Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

СТАНАХА ИЗВЕСТНИ НАЙ-ЕЛЕГАНТНИТЕ БЪЛГАРИ ЗА 2009 ГОДИНА

от FLM
08.12.2009
Време за четене: 1 мин.
9506
A A
СТАНАХА ИЗВЕСТНИ НАЙ-ЕЛЕГАНТНИТЕ БЪЛГАРИ ЗА 2009 ГОДИНА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
* Цветелина Бориславова, Диана Любенова, Юлияна Дончева, Димитър Бербатов и Миро са българските модни икони

Популярното електронно списание „Fashion Lifestyle Magazine” обяви своите победители в класацията за най-елегантните българи на 2009 година: Цветелина Бориславова, Диана Любенова, Юлияна Дончева, Димитър Бербатов и Миро. Те бяха избрани след онлайн гласуване на читателите на списанието, както и на експертна комисия от 30 водещи фешън и лайфстайл журналисти. Спецовете по стил са от следните медии: "Дневен Труд", "24 часа", "Монитор", "Експрес", "Дума", "Земя", "Седмичен Труд", "Всичко за всеки", "Жената днес", "Ева", "Мода", "Ел (България), "Грация", "Бюти", "FHM", "FLM",  "Максимум", "Перфекта", "Дона", "Дева",  "Всичко за всеки", Нова ТВ – предаването "Клуб Нюз", Канал 1 на БНТ – предаването "Елит", Канал 3 – предаването "Последен писък", ББТ – предаването "Звезден прах", ПРО.БГ – предаването "Огледала", модния портал "Фешън. БГ" и др. Церемонията за връчването на наградите и коктейлът ще се състоят на 15 декември (вторник) в 12.00 часа в Парк хотел „Витоша”. На специален ревю-спектакъл ще бъдат показани и най-новите колекции на модните къщи „Мирó”, „Квят”, „Триумф” и „Холидей Сона”.

Проф. Любомир Стойков, главен редактор на списанието, сподели: „Резултатите от виртуалното гласуване на нашите читатели в Интернет, както и компетентните мнения на медийната експертна комисия по мода и стил на живот ни най-малко не ме учудват. Удовлетворен съм, че има голямо развитие на критериите за изискан стил, професионализъм, култура и добра репутация. Още повече се засилва убеждението ми, че конкурсът „БГ модна икона 2009” ще допринесе за адекватната публична оценка на оригиналните прояви на красотата и елегантността и заедно с това ще бъде надеждна бариера срещу кича, вулгарния вкус и неподходящата външност”.

Церемонията за връчването на годишните награди на най-елегантните българи ще се проведе с любезното съдействие на:

Спонсори и партньори

Снимки:
1.Цветелина Бориславова
Фото: © Личен архив на Цветелина Бориславова
2.Юлияна Дончева
Фото: © Личен архив на Юлияна Дончева
3.Диана Любенова
Фото: © Личен архив на Диана Любенова
4.Димитър Бербатов
Фото: © Интернет
5.Миро
Фото: © Личен архив на Миро/ МеМ Студио

ВИДЕО:
Клуб Нюз за БГ МОДНА ИКОНА 2009

Тагове: Брой 29

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео