Десетки знаменитости и журналисти от водещи български медии се събраха в резиденцията на Италианското посолство. Поводът бе представянето на ексклузивната иновативна еспресо система LAVAZZA A MODO MIO. Специален гост на събитието бе Джузепе Лаваца – вице-президен и маркетинг директор на компанията Lavazza. Той запозна гостите с философията и способностите на новата еспресо система. Всеки от присъстващите имаше възможността да се наслади на невероятните вкусове еспресо, които A MODO MIO предлага.
Сред верните почитателите на Lavazza бяха домакинът на вечерта – Н. Пр. Стефано Бенацо и съпругата му, Красимир Друмев, проф. Любомир Стойков, Барон Кирил Гендович и съпругата му Вера, д-р Ангел Енчев, Донка Ганева, Даниела Гьошева, Анна Сендова, Ники Сотиров, Христо Мутафчиев, Жана Яковлева, Евгени Минчев, Валя Войкова, Деси Банова, Павел и Едита Цветкови, Анелия Петкова, Дим Дуков, Ирен Онтева, Румяна Маринова, дизайнерките Жана Жекова, Милка Александрова – Бучи и Албена Александрова, Олга Ускова, Денис Димитрова и много други.
За перфектната организация на събитието се бяха погрижили официалният представител на Lavazza за България – г-н Мирослав Печев, собственик на "Софсток" ООД, и г-жа Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на "Софсток" ООД.
Новата еспресо система A MODO MIO се състои от SAECO еспресо машина и отделни вакумирани капсули, които съдържат първокласни LAVAZZA вкусове, специално създадeни за тази нова система.
Отлично качество и достъпност за всяко домакинство! – Това е мотото на новата еспресо машина. Lavazza създаде перфектната иновативна система, специално разработена за любителите на автентичното италианско еспресо. Тя е модерна, компактна и достъпна за всяко домакинство. Новата еспресо система за домашна употреба е гаранция за истинско италианско еспресо. Тя се предлага в търговските вериги за бяла техника и е специално пригодена за домашна употреба.
Системата Lavazza A Modo Mio влезе на италианския пазар миналата есен. Благодарение на нейните уникални свойства, изтънчен дизайн в стил 70-те години на 20 век, удобството и способността й да създава автентично италианско еспресо вкъщи с едно просто движение, тя превзе пазара светкавично бързо.
LAVAZZA A MODO MIO е върховното постижение сред домашните еспресо машини, благодарение и на уникалната технология на 100% извличане. Оптималното извличане на пресираното кафе, съдържащо се в капсулите, допринася за плътно, кремообразно еспресо, като това, сервирано в заведенията. Специално изработени за тази система, капсулите съдържат висококачествени сортове кафе А MODO MIO, за да бъде гарантиран неподправеният LAVAZZA “вкус” . Всяка капсула съдържа 7.5 г кафе, същото количество използвано и от барманите. Капсулите са различни видове, за да могат да задоволят всеки вкус. A МОDO MIO перфектно обхваща всички традиционни характеристики на автентичното еспресо.
A Modo Mio е перфектното решение за тези, които искат да се насладят на отлично италианско еспресо у дома. Системата отговаря на днешните тенденции – желанието да посрещнем приятели вкъщи в неформална домашна обстановка и желанието да можем да поглезим нас и нашите гости с автентично италианско кафе.
Lavazza A Modo Mio предлага 4 разновидности на кафето в капсули:
Appassionatamente: 100% Arabica, тъмно, кадифено и с пълен вкус
Deliziosamente: 100% Arabica, добре завършено, деликатно и нежно
Caffè Crema: 100% Arabica, добре завършено, нежно и кадифено
Cremosamente Dek: 100% Arabica, нежно и ароматно безкофеиново кафе
LAVAZZA А MODO MIO е резултат от партньорството на два лидера в кафе индустрията, отдадени на това да предлагат на потребителите най-доброто качество продукти. Партньорството обхваща най-добрите италиански ескперти – Saeco, водещ производител и пионер във високо-технологичните еспресо машини, заедно с отличния вкус на LAVAZZA. Чрез тази система, компанията базирана в Торино, се стреми към по-нататъшно консолидиране като лидер в пазара на кафе и по-точно на автентичното италианско кафе. Обичана и търсена по цял свят, тази напитка е иконата на италианския начин на живот. Еспресото е посланик на Италия по света, роля която Lavazza напълно потвърждава и разпространява, превръщайки кафето в главен герой в една необикновена любовна история, която продължава повече от век.
A MODO MIO ЕСПРЕСО МАШИНА ЗА ДОМА
Компактна и лесна за употреба, Lavazza A Modo Mio се предлага в две разновидности: Saeco Extra (черна) ръчна и Saeco Premium (червена) с предварителна дозировка, като и двата модела са оборудвани с парен накрайник за направата на невероятно капучино точно като това, което само най-добрите италиански бариста могат да приготвят.
Препоръчителни цени на двете машини:
SAECO Premium – 389 лв с ДДС
SAECO Extra – 311 лв с ДДС
Цената на капсулите е: 10,89 лв за кутия с 16 капсули
LAVAZZA КАТО ВОДЕЩА МАРКА НА ПАЗАРА
Lavazza, повече от век е синоним на качествено кафе, неоспорим лидер в Италия с 48% пазарна стойност (Източник: Nielsen), в сегмента за домашна употреба и извън него (хранителни услуги, продажби от автомати, продажби на дребно), през последните 15 години успява да постигне водеща позиция на пазара на кафе машините. С Lavazza Espresso Point и Lavazza BLUE днес компанията има огромно количество машини в тази сфера в цял свят. Компанията е италианска “по рождение”, създадена в Торино през 1895г. Благодарение на космополитната си привлекателност, днес Lavazza присъства в повече от 90 страни по света. През 2007г. приходите от продажба на Lavazza надхвърлят 1 милиард евро.
LAVAZZA КАТО ВОДЕЩА МАРКА НА БЪЛГАРСКИЯ ПАЗАР
В България вече 15 години Lavazza се разпространява от ескслузивния дистрибутор Софсток – един от най-големите дистрибутори на бързооборотни стоки в България. Това партньорство носи отлични резултати. В момента България е вторият по обем експортен пазар на Lavazza в Източна Европа за мляно кафе и кафе на зърна (данни за 2008 година). Lavazza е на второ място по пазарен дял в ритейл сегмента на мляно кафе (данни на Nielsen от 2009 година) и е лидер в ХоРеКа пазара с дял в премиум сегмента от 70%. България е най-големият пазар в Източна Европа за Lavazza еспресо системи с капсули с продажби над 15.000.000 капсули за 2008 година. България е на четвърто място в света по познаваемост на марката Lavazza.
SAECO – ЛИДЕР ПРИ КАФЕМАШИНИТЕ ЗА ДОМАШНА УПОТРЕБА
Saeco, с главен щаб в Gaggio Montano (Болоня), произвежда и предлага на пазара, кафемашини както за домашна, така и за професионална употреба. Има 2900 служители и три завода, произвежда 1 милион кафемашини на година, и присъства в над 90 страни. Saeco International Group, е всестранен специалист за кафемашини. Водещ производител в европейския пазар за домашни еспресо машини, с 38% дял на италианския пазар (Източник: GFK), бизнесът на компанията се развива в три сфери: автоматични и ръчни кафемашини за домашна употреба, професионални машини за употреба в ресторанти и кафенета, автомати за кафе за тесен и широк кръг потребители.
Снимки:
1.Джузепе Лаваца
2. Новата еспресо система LAVAZZA A MODO MIO.
3.– 5. Джузепе Лаваца презентира новата еспресо система.
6.В пресконференцията участваха проф. Любомир Стойков, Джузепе Лаваца, Н. Пр. Стефано Бенацо, Мирослав Печев – собственик на “Софсток”. ( от ляво на дясно)
7.Проф. Любомир Стойков, Н. Пр. Стефано Бенацо, Джузепе Лаваца и Мирослав Печев. ( от ляво на дясно)
8.Джузепе Лаваца и Мирослав Печев.
9.Джузепе Лаваца и Н. Пр. Стефано Бенацо.
10.Мирослав Печев и Джузепе Лаваца разрязаха специалната торта A MODO MIO.
11.Барон Кирил Гендович със съпругата му Вера и дизайнерката Жана Жекова.
12.Евгени Минчев и Красимир Друмев – редакционен директор на “Санома Блясък”.
13.Елица и Христо Мутафчиеви в компанията на Жана Яковлева – председател на културна асоциация “Феникс”.
14.Едита и Павел Цветкови, Румяна Маринова и Олга Ускова. (от ляво на дясно)
15.Ирен Онтева и Джузепе Лаваца.
16.Албена Александрова и Ирен Онтева.
17.Ники Сотиров и Анна.
18.Бизнесменът Николай Методиев с приятелката си Рая.
Фото: © Божидар Марков