Бившият творчески директор на „Гап” – Патрик Робинсън, ще заема същата позиция, но в „Армани”Exchange. Дизайнерът ще съблюдава широк спектър от области – от разработката на продукта до маркетинга, за да осигури максимално съгласуване на марката. Той вече е работил за основната линия на италианската модна къща в по-ранен етап от кариерата си.
Робинсън обяви, че скоро стартира свой собствен лейбъл. Дизайнерът описва спортната си линия Paskho като "готини, секси градски дрехи, предназначени за преследване на страстите". Той започва марката си без стартов капитал. Вместо това ще използва сайтът kickstarter.com, който ще рекламира моделите му. Така той се надява да набере поне 50 хил.долара.
„Искам да имам пряка връзка с клиента. Само ще покажа прототипи, които ще направя, ако хората ги поръчат предварително" пояснява Робинсън пред "Ню Йорк Таймс”. „Най-добрият начин да опиша дрехите, е че не само тренирате с тях, но и може да се разхождате."
Снимка:
Дизайнерът Патрик Робинсън
Фото: © Rex Features
Източници: http://www.vogue.co.uk ; http://www.vogue.co.uk