Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

„ПРАДА“ ПРЕГОВАРЯ ЗА ЗАКУПУВАНЕТО НА „ВЕРСАЧЕ“

от FLM
05.03.2025
1085
Време за четене: 1 мин.
A A
„ПРАДА“ ПРЕГОВАРЯ ЗА ЗАКУПУВАНЕТО НА „ВЕРСАЧЕ“

Рокля от колекцията на „Версаче“ за есен/зима 2025 на седмицата на модата в Милано. Фото: Alessandro Garofalo/Reuters

Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Италианският моден гигант „Прада“ води преговори за закупуването на „Версаче“ от американския инвеститор „Капри Холдингс“. Според медиите, цитиращи „Блумбърг Нюз“, сделката може да достигне 1,5 млрд. евро. Решението трябва да бъде взето до края на месеца.

Ако сделката бъде реализирана, „Версаче“ ще се върне под италианска собственост и ще засили позициите на „Прада“ в конкуренцията с френския гигант LVMH, който притежава марки като „Луи Вюитон“, „Моет & Шандон“ и „Хенеси“.

„Прада“ е основана през 1913 г. в Милано от Марио Прада, но от 70-те години на миналия век е ръководена от внучката му Миучия Прада. „Капри Холдингс“ беше позната като „Майкъл Корс“, но се преименува, след като през 2017 г. американската модна марка придоби производителя на обувки „Джими Чу“, а през 2018 г. – „Версаче“, съобщи в. „Гардиън“.

Продажбата за 1,5 млрд. евро ще представлява загуба за „Капри“. „Майкък Корс“ купи „Версаче“ за 2,1 млрд. долара, но италианската марка изпитва трудности пред последните години.

Този месец „Капри“ отчете приходи от 193 млн. долара за „Версаче“ през последните три месеца на 2024 г. Това е с 15% по-малко в сравнение със същия период на предходната година. Очаква се тази финансова година да бъде губеща, а през следващата да излезе на печалба.

Друг ключов въпрос е бъдещето на творческия директор Донатела Версаче, която ръководи марката след трагичната загуба на брат си Джани Версаче през 1997 г. Дали тя ще остане на поста си, все още не е ясно.

Въпреки финансовите затруднения, „Капри Холдингс“ вярва в дългосрочния растеж на „Версаче“. Компанията прогнозира, че продажбите ще се увеличат от 800 милиона долара през следващата година до 900 милиона долара през 2028 г., а в дългосрочен план могат да достигнат 1,5 млрд. долара.

По време на седмицата на модата в Милано Миучия Прада заяви, че сделката с „Версаче“ е „на масата на всички“.

Сделката между „Прада“ и „Версаче“ остава „на масата“, според Миучия Прада, като предстои окончателната проверка на финансовите документи на Версаче. Очаква се развитие в близките седмици, което може да предефинира модната индустрия в Италия и света.

Източник: Theguardian.com

Тагове: ВерсачеПрада

Вижте още

Ново начало за Balmain: Антонин Трон наследява Оливие Рустен
Новини

Ново начало за Balmain: Антонин Трон наследява Оливие Рустен

Наградите CFDA 2025 отличиха Ралф Лорен, Том Браун и The Row
Новини

Наградите CFDA 2025 отличиха Ралф Лорен, Том Браун и The Row

Ким Кардашиян отпразнува 45-ия си рожден ден като модерна гръцка богиня
Новини

Ким Кардашиян отпразнува 45-ия си рожден ден като модерна гръцка богиня

„Фенди“ назначава Мария Грация Киури за нов творчески директор
Новини

„Фенди“ назначава Мария Грация Киури за нов творчески директор

Най-популярни

Роко Бароко показва неповторимата си естетика в София

Роко Бароко показва неповторимата си естетика в София

Знаменитият италиански дизайнер Роко Бароко бе награден със Златна игла от Академията за мода

Знаменитият италиански дизайнер Роко Бароко бе награден със Златна игла от Академията за мода

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Петият салон от веригата DREAMS посреща клиенти в сърцето на столицата

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео