаква сила, която
ме кара да творя и да създавам всеки път незабравимо усещане както за
себе си, така и за зрителите.”

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

колекция “Лаваца 2007”Колекция “Лаваца” тази година е подчинена изцяло на философията
на Виргиния Здравкова да създава тоалети за красивите жени, които искат
да изглеждат
елегантни, но и неустоимо женствени, привлекателни и сексапилни. Така
всъщност дизайнерката интерпретира и основната тема на календара “Лаваца”
– във фотографиите доминират силните жени – кралици, които внушават идеята
за фин аристократизъм и гордост.

Колекцията включва 33 модела. Силуетът на облеклата следва
линията на тялото, а обемът се постига чрез специални конструкции от
банели. В съответствие
с творческата идея на календара, където жената винаги е върховната кралица
на един ексклузивен и елегантен свят, Виргиния Здравкова използва материи
като копринена тафта, тафта с метална нишка, дантела, копринен шифон,
шифон с ламена нишка.

колекция “Лаваца 2007”колекция “Лаваца 2007”

Пищността на кралските дворове е презъдадена чрез специалните
декори и ефекти, прическите и грима. Детайлите са широки и по-тесни колани,
пискюли, харбали, мъниста, панделки, кристали “Сваровски”, апликации
и бижута – тежки, обсиипани с малки и големи кристали “Сваровски”, гердани
от перли, обеци с пискюли.

колекция “Лаваца 2007”Благороници от величествените кралски дворове пресъздават духа на отминали времена

Специален гост на вечерта беше Алесандро Сфорца – регионален
директор “Бизнес развитие” за Централна и Източна Европа, Близкия Изток
и Южна
Африка, който лично поздрави присъстващите. Сред останалите гости бяха
Н. Пр. Джан Батиста Кампаньола – посланик на република Италия в България
и неговата съпруга Зохара Кампаньола, Н. Пр. Дражен Вуков – Цолич – посланик
на република Хърватска в България, Мирослав Печев – собственик на фирма
“Софсток”, официален представител на “Лаваца” за България, Лиляна Лазарова
– изпълнителен директор на фирма “Софсток”, Калин Точев – мениджър “Бизнес
развитие” за Балканите, Русия и ОНД, проф. д-р Любомир Стойков, Весела
Драганова, баронеса Марияна Гендович, Деси Банова, Ники Кънчев, Мартина
Вачкова, Биляна Петринска, Албена Александрова, Жана Жекова, Мариела
Гемишева, Дора Блек – генерален директор на “Триумф – България”, Павел
и Едита Цветкови – собственици на българските очила “Квят”, Мира Добрева
и съпругът й Жоро Торнев, Вики от “Мастило”, Олга Ускова, както и много
други представители
на политическия, културния и бизнес елит. Водещ на вечерта беше актьорът
Ники Сотиров, гримът беше дело на екип на Кирил Чалъков, а прическите
бяха сътворени от екип на Чавдар Василев – Чочо за “Фетиш хеър студио”.

Ники Кънчев

Вики от група “Мастило”Снимки:
1.– 19. Модели на Виргиния Здравкова от колекция “Лаваца 2007”.
20. Благороници от величествените кралски дворове пресъздават духа на
отминали времена.
21. Н. Пр. Джан Батиста Кампаньола – посланик на република Италия в България
и неговата съпруга г-жа Зохара Кампаньола, Мирослав Печев, проф. д-р
Любомир Стойков и Алесандро Сфорца.
22. Ники Кънчев.
23. Вики от група “Мастило”.
Фото: Мони Франсес

ВИДЕО:
Колекция “Лаваца 2007” на Виргиния Здравкова – I част
Колекция “Лаваца 2007” и интервю с Виргиния Здравкова – II част

Тагове: Брой 5

Вижте още

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро
Новини

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представи тоалети и картини в Милано

Лиляна Петрова – Лулу представи тоалети и картини в Милано

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео