След като започнаха да продават продуктите си в мазетата на „Доувър Стрийт Маркет“ в началото на годината, от модната марка Stüssy наскоро обявиха плановете си за откриването на постоянен магазин в Сохо. Той ще бъде първият след затварянето на предишната лондонска локация на марката през 2009-та и ще се намира в непосредствена близост до магазините на нейните брандове близнаци „Сюприйм” и „Палас”. И без съмнение, производителят от Южна Калифорния, постигнал невероятна слава сред сърфистите и скейтърите малко след създаването си в края на 80-те, ще се радва на същите опашки от лоялни фенове, готови да чакат с часове, за да получат най-новите продукти.
Брандът Stüssy е творението на Шон Стуси, който, освен че е сърфист, започва да продава тениски и шорти с принтове в района на „Лагуна Бийч“ преди почти четири десетилетия. Наподобяващото графити лого върху продуктите на марката е същото като това, което Stüssy поставят и на ръчно направените си продукти през 80-те и 90-те години.
Тайната на успеха на марката, след партньорството и с Франк Синатра Мл. през 1984 г., е била мисията на Stüssy да търси сътрудници, които да отговарят на бранда и да не работят с тези, които не я уважават. Шон Стуси пътува до Париж, Ню Йорк, Лондон и Токио, където намира хора със същите вкусове за музика, мода и култура и така набира популярност сред тези субкултури.
Снимка:
1. Модел на Stussy.
Фото и източник: https://www.vogue.co.uk/article/