Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

„СКИАПАРЕЛИ” ОБЯВИ НОВИЯ СИ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР

от FLM
14.05.2015
Време за четене: 1 мин.
3381
A A
„СКИАПАРЕЛИ” ОБЯВИ НОВИЯ СИ ТВОРЧЕСКИ ДИРЕКТОР
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Бъртранд Гайон (Bertrand Guyon) ще бъде наследник на Марко Занини за бранда „Скиапарели”. Името на Гайон се спрягаше сред претендентите за позицията още от началото на март, но сега неговата позиция е потвърдена официално.

„Винаги съм бил очарован от изключителнoто наследство, което носи със себе си марката – блясък, загатната интимност, чудат и поетичен свят, ултимативен шик и безкрайно творчество. За мен е чест да бъда част от „Скиапарели” днес и да доразвия бранда, следвайки неговото наследство и традиции. Това е една приказна модна къща!”, споделя Гайон.

„Скиапарели” обяви новия си творчески директор

Дизайнерът е възпитаник на École de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. Гайон усъвършенства модния занаят в световноизвестни къщи, сред които „Живанши” и „Кристиан Лакроа”, а до момента работеше за „Валентино”. Първата му колекция за марката ще дебютира през юли по време на Седмицата на висшата мода, като самият той ще отговаря и за колекциите ready to wear.
Гайон замести Марко Занини, който бе начело на марката само два сезона. Занини беше възхваляван от феновете заради нестандартните си модни решения в пъстър и концептуален дизайн, които сътвори за модната къща. Той обаче отнесе доста противоречиви мнения относно моделите си, които по думите на критиците, се движат по утъпкани пътища вместо да следват съвременната мода.

Снимка:
1. Бъртранд Гайон
Фото и източник: http://www.vogue.co.uk

Тагове: Брой 78

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода
Новини

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода

Лондон остава без Седмица на модата това лято
Новини

Лондон остава без Седмица на модата това лято

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“
Новини

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео