Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

РОДНИТЕ ОЧИЛА “KWIAT” – ЕДНА СТЪПКА ПРЕД СВЕТОВНИТЕ ДИЗАЙНЕРИ

от FLM
30.11.2007
Време за четене: 1 мин.
19758
A A
РОДНИТЕ ОЧИЛА “KWIAT” – ЕДНА СТЪПКА ПРЕД СВЕТОВНИТЕ ДИЗАЙНЕРИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Модел на “Kwiat” от колекция 2007
Модел на “Kwiat” от колекция 2007
Фото: Архив “Kwiat”

Родните български очила “KWIAT” развиват своите идеи за дизайн като събират впечатления за прогреса в областта на оптиката, за еволюцията на дизайна, за напредъка на международната търговия в този бранш и като сверяват часовника си със световни модни гиганти в областта.

Глория е с модел на “Kwiat Exclusive”
Глория е с модел
на “Kwiat Exclusive”.
Фото: Архив “Kwiat”
Според собственика на “KWIAT” Павел Цветков новостите при модата на очилата не са чужди на родната марка. Дори се оказва, че заложените за производство най-нови модели на фирмата за предстоящата 2008 година съответстват на представените хитови тенденции на специализираното оптично изложение “Силмо” в Париж.

“Има три основни акцента, които впечатляват силно в модата при очилата за следващата година: прозрачни пластмасови материали, комбинацията на черно или бяло със златно, както и екстравагнтни детайли и цветове – лила, оранж, кафяво или червено”, обяснява Павел Цветков.

“Другата ексклузивна новина от света на оптиката е изключително силното и наистина продължително присъствие на камъни, кристали и орнаменти върху рамките и преливащите полу-прозрачни /огледални/ стъкла. Металните рамки са матирани, преобладава златистият цвят във всички негови отенъци. Обемните формите властват за поредна година. Често срещани са практичните разновидности на бъбрека и маската. Неудобно големите размери на рамките при слънчевите очила, обаче, постепенно се смаляват и са значително по-умерени. Противно на тази тенденция – при оптичните рамки формите и размерите постепенно се уголемяват. Всичко това нашият екип видя на изложението “Silmo” в Париж и останахме много доволни, защото нашата най-нова колекция е заложила именно на тези тенденции. Разбира се, научихме и много нови неща – предимно в чисто технологичната област на приозводството на очила. Ние работим с най-лекия и най-качествения материал в света за производство на рамки – италианският “Мацукеле”. За съжаление, много малко фирми в света залагат на подобно качество”, завъшва разказа си г-н Цветков.

Тагове: Брой 5

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео