Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

СИЛУЕТЪТ НА ЛАГЕРФЕЛД ОТНОВО ВЪРХУ БУТИЛКА ДИЕТИЧНА КОЛА

от FLM
31.03.2011
Време за четене: 1 мин.
5333
A A
СИЛУЕТЪТ НА ЛАГЕРФЕЛД ОТНОВО ВЪРХУ БУТИЛКА ДИЕТИЧНА КОЛА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Карл Лагерфелд, известен още като "най-упорито работещия човек в модата", някак си е успял да намери време да вложи таланта си в създаването на втора колекция от лимитираната серия бутилки диетична кола.

Преди проектирани от Матю Уилямсън, Джанфранко Фере, Марни и Роберто Кавали, бутилките на известната напитка се свързват с най-големите имена  на модата от 2003 година насам.
Не е изненадващо, че именно Лагерфелд е поканен да направи втора колекция, като този път украсява розови и бели бутилки със звезди, ивици и точки. Силуетът му с характерната за него конска опашка няма как да остане незабелязан от познавачите.

"Радвам се за това сътрудничество. То е вълнуващо за мен, защото аз харесвам идеята и както всеки знае – пия диетична кола и нищо друго,нощ и ден. Беше чисто удоволствие да правя кампания с хора, които харесвам  и за продуктите, които обичам.. ", сподели дизайнерът.
Бутилките ще излязат на пазара до лятото на тази година в специализирани магазини.

 

Снимки:

  1. Новата визия на лимитираната серия диетична кола, проектирана от Карл Лагерфелд

  2. Миналогодишната рекламна кампания на Кола Лайт с бутилка, дело на модния дизайнер

Фото: https://lh3.googleusercontent.com

http://stylerumor.com

Тагове: Брой 44

Вижте още

Иван Донев Ruse Fashion Week
Мода

Българската мода засия на подиума на Ruse Fashion Week 2025 с автентичност и артистизъм

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим
Новини

Круизната колекция на „Диор“ оживява в Рим

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан
Новини

Строг дрескод на старта на фестивала в Кан

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео